Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

words are weapons

جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ب.ظ

-  اگر ته چاهی سقوط کنی و هیچ راهی برای بیرون اومدن نباشه، و دقیقا وقتی که به شدت مستاصل شدی مردی از راه برسه و بگه به ازای یکی از حواس پنجگانه ت، از توی چاه بیرونت میاره کدوم یکیشو انتخاب میکنی؟
-  زبان... چون فکر می کنم در طول زندگیم از بقیه کمتر استفاده ش کردم و احتمالا خواهم کرد. کلمات هیچوقت برای من جز دردسر نداشتن
-  اما اگر مرد دروغ بگه و بعد از گرفتن قدرت تکلمت اونجا رو ترک کنه، چطور می خوای فریاد بزنی و کمک بخوای؟

- ....


پیوست به اینجا
۹۵/۱۱/۰۱ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۱)

با تقدیر و تشکر از هر 5 حواس پنجگانه و نقش مهم تک تک آنها، بویایی به نظر گزینه بهتری میاد! نه؟!
پاسخ:
خیر
بوی بهار و بوی بارون و بوی خاک چی پس؟
نه معامله ی خوبی نیست..
دیگه دستمون می مونه تو پوست گردو اون وقت :-|
پاسخ:
به این میگن انتخاب بی بازگشت..
من میگم حس بویایی رو ببره. دماغم رو نکنه :-))

پاسخ:
مگه می خواد آشو با جاش ببره :))
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۵۱ شِـــ‌یدا ..
من الان توی گوگول سرچ کردم حواس پنش گانه رو
بعد این {زبان} جزوش نبود
راستشو بگو... تو داری دروغ میگی یا ویکی پدیا؟
پاسخ:
من :)))
۰۱ بهمن ۹۵ ، ۲۲:۲۰ آرزوهای نجیب (:
سوال سختی هست خب

آدم همون ته چاه بمیره بهتره ناقص بشه بنظرم(:
پاسخ:
://
کاملیت ش رو با خودش ببره اون دنیا اونوخ؟ :))
من هم با بویایی بیشتر موافقم
پاسخ:
شما بویاییت رو بده اقاهه ببره -_-
یه چیزی...
چشایی درسته که وابسته به زبانه ولی اگه قرارباشه حس رو بدی لازم نیس حتما زبونو بدی!!!
چشایی با حرف زدن فرق فوکوله
پاسخ:
:دی
نکته رو گرفتیداا
زبان حس محسوب میشه؟ 
بینایی-چشایی-بویایی-لامسه و شنوایی بود دیگه؟ زبان نداشتیما!
حالا فرض کنیم طرف بگه حس چشاییم رو نمیخوام! خب حس چشایی رو نداشته باشی دلیل نمیشه که قدرت تکلم رو از دست بدی که. قدرت تکلم حس محسوب نمیشه.

خلاصه که به نظرم نمیشه. معقول نیست.
نتیجه میگیریم در این مواقع اگه ته چاه گیر افتادین حواستون باشه و خوب فکر کنین. :)

امضا:
آقاگلی که ایرادات بنی اسرائیلی میگرفت!
پاسخ:
بعله درست می فرمایید :دی
naaaa man aashegheee harf zadanam hazer bodam harkodomesho bedam joz on
پاسخ:
:)
من هم بویایی رو میدم

پاسخ:
من هنوز تصمیم نگرفتم :/
سلام خیلی محفل زیبایی دارید تبریک . کلمات یا اسلحه همه منطقی است اگر به کمک هایی که شرط دارند بهتر است دقت کنیم . من اگر باشم نه شک به صدا می کنم نه از خواسته او تعجب ولی جواب من قطعا سکوت است . و میدانم کمکی که قرار است از دعاهای من در گرفتاری از فرشته های سمتم بیاید تنها ایمان به نجات را می خواهد و شاید نور دلی که فقط امیدش او هست . این او هم خدا می تواند باشد هم عاشق ترین همراه من یا شما . من میدانم این کمک بی شرط است . من منتظر صدای او می مانم :)
پاسخ:
ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">