Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

شکسپیر لعنتی

دوشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۸:۵۶ ب.ظ

با سرگرمی ات وداع کن

اگر من برای تو چیزی بیشتر از آن نیستم

بدرود بازی ها و سرگرمی ها


فکر می کنم چیزهایی هست

که حتی تو نتوانی برای خودت توضیحشان بدهی

اینکه انتظار یک مهمان را می کشی

شگفت انگیز و ناشناخته

اما حتی اسمش را هم نمی دانی

شاید نامش شیرینی است

یا شاید تلخی

شاید نامش روشنایی است

یا تاریکی

 

می خواهی اسرارش را کشف کنی 

اما به محظ اینکه ملاقاتش می کنی درمیابی که چقدر خسته کننده است

تو برای هدایای فوق العاده اش صبر می کنی 

مثل هدایای کریسمس

تمام شب بیدار می مانی، و به این فکر می کنی

که او هرگز آنها را برایت نخواهد آورد...



Ai Giochi Addio

Ai giochi addio per sempre, sì,
non sono più cose per te,
ai giochi addio
Chissà perchè nemmeno tu
ancora spiergatelo non puoi
Tu attendi un ospite
favoloso e incognito,
non sai che nome ha
Forse il suo nome è dolcezza,
ma forse invece è amaro.
Forse il suo nome è splendore,
ma forse invece è oscuro 
Tu vuoi scoprire i suoi misteri
e al suo confronto tutto ti annoia 
I suoi regali fantastici attendi
come le notti dell'Epifania
Rimani sveglio pensando chissà
...che mai ti porterà

Nino Rota First release by Nino Rota |Love Theme from Romeo and Juliet 


 Andrea Griminelli & Luciano PavarottiAndrea Griminelli & Luciano Pavarotti (August 2001) |Ai giochi addio  |


اطلاعات آهنگ و ورژن های دیگر

نظرات  (۱۳)

نق بزن جانم...
پاسخ:
نههه :(
چه قشنگه. مرسی.
پاسخ:
نوش :)
مال برنارد شاو نبود جمله؟:-"
پاسخ:
طی تحقیقات گسترده یجاهایی نوشته بود شکسپیر، یجاهایی نوشته بود برنارد شاو، یه جاهایی م unknown بود اصن!
هرکی گفته چیز خوبی گفته.
البته جمله ی اینگیلیسیش معنی رو بهتر می رسونه:
Take care to get what you like or you will be forced to like what you get
چن وقت پیشا داشتم یه سری ریدینگ می‌خوندم موضوع یکیشون ادعای دو گروه آکسفوردی و استردفوری بود که آکسفوردی‌ها  می‌گفتن شکسپیر کیلو چند!! همه‌ی آثار منسوب به شکسپیر رو شخصی به اسم ادوارد د ویر نوشته و استرادفوردینی‌ها هم می‌گفتن چی چی شر و ور می‌بافید همه کار خود خود شکسپیره :دی
خلاصه جالب بود برام همچین چیزی و اینکه هنوز هم به نتیجه نرسیده و این جدل ادامه داره!!! 
آیکون ع شکسپیر تو هم :))))


پاسخ:
اره یه همچین دعوایی هست، حتی فیلمشم ساختن اسمش Anonymous ه

و فکر نمی کنم اینجور مسائل صحتش معلوم شه تا وقتی ک خود متوفی از تو قبر بیاد بیرون و بگه عاقا من بودم :/
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۱۱ میم آموزگار
سلام یاد موزیک های حضرت والا ادد شیرن افتادم :-) کلا تو این مواقع حاج اقا ادد پیشنهاد می شود:-) انشاالله که حضرت فرهاد دست در دست مهر دهد ای کیوی خویش را آپدیت کند . بلند با سبکی تحمل پذیر آمین :-)
پاسخ:
 حضرت والا ادد شیرن ؟؟ ://
۱۱ آبان ۹۵ ، ۲۳:۰۶ داداش مهدی
جمله شکسپیر دقیقا همینه؟ یا میگه که "مجبوری هرچیزی که به دست آمده را دوست داشته باشی؟"

پاواروتی از بچگی برام جذابیت بصری داشت! :))
پاسخ:
تو یکی از کامنتا جمله ی اصلشو گذاشتشم. مهم منظورش بود دیگ
شکسپیر لعنتی
یعنی واقعا ، واقعا من ایشونو نخبه میدونم ، فوق العاده است
واو چه موزیک های خاطره بر انگیز مو بر تن سیخ کنی
دست شما درد نکنه ، من برم در موسیقی خودم رو گم و گور کنم
پاسخ:
خیلی...

نوش جان ^_^ :))
۱۲ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۴ میم آموزگار
:-)
پاسخ:
:)
حالا اگه آثار متعلق به شکسپیر رو ادوارد چی چی نوشته باشه خب ملت میتونن به جای «ویلیام شکسپیر» به ادوارد چی چی ابراز ارادت کنن، اینکه نشد دلیل دعوا:))
من یه ورژنش رو شنیده بودم که میگفت شکسپیر چند نفر بوده ن با یه اسم می نوشتن :|
پاسخ:
یا خدا :/

بعد مثلا فککن در آینده بر سر اینکه نویسنده ی فلان بلاگ فلانی بوده دعوا شه :دی
از الان بگما، من یه نفرم -__- 

ما ده نفریم شیفتی کار می کنیم لکن:))
پاسخ:
چجوری جا میشید تو یه اکانت؟
یحتمل مسجدی می شینید و خیاری می خوابید نه؟
خیاری:)))))
پاسخ:
:دی
از شکسپیر بدم میاد :|
رشته م هم ادبیات انگلیسیه :|
پاسخ:
:/ اوه
باز شکسپیر خوبع، جین آستن رو بگووو :(((
یکی از دلایلی ک من هیچوخ طرف اون رشته نرفتم ایشون بود :/
چرا شکسپیر لعنتی؟ شعر که فوق العاده بود ....
پاسخ:
شعر ک برای شکسپیر نبود، اهنگه برای فیلم رومیو و جولیت بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">