Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Big Fool Giant

سه شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۴۳ ب.ظ

فکرش را بکنید، فیلمی که موقع تماشایش سر خود را بین دستانتان گرفته بودید و فکر می کردید کدام احمقی این داستان را تبدیل به فیلم کرده؟؟ در پایان با این صحنه مواجهتان کند: 



البته داستان فیلم اقتباس از یک رمان به همین نام است، و به نظر می آید رمان موفقی هم بوده و شاید فیلم هم برای طرفداران رمان جذابیت خودش را داشته باشد، اما به عنوان یک فیلم مستقل آنقدرها هم دوست داشتنی نیست و به واقع چیز زیادی برای گفتن ندارد، و بیشتر شبیه یک کپی آپدیت شده با داستان متفاوت از فیلم متوسط Jack the Giant Slayer است. 
ولی از حق نگذریم، فیلم جذابیت های بصری فوق العاده ای دارد؛ مخصوصا در قسمت دریاچه ی رویاها صحنه های زیبایی خلق می کند و در کل فیلمی است که ارزش یک بار دیدن را دارد، از همان فیلمهایی که باید بدون هیچ انتظار خاصی فقط دید و از پیشرفت تکنولوژی در زمینه ی ساخت انیمیشن های واقع گرایانه لذت برد و به این فکر نکرد که کاش اسم برایان سینگر در تیتراژ پایانی نمایش داده میشد و هیچوقت نفهمید که استیون اسپیلبرگ بزرگ یک بلایی سرش آمده و فیلمهای این مدلی می سازد.
۹۵/۰۹/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۲)

این همون نیس که تو کانالت معرفی کرده بودی؟:-؟
پاسخ:
فک نکنم، چون امروز تازه دیدمش :/
شاید صرفا ریلیز شدنشو اطلاع داده باشم
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۰۱ محمدرضا عاشوری
Big Friendly Giant بودا؟ نبود؟
پاسخ:
توی فیلم friendly بود, از نظر من fool

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">