Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

ملت را نباید متکی به جنجال و هیجان بار آورد. اساس فکر مردم باید تغییر کند، رفیق! تا چنین کاری انجام نشود، مردم ماده خام هستند که برای مدتی، به هر شکلی می شود درشان آورد. مثل خمیرند. هرکسی، هردستی، هر قدرتی می تواند شکل دلخواه خودش را از آنها بسازد! اما برای اینکه مردم بتوانند خودشان، خود را به هر شکلی که می خواهند بسازند، باید خودشان صاحب فکر بشوند. فکری که منافع همه مردم را بتواند جوابگو باشد


کلیدر /محمود دولت‌آبادی

Faella
۳۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۰:۴۶ موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۱۱ نظر

این روزها تمرینات رانندگی‌ام را باز از سر گرفته‌ام و خیلی مصمم طور، می‌خواهم تا آخر هفته‌ی بعد، شر گواهینامه گرفتن را از سر زندگی‌ام کم کنم. مربی‌ام را دوست دارم. یک خانم تپل و مهربان و ریلکس، که در مقابل اشتباهات فاحش و بالتبع، وحشتزدگی ها و استرس‌های من، فقط نگاهم می‌کند و میگوید بیخیال... آروم باش.

این تضاد مکمل بین من و مربی ام، من را یاد کیم و جیمی می‌اندازد. کیم و جیمی (از شخصتیت های سریال better call saul ) دو وکیل هستند که همکار و رفیقند. کیم دختری کمالگراست، که هر چیز کوچکی از نظرش باید کامل و پرفکت باشد و در مقابل، جیمی معتقد است که همه چیز حل شدنی است؛ و حتی سخت‌ترین و پیچیده‌ترین مسائل را با حرف زدن حل می‌کند. و در مواقعی که برای کیم اتفاقی می‌افتد و فکر می‌کند آخر دنیاست ، جیمی به دادش می‌رسد و با باز کردن مساله و آسان سازی اش او را نجات می‌دهد و بعد به او کمک می‌کند قضیه را حل کند، حالا به نتیجه اش کاری نداریم.

من مثل کیم هستم. یک آدم کمالگرا که اصلا نمی تواند خودش را در حال اشتباه کردن ببیند و اگر این اتفاق بیوفتد، شروع به خودتخریبی می‌کند. همیشه در زندگی ام به آدمی مثل جیمی نیاز داشته ام که چشمانم را باز کند و نشان دهد اوضاع آنقدر هم وحشتناک نیست. گاهی مادرم اینکار را می کند و گاهی یکی از دوستانم، و از وقتی باز کلاسهای رانندگی ام را شروع کرده ام مربی ام.

اما از شما چه پنهان، به این فکر کردم که خب، اگر روزی برسد که کسی نباشد چه؟ حالا که یکی از قله های زندگی ام را پشت سر گذاشته ام، این سوال توی سرم رژه می رود و از فکر اینکه روزی زیر پای خودم گودالی حفر کنم و لحظه به لحظه عمیقترش کنم و در چاله و بعد چاه خودساخته بیوفتم وحشت می کنم. واقعا آن روز، کدام ویژگی ام خواهد توانست من را نجات بدهد؟

این دیگر بازی tekken نیست و من هم موکوجین نیستم که بتوانم فنون طرف را برای خودم بردارم، باید درون خودم را بیشتر بکاوم. بیشتر خصوصیاتش را کشف کنم و پرورش بدهم. کاش استادهای سپید مو که در کوهستانها زندگی می کنند واقعیت داشتند..


Faella
۲۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۸:۳۰ موافقین ۱۴ مخالفین ۰ ۱۳ نظر

بسیاری از کسانی که به دسته‌بندی آقای رییسی از آدمها به صورت جوانان و زنان می خندند، همانهایی هستند که موقع حرف زدن، بانوان را با دو دسته ی خانمها و خانمهای چادری (یا بی‌حجاب) توصیف می کنند. 

Faella
۲۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۲۸ موافقین ۶ مخالفین ۲ ۱۱ نظر

 تابحال هیچ مرگی با علت ندیدن یک فیلم سینمایی/سریال، نخواندن یک کتاب، گوش ندادن یک موسیقی یا نشناختن یک سلبریتی گزارش نشده.

 لطفا در مواجهه با کلماتی از قبیل ندیدم، نخواندم، نشنیدم و نمی‌شناسم، اموجی چشم گرد و پوکرفیس و کلمه‌ی "وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای" تحویل ندهید.

باور کنید می‌شود با آرامش پیشنهاد و دلیل پیشنهاد را گفت و نمرد. تست شده، عوارض جانبی هم ندارد.

Faella
۲۲ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۲۵ موافقین ۲۲ مخالفین ۰ ۱۲ نظر

کاش یک سال بساط انتخابات توی ماه رمضان بیوفتد، ببینیم که زبان روزه هم می تواند انقدر دروغ و مهمل ببافد و تهمت بزند؟

تازه آن وقت است که شرط اول کاندیداها، یعنی "دیندار" بودن و در پی آن صلاحیت واقعی شان مشخص می‌شود. 


البته اشاره به شخص خاصی ندارم، کلا این جریانات نیاز به یک فیلتر دارد. نه تنها برای کاندیداها، بلکه برای بعضی از طرفدارانشان که خیلی راحت به خاطر کسی که او را شخصاً نمی‌شناسند، به کسانی که آنها را شخصاً می‌شناسند توهین و فحاشی می کنند و حتی دیده شده دوستی‌های چندین ساله که به خاطر همین سیاست کثیف از هم پاشیده. و اینکه حق انسانی هرکسی است که عقیده ی خودش را داشته باشد، و بنابر تحقیقات و بررسی هایی که انجام داده، آدمی که از نظرش اصلح است انتخاب کند. توهین و فحاشی نه فقط وجهه ی خودمان را خراب می کند،که شخصی را که ازاو طرفداری می کنیم را هم منفور جلوه می دهد. چون ما به نوعی نماینده‌ی کسی هستیم که از او طرفداری می کنیم.


🔴 حواسمان را جمع کنیم.

این یک جریان گذراست...

#بااخلاق #طرفداری کنیم.

Faella
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۲۰ موافقین ۱۲ مخالفین ۰ ۱۱ نظر

 Bullshit Alert -_-


Faella
۲۱ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۱:۰۰ موافقین ۵ مخالفین ۰ ۱۰ نظر

خداوندا، شهردارمان درگیر کل‌کل‌ها و افشاگری‌ها و بگم‌بگم‌های انتخاباتیست. 

لطفاً، خواهشاً، التماساً، فعلا سیل نفرست. گناه داریم. 


اسم سرخپوستی امروز: برآب رفته‌ی انگشتر گم کرده درحال سگ لرز


پ.ن:این از مدیریت یک شهر، خدا به داد کشور برسد...

Faella
۱۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۲:۳۰ موافقین ۱۲ مخالفین ۳ ۱۵ نظر
I do not know what it is about you that closes 
and opens; only something in me understands 
the voice of your eyes is deeper than all roses

nobody, not even the rain has such small hands...

Faella
۱۵ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۳:۴۳ موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰ نظر
عموم تلاشم در زندگی این است که وقتی در یک جمعی دهانم را به حرف زدن باز می کنم، باعث شکل گیری جمله ی "وای خدای من چقدر احمقه!" در ذهن دیگران نشوم. در غیر این صورت، عقل سلیم حکم می کند که بسته بودنش به صلاح تر است.
Faella
۰۹ ارديبهشت ۹۶ ، ۰۰:۰۸ موافقین ۲۲ مخالفین ۰ ۱۰ نظر

مثل خری که به صاحب مهربانش لگد زده، از اینکه برای آزمون ارشد ثبت نام نکرده ام پشیمانم... 

Faella
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۴:۴۷ موافقین ۶ مخالفین ۱ ۱۴ نظر