Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

200

سه شنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

بسیاری از کسانی که به دسته‌بندی آقای رییسی از آدمها به صورت جوانان و زنان می خندند، همانهایی هستند که موقع حرف زدن، بانوان را با دو دسته ی خانمها و خانمهای چادری (یا بی‌حجاب) توصیف می کنند. 

۹۶/۰۲/۲۶ موافقین ۶ مخالفین ۲
Faella

نظرات  (۱۱)

واقعا می خوای به رییسی رای بدی تو؟ 
پاسخ:
من همچین چیزی گفتم؟؟؟ :||| بلا به دور :/

میگم اینم توی همون کلاسه 
دسته بندی اگه متناسب با موضوع باشه به نظر من ایرادی نداره و طبیعی . مثلا وقتی در مورد حجاب صحبت میکنیم میتونیم بگیم خانم ها و خانم های چادری . یا وقتی در مورد فقر صحبت میکنیم میتونیم بگیم فقرا و مایه دارا . اصن طبیعتش هم همینه . 
اما دسته بندی که نا مربوط باشه و نسبت به یک دسته سوء ظن ایجاد کنه کلا اشتباهِ . مثلا این اواخر 96 درصدی و 4 درصدی . روی دید فقرا نسبت به سرمایه دار ها تاثیر منفی میذاره در حالی که اصلا منطقی نیست این موضوع . چون تعریف درست و مشهودی از 4 درصدی وجود نداره که قرار باشه تقسیم بندی درستی انجام بگیره . 
پاسخ:
ببین  مثلا فککن بگن مردا و مردای کت شلواری.
بعد فک می کنی خب ینی چی، بخاطر یه لباس الان باید دسته بندی من جدا بشه؟
ینی چی خب؟؟؟ 
اگه می خوای راجب حجاب و پوشش صحبت کنی میگی خانمهای مانتویی و چادری. اگر نمی خوای راجب حجاب صحبت کنی که کلا لازم نیست هییچ پوششی رو ذکر کنی. 
مثلا طرف میگه نشسته بودم تو تاکسی یه دختر چادریه م جلو بود. خب این یعنی چی و اینجا چه نیازی بود اصلا؟
((-:چه پست جالبی
پاسخ:
چیش 
ناراحت کننده س بیشتر البته :/
اینکه همه کم و بیش این رگه ها رو دارن اصلا قابل انکار نیست

فقط من مبهوت اونم که تنها باری که از نیاز دخترای جوون حرف زد این بود که "شوهرش مشغول به کار باشه" 
من نمیدونم مردم چرا نیمفهمن اینا رو
پاسخ:
واوو نیاز دختر جوون! پیشرفت قابل توجهیه همینشم
رئیسی همچین دسته بندی کرده ؟؟؟ :-D
البته داماد خلیفه ی حکومت خودمختار مشهده دیگه بعیدم نیست 
پاسخ:
اره دیگ گفت جوان باید زن داشته باشه و فلان
 پیرو کامنت بالا:
الان داری آماده‌مون میکنی که 29ام بگی به میرسلیم رأی دادی؟
انقد فضاسازی نداره که... خو همین حالا بگو راحتمون کن دیگه. ما تحمل روبه‌رو شدن با این جالشو داریم :))
پاسخ:
میغ سلیم :))) چشه کاندیدا به این با کلاسی دلتم بخواد :آیکون پشت چش نازک کردن 

+راستش من هنو نمی دونم قراره به کی رای بدم :|
همچین میگه هنو ملوم نیس به کی میخوام رأی بدم که هر کی ندونه، فک میکنه چه گزینه‌های متنوعی پیش رومون هست مثلا
بذا یه کم راهنماییت کنم؛ آدم‌حسابیه‌شون هاشمی‌طبائه که اونم خودش به حسن رأی میده. آراء ممدباقرم که رفت تو سبد اِبی، اِبی هم که همون آپدیتِ احمدی‌نژاده. بیا، فقط میرسلیم میمونه دیگه :))
پاسخ:
مهم نیس هاشمی به حسن رای میده، ما بهش رای میدیم :))
من هنوز نمیدونم رای بدم یا ندم. هاشمی طبا حرفاش جالب بود ولی رأی نمیاره. می‌ترسم رأی ندم، رئیسی برنده بشه :( 
پاسخ:
به احتمال 70% رییسی میشه...
اتفاقا برعکس من فکر میکنم بیش از هفتاد درصد احتمال داره حسن برنده بشه. به شرط اینکه همه برن رأی بدن، یه عده هنوز فکر میکنن رأی شون تأثیر نداره. 
پاسخ:
والا چیزی که من توی خیابونا رو مساجد میبینم عکس اینه
مایه تأسفه :/
(البته امیدوارم مثل سری قبلی که اظهار تأسف کردم، نشه) :|
پاسخ:
این خیلی بار تاسفش بیشتر بود :))
پس رأی ندم بهتره :( 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">