Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

امروز

پنجشنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۸ ق.ظ

از نظر من، عنوان وبلاگ چیزی شبیه عنوان کتاب و آلبوم موسیقی  است که می تواند صاحبش را معرفی کند. از همان دوران قدیم که با وبلاگستان آشنا شدم، انتخاب عنوان وبلاگ یکی از درگیریهایم بوده و مدام درحال تعویضش بوده ام. از آنجایی که من مثل خانه به دوشها، هرازچندگاهی وبلاگ عوض می کردم، عنوان هرکدامشان را هم چند باری عوض کردم دیگر خودتان تصور کنید حکایت من و عنوان را. 

عموماً هم در پی عنوانهای عجیب غریب بودم، چیزی که هم وبلاگ را توصیف کند و هم یک چیز معمولی نباشد، هرگز برایم قابل درک نبودند کسانی که عناوینی مانند"روزانه های یک فلان (شغل شریفشان)" یا "مادر/همسر فلانی" را برای "عنوان" برمی گزینند، که چه طور خودشان را صرفا در یک کلمه یا یک نقش در عنوان جای می دهند، توضیحات وبلاگ جای بهتری برای اینگونه معرفی هاست. گرچه بهرحال این امر کاملا بسته به سلیقه ی آدمها دارد و آنها هم این تیپ معرفی را می پسندند. 

خودم را می گفتم. از بین تمام عناوینی که عوض کردم، فقط یکی را خیلی دوست داشتم: "فیلهایی که من هوا می کنم"

 و حتی وسوسه شدم نام اینجا را هم به همان تغییر بدهم.

 یک وبلاگی هم با نام "زیرزمین" داشتم که با نام "گنجه" در آن می نوشتم، و آدمهای دیگر را هم با وسایلی که در زیرزمین یافت می شوند نامگذاری می کردم. مثلا یادم است دوست صمیمی ام در آن زمان را "کوزه ی فیروزه ای" نامگذاری کرده بودم و یکی از اساتیدمان آقای م، "جارو" بود.

"یادداشت های خانم پروانه" و "و خداوند یک عدد "من" آفرید..." جزو اولین عناوین ساخته شده بودند که بعدتر، بین چند وبلاگ روزانه چرخیدند و در آخر هم نابود شدند.

از وبلاگهای اسبق، فقط دوتا باقی مانده اند و این دوست عزیز، که با امروز دوسالی می شود من را همراهی میکند. صادقانه بگویم، هیچوقت نتوانستم عنوان باب دلی برایش پیدا کنم و فکر می کنم این برای من اتفاق خوشایندیست، چون عموما زمانی که با عنوان و قالب وبلاگ دچار تفاهم می شوم و حس می کنم دیگر همه چیز در آن وبلاگ درست است، چندی بعد رهایش می کنم. 

البته "امروز"ی که در بالا ذکر شد، روزی است که شما این مطلب را می خوانید، وگرنه که من در یکی از روزهای اواسط مرداد، عرق ریزان و دشنام دهان! دارم این متن را می نویسم و هنوز فکر می کنم عنوان و قالب را به همان فیلها تغییر بدهم یا نه، چون احتمالا روز 25 مرداد درگیر یک سفر باشم و شاید حتی به مقصد هم نرسیده باشم و شما در حالی که حلوا و خرمای گردویی  پودر نارگیل پاچیده شده ی من را به دهان می گذارید، این متن را بخوانید. 

خلاصه اگر کسی حواسش نبود، یکی از شما حواسش باشد که حتما روی سنگ قبرم بنویسند: "مرحوم آرام و قرار نداشت هیچ کجا بیشتر از یک مدت بند نمیشد، باشد که در اینجا آرام بگیرد."

بعد بگویید با رنگ نارنجی یا آلبالویی یا آبی کاربنی  پر ش کنند، مرحوم این سه رنگ را بسیار خوش می داشت. 


+تولدش مبارک

۹۷/۰۵/۲۵ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۸)

بیام بزنمت ؟ دیگه ار مرگ و میر نمیگیا، دهع 
پاسخ:
فعلا که جا موندم :||
ان شالله قلمتان پایدار باشه
وبلاگ نویسی عشقه به خدا
پاسخ:
ممنونم :)
کوفت و مرحوم
اون اسم فیلهایی که من هوا میکنم بامزه است اتفاقا خوشم اومد :) 
پاسخ:
:))))
آره دوزش داشتم شاید بعدها بذارمش
سلامت باشی همیشه :)
حالا آبی کربنی چه رنگیه دقیقا؟!
همون آبی کاربُنی؟ :))
پاسخ:
آره تند نوشتم اشتباه شد :)) البته من معمولا لاجوردی می گم خودم، ولی خب کاربنی از لاجوردی مصطلح تره، اونو نوشتم سوال پیش نیاد :)) 
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۵ معلوم الحال
فیل بزارید. ما مشکلی نداریم. صاحبخونه مختاره هر کاری دلش میخواد بکنه
پاسخ:
یکی پیام خصوصی گذاشته فیل بذار، خر بذار، شغال بذار هر چی میخوای بذار :))
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۴۸ آسـوکـآ آآ
اولا که خدا بهت عمر طولانی و دل همیشه خوش بده الهی
ثانیا اگه بدونی شهر ما یه هفته ست بارونیه و کولرا خاموشن چند تا فحش آبدار بهم میدی؟:-D
ثالثا که من کاملا برعکسم، اصولا یه جا بند بشم دیگه کسی نمیتونه تکونم بده حتی، اتفاقا داشتم فکر،میکردم کاش مثل تو بودم:-)
پاسخ:
ممنون :)
خیر نوش جانت ^_^

این یه جا بند شدن از نظر فیزیکی صرفا منظورم نیست، من تو کار هم نمی تونم رو یه چیزی بمونم. کلا دوست دارم برم سراغ چیزای جدید و جاهای جدید و اینا 
اگه قرار شد فیل باشه، بگین یه عکسه بفرستم. خیلی تناسب داره :دی
پاسخ:
بهرحال استقبال میشه :)) دوس دارم کلا فیل
امیدوارم که سالم باشی.
این عنوان فیل ها چه حذاب بود. هرچند من این یکی عنوان و قالب  رو هم خیلی دوست دارم
پاسخ:
ممنونم :)
عنوان الانت یعنی چی؟
پاسخ:
یه پیج بهش اختصاص دادم اون کنار. 
اسم یکی از آهنگای انیا س، با معنی تقریبی "آرزو می کنم"
هی داشتم میخوندم و استرس این رو داشتم که به جایی برسم که نوشتی میخوام برم و اینو.
بعد میخواستم بیام باهات دعوا کنم:|
پاسخ:
این پست مثلا به مناسبت تولد دوسالگی وبلاگم بود. الان که می خونمش میبینم فقط یه جا یه اشاره ی ریزی به این قضیه کردم :))
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۵۶ روُباست ‌‍
فیل درخواستی رو هوا می‌کنی آیا؟!
پاسخ:
من تو فیلای خودم موندم. ولی چشم :))
منم خیلی درگیرم با عنوان و قالب :)) حتی چند روز پیش تو خواب و بیداری یه اسمی به ذهنم رسید و هی به خودم می‌گفتم پاشو یه جایی بنویسش یادت می‌ره! بعد خوابم برده ظاهرا و این قضیه یادمه اما اسم نه! :))
به نظر منم هم اسم این‌جا و هم وبلاگ قبلی خاص‌ان. فیل‌هایی که من هوا می‌کنمم خیلی قشنگه. کلا استعداد عجیبی تو پیدا کردن عنوان داری :)
پاسخ:
ممنون :)
قالب الانو دوست دارم، ولی اگر خیابان وانیلا هم می خوندی، شاید یادت باشه که یه اتفاقاتی هم تو بکگراندش میوفتاد. خیلی دلم می خواست اونکارو با اینجا بکنم ولی قالب فعلی راه نمی ده 
http://bayanbox.ir/info/7257354156236175337/14-1-1

http://bayanbox.ir/info/8774952431273453309/14-1-5

این عکسایی که گفتم :)
پاسخ:
ممنونممممم ^_^
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۰۸ کروکدیل بانو
هر چی میزاری بزار ولی بمون...نرو :)
+من اسم الانمو خیلی دوس دارم ولی...اون بیانیه اش با بیان تلمیح داره :))

++بیا بریم سینمااااا ^_^
پاسخ:
چش D:
اره منم دوس دارم بیانیه تو ؛))

+بریییم  ^_^ کی و چه فیلمی؟
منم کلی وبلاگ ساختم با اسمای مختلف که فقط به خاطر اون اسمه زدمشون!
پاسخ:
فراگیره پس -_- :))
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۲۱:۴۹ آسـوکـآ آآ
منم منظورم از لحاظ شیمیایی بود:-D
از اینکه دنبال یک مسیر مشخصم فقط اذیت میشم
و واقعا دلم میخواد برم دنبال اتفاقات جدید
اما همه ش میگم به ریسکش نمی ارزه:-)
پاسخ:
عجب :|
فککنم ما دوتارو بریزن تو مخلوط کن تهش دوتا متعادل ازمون ایجاد شه :))
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۰۱:۵۰ دامنِ گلدار
من دیشب این پست رو خوندم پاراگراف آخر رو‌نفهمیدم، دور از جون :) الان با کامنت ها تازه دارم میفهمم. فکر کنم هرچی دل میگه درسته، اصطلاح فیل هوا کردن هم بامزه است، ما میگیم آپولو البته! 

+ شروع کار خب خیلی جاذبه داره! خیلی بیشتر از وسط، ولی کمتر از پایان :))


پاسخ:
تولد وبلاگ م بود، یه آنچه گذشت نوشته بودم :))
+آره واقعا شروع خیییلی جذابههه :(((
خب من از وسطای خیابان وانیلا فکر کنم اینجا رو می‌خوندم. :)
تازه معمولاً می‌خوندمش خیابان وانیلیا. تا اینکه یکی پیدا شد و بعد از قرن‌ها من رو از جهالت بیرون آورد :دی
دو سالگیش مبارک. :))
پاسخ:
:)))
ممنون
خیلیا میگن وانیلیا. نمیدونم چرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">