Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

How do you overcome regret?

پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ

مثل خری که به صاحب مهربانش لگد زده، از اینکه برای آزمون ارشد ثبت نام نکرده ام پشیمانم... 

۹۶/۰۲/۰۷ موافقین ۶ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۱۴)

پشیمون نباش انشالله امسال ثبت نام کن 
پاسخ:
دیره...
چه رشته ای؟ 
پاسخ:
سه تا رشته مد نظرم بود. 
زبان آلمانی، رشته ی خودم (معماری)، تصویرسازی
شاید بعدش که دانشگاه شروع میشد از اینکه ثبت‌نام کردی پشیمون میشدی.
پاسخ:
قبول که نمی شدم عمرا، ولی باید آزمون رو میدادم...
۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۱۷ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اینکه گذشت فرصت های بعدی رو از دست نده!
یکی هم هست ثبت نام کرده، میگه من که نخوندم چرا برم سرجلسه آزمون؟!
پاسخ:
منم کلمه ای نخونده بودم، ولی خب دلم می خواست آزمون رو شرکت کنم
سال دیگه
پاسخ:
من اونقدری وقت ندارم...
خب مهمترین راهکار غلبه بر پشیمانی، اینه که چرا دقیقا ناراحتی؟ خیلی خوب بهش فکر کن، یه روش 5 چرایی هست که معمولا کمک می کنه

مثلا می پرسی از خودت چرا؟ میگی چون ...
بعد دوباره می پرسی خب، اوکی، دلیلت رو شنیدم، چرا این دلیل؟ چی میشه؟...

و همین طوری تا 5 تا :-) معمولا در بهبود حالت موثره
پاسخ:
خب دلیلشو که می دونم، اینکه دیر به یه سری مسائل پی بردم :(
الان با سال دیگه فرقی نمی‌کنه اگه سال دیگه وقتش نداری امسال هم وقتش نداشتی پس الکی خودخوری نکن :دی
پاسخ:
امسال وقتشو داشتم، مشکل این بود که وقت نذاشتم و چون خیال نداشتم بخونم ثبت نامم نکردم. حتی فکرش رو هم نکردم که خب شاید یه ماه دیگه بتونم بخونم..
منم با اینکه نخوندم ولی شرکت کردم . فقط اینکه ساعت آزمون 7 اِ صبح یه مقدار اذیتم میکنه :| ولی خب شرکت کردنش از نکردنش قطعا بهتره حالا ام سربازی که نمیخوای بری . بشین سال دیگه بخون . سال های دیگه اصلا . کلی فرصت داری برای اینکه هر رشته ای دوست داری بتونی بخونی و قبول شی . 
پاسخ:
میگیم سال دیگه برای شما آزمونو بذارن 7 شب :دی

+اگه امسال شروع میکردم که کرده بودم، سال دیگه نمی شه 
یه ایرانی اگر زبان آلمانی بخونه و فرهنگ غنی خودش رو با نظم ِ فوق العاده ای که اونها دارن ادغام کنه چیز عجیب و قشنگی ازش ساخته میشه.
پاسخ:
اتفاقا هرچی بیشتر با فرهنگ اونا و نظمشون آشنا میشی هردمبیل بودن فرهنگ و لایف استایل خودمون بیشتر آزارت میده :| -_-
هنوز بین زبان و ادبیاتش مطمئن نبودم کدومو میخوام، چون زبونشو بلدم نمیخواستم دوباره کاری بشه. تعلل م برای این مورد به این دلیل بود
خب چرای دوم هم پرسیدی؟ 
چرا دیر به یک سری از مسائل پی بردی؟ 

مثلا جوابش میشه چون کارهای مهمتری داشتم :دی

چرا کارهای مهمتری داشتی؟ .... باید تا تهش ادامه بدهی، حالت خوب میشه، حست نسبت به خودت و زندگی بهتر میشه
پاسخ:
همون دیگه، جوابای جالبی توی این قسمت نمیگیرم. مثلا اینکه وقتمو واسه چیزایی گذاشتم که نباید -_-
ممنون :)
برا همین می گم، نباید آزارت بده فقط سعی نکن نظم قشنگشون رو در فرهنگ ما_چیزی که بلدی و باهاش بزرگ شدی_ ادغام کنی، جواب میده شدید!

فک کنم ادبیاتشون برای ریشه یابی فرهنگشون بدرد بخور تر باشه. البته برای دوباره کاری نشدن میتونی روی گزینه ی "زبان شناسی آلمانی" هم مانور بدی. [اگر اینجا همچین چیزی داشته باشیم البته :D]
پاسخ:
نه فکر نکنم ما همچین چیزی داشته باشیم. حتی اگه باشه، احتمالا از زبونای خارجی فقط انگلیسی و عربی.
حالا این یه گزینه ی کمرنگ بود :دی
چه جالب! دقیقا قبل از این که این پست رو بخونم تو یه بلاگ دیگه برعکس این جمله رو خوندم؛ "از این که ارشد ثبتنام کردم پشیمونم.."
و دارم با خودم فک می کنم چقد زندگیا و خواسته های آدما متفاوته و چقد تو شناخت خواسته هامون اشتباه می کنیم!
پاسخ:
چقدر عجیب...
منم اگه پارسال این موقع بود اصصصلا دلم نمی خواست. حتی چند ماه پیش که ثبت نام بود
خب من الان دارم به این فکر می کنم که اگه سال بعد ارشد بدم و قبول نشم دقیقا باید چه کار کنم و از این فکر استرس خفنی رو دارم تحمل می کنم!

چه قدر من آینده نگرم:-| والاع:-|
پاسخ:
واقعا :| البته همه ازین برنامه ریزیا دارن بعد که فارغ التحصیل میشن میگن من عمممرا نمی رم باز کنکور بدم درس بخونم -_-
ایشالا سال دیگه :) 
پاسخ:
هوم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">