Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #6

جمعه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۲۵ ب.ظ

 تابحال هیچ مرگی با علت ندیدن یک فیلم سینمایی/سریال، نخواندن یک کتاب، گوش ندادن یک موسیقی یا نشناختن یک سلبریتی گزارش نشده.

 لطفا در مواجهه با کلماتی از قبیل ندیدم، نخواندم، نشنیدم و نمی‌شناسم، اموجی چشم گرد و پوکرفیس و کلمه‌ی "وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای" تحویل ندهید.

باور کنید می‌شود با آرامش پیشنهاد و دلیل پیشنهاد را گفت و نمرد. تست شده، عوارض جانبی هم ندارد.

۹۶/۰۲/۲۲ موافقین ۲۲ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۱۲)

چیزایی ک رو مخت رو کم کن.بذار راحت بگن وااااای
اینطور خودت حس بهتری داری وقتی راحت و با آرامش برخورد کنی

پاسخ:
نه حالا اونجوری نیست که منو آزار بده، فقط دلیل این رفتار رو نمی فهمم. 
تو مثلا برو تو یه جمعی بگو من پدرخوانده رو ندیدم. دقیقا با این واکنش مواجه میشی:
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خااااااااااااااااااااااااااااااک تو سررررررررررررررررررتتتتتتتتت چجوووووری زنده ای پس؟؟ :|

چرا خب؟ :/
اصلا مگه قراره هرکسی هر کتاب یا فیلمی هست رو ببینه و بخونه؟ اصلا مگه قراره همه سلیقه ها مثل هم باشن؟ :|

پاسخ:
نه خب مثلا سر کارای معروف بیشتر این واکنشا هست
دقیقن‌ها، دقیقن! فک میکنن زندگی همه مثل خودشونه و می‌بایست روند مشابه داشته باشه! خب ندیدم دیگهریال نمیشناسم. مگه چیه؟! -_________________- بیا یکم از تغییرات و پشرفتای زندگیت بگو که بعد از دیدن و شنیدشون حاصل شده، بچ :/
پاسخ:
ببین خب بعضی چیزا خب واقعا خوبه ولی حالا ادم نبینه م نمیمیره واقعا 
مرگ کامل گزارش نشده ولی گاهی ممکنه نیم عمر آدم بر فنا باشه :))) 
پاسخ:
:)
آخ آره :)) نباید به این آدما مستقیم گفت ندیدم یا نخوندم، مثلا نصفه دیدم یا خوندم یادم رفته :| از شدت واااااااااای می‌کاهه.
پاسخ:
دقیقا :)))))
من هنوز پدرخوانده رو کامل ندیدم:/ بیاین بگیییییییییین وای چطور و اینا=))
خیلی از کتابا هست که هنوز نخوندم
یه چیز جالب که واسم پیش میاد، وقتی یه کتابی خیلی میگیره و یهو هرجای میری یا دارن ازش میگن، یا دستشونه بخونن، من به طور غیر ارادی اصن نمیتونم برم سمت این کتاب :/! تا قشنگ زمان طولانی بگذره همه از جوش دربیان :))

ولی وقتی یکی بهم میگه فرندز ندیده ، من واکنشی نشون نمیدم جز پیشنهادش، ولی از اعماق تهم دلم میسوزه جدی ! خو چرا ادم از خودش دریغش کنه همچین چیزیو :/ =)) 
پاسخ:
منم جو یه چیزی ملتو میگیره خیلی میره رو مخم. کتاب بیشعوری مثلا:|
کاش یه تاثیری م داشت:))
من خودم ارباب حلقه ها رو همین چند وقت پیش مثلا دیدم :دی
ولی هیچ جا روم نمیشه عنوان کنم که من تا به این سن ارباب حلقه ها ندیده  داشتم زندگی می کردم *___* به خاطر همین آدما :|
پاسخ:
فیلمش که هیچی، یسریا بم میگن چجوری کتابشو نخوندی و زنده ای :/
گاهی باید بگی دیدم و دوست نداشتم!!
تا طرف هیچی نتونه بگه! :-))
پاسخ:
طرف با بیل آدمو دنبال میکنه ک :))
واااااااای وااااااااااای ددم هعییی!  :))
پاسخ:
چیه :/
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۳۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خیلی موافقم!!
پاسخ:
-_____-
منم کتابشو نخوندم :دی
پاسخ:
:دی
دورهم خسته نباشیم :))
کاملا میفهمم چی میگی
بهشون بخند بگو ندیدم. چون بودم و میدونم چی میگی و راجع بهش فک کردم
فهمیدم بهترین واکنش همینه:)

پاسخ:
نه من اگه بدونم طرف جزو این دسته س قبل اینکه مجبور به دفاع شم حمله میکنم :)) بدین صورت که:
ندیدم که ندیدم اصن نمیخوام ببینم ولم کن -_-
طرف :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">