Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

اعدام

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۹:۲۷ ب.ظ

اگر علاقه ی وافر من به خرمالو را 10 واحد، به انار 9 واحد و به هسته ی زدر آلو 6 واحد در نظر بگیریم، فقط هسته ی زرد آلو قابلیت این را دارد که من را شیفته ی فصلش کند. پاییز و زمستان خلافشان آنقدر سنگین است که حتی عشقیجات هم نمی توانند واسطه ی صلح شوند.

۹۵/۰۹/۲۳ موافقین ۷ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۱)

خرمالو زیاد دوست ندارم. یکی فقط.
پاسخ:
من شیش هف تا :دی
از پاییز و زمستون خوشت نمیاد یعنی؟!
من کاملا برعکس تواَم!
پاسخ:
نه :(
یه چیزاییشونو دوس دارما اما در کل نه! دوسشون ندارم
زمان مدرسه تابستون فقط تعطیل بودنش قابل تحملش میکرد الان که دیگه تعطیلاتش مهم نیست فقط منتظرم بگذره!درعوض زمستون وبهار و پاییز بدون اینکه حتی تلاشی کنن برا خوشحال کردنم دوستشون دارم :)
پاسخ:
من واقعا تو سرما حس عدم توانایی انجام کارها رو پیدا می کنم و کلا تو خونه م -_-
خدا همه بلاگرا رو شفا بده.. 😁
پاسخ:
-___________-
برعکس من:دی به نظر من سرمای منفی ۴۰ درجه هم علاج داره برش غلبه کنی ولی گرمای مثبت ۲۵ تو بگو حتی، عذاب علیمه چون لباساتو نمی‌تونی بکنی از تنت دور کنی اعصابت با عرق کردن متشنج نشه :|

میوه‌ی مورد علاقه‌ی من تو تیراژ(واژه‌ی دیگه‌ی هم‌معنی نیومد تو ذهنم:دی) بالا خیاره :))
پاسخ:
یادمه تو تابستونم تو غر می زدی از گرما، من حال میکردم :دی
یحتمل بهار و تابستون رو عزیمت کنی به سمت جیبوتی، 
قول شرف میدم حتی از بهار و تابستون هم متنفر بشی! #فرضیه_محال

:)
پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم :/
۲۴ آذر ۹۵ ، ۰۹:۵۰ Vincent Valantine
من که سعی میکنم از هر فصل استفاده‌هاش رو ببرم عجله‌ای نیست که همش به یه فصل خاص برسم
زمستون و انارش ، هوای مناسب برای بیرون رفتنش و ...
تابستون هم با شنا توی دریا و هندونه بعدش + ذرت
پاسخ:
زمستون فصل مناسب برای بیرون رفتنه؟؟؟؟؟
خب شما که می تونی ازشون استفاده ی مناسب ببری ببر. خوشابحالَت
اول یه عذرخواهی بابت کامنت قبلی
حواسم نبود دستم به تیک ناشناس خورده
وقتی دکمه ارسال رو زدم دیدم که دیر شده بود :)

می گم اگر می خوای از بهار و تابستونم متنفر شی، یه سفر به جیبوتی برو
اینطوری کل سال رو تو سلحی! :)
پاسخ:
np :)

اها، فک کردم جیبوتی درینجا به چیز دیگه ای جز اون کشوره اشاره داشت :دی
شایدم داشت. هوم؟
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۶:۲۳ سُر. واو. شین
اکچولی خرمالو از بیخودترین آفریده های خداونده :/ 

چیه آخه؟ گس میشه زبون آدم. خوردنش خیلی پیچیده س :/
پاسخ:
کجاش پیچیده س بچم؟
خرمالو رو چارقاچ ش می کنی و مرکز هرقاچ رو قبل اینکه متوجه زمان و مکان بشه می بلعی :|
خخخخخخخخخ
نه باو، منظورم همون جیبوتی بود
همون که ایران رو تحریم کرده بود! :)
پاسخ:
اها :)
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۵۱ Vincent Valantine
خب بستگی به مکانی که زندگی میکنی داره :))
امّا تهران هم زمستونش اصلاً سردی نبوده که نشه بری بیرون 
پاسخ:
به آدمش بستگی داره بیشتر.
منو واقعا اذیت می کنه زمستون -_- 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">