Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

بگو آمین!

چهارشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۳۹ ب.ظ

خدایا، مرا آنقدر پول ده که مجبور به انتخاب بین دو مورد از هیچ چیز نباشم.

انتخاب کیلز می. 


نام سرخپوستی در این لحظه: همیشه پشیمان از انتخاب فعلی -_-



قالبمان را کوبیدیم و از نو ساختیم، و ظاهرا نتیجه شد این -_-
چراا خب -_-
۹۵/۰۸/۰۵ موافقین ۷ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۷)

چ قالبت خوبه ^_____^

و آخ آخ آخ از پول -__-
پاسخ:
مرسییییییییی :*
الهی آمین .
 منم همینما
پاسخ:
هممون ینی :))
تا بوده همین بوده :|
پاسخ:
شما هم ؟ :/
آمین آمین آمین 
شدیداً این مشکل رو دارم و معمولاً خیلی کش میدم قضیه رو :|
پاسخ:
-_-
۰۵ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۳ آقاگل ‌‌‌‌
ما درست میینیم قالب رو که.
پاسخ:
خدارو شکر.
چند تن از دوستان اسکرین شات دادن بدان نحو بود :/
منم از این دعاها میکنم.
آره ما دومیه رو میبینیم.
پاسخ:
:(
البته آمین‌ها برای پولدار شدن شما بود :))
خط بعدش نوشتم یعنی منم چون اینطوری‌ام درک میکنم قضیه رو
پاسخ:
ممنون ممنون :دی
آمین بعدی رو بلندتر بگییید ^_^
آمیییییییییییین :)))
قالب خوب می شود اینگونه :))
پاسخ:
ممنونم ^_^
ما ک تلاشمونو کردیم :/
احتمالا باید فونت مورد استفاده رو تولی کد قالب قرار بدید که برای ما هم لود بشه دیگه
پاسخ:
من ازینکارا بلد نیستم :دی
۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۰ • عالمه •
قالبت واقعا قشنگه ♥__♥
بی پولی ساکس!
پاسخ:
قضیه بی پولی نیست درواقع،
اینه که اصلا چرا من باید انقدر نتونم بین دوتا چیز انتخاب کنم که هربار باید جفتشو بخرم -_-
اومدیمو مورد مورد نظر ماشین یا خونه بود -_- یا شوهر حتی :دی

۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۲۱ • عالمه •
+ احتمالا به این دلیل که ما اون فونت ها رو نداریم.
پاسخ:
شاید :/
آمین : - ))
+ بی بی
: - )) بی بی
پاسخ:
baby babay baby
oooooooh
baby baby baby 
:دی
من هم :/
پاسخ:
الهی شفای عاجل دسته جمعی :دی 
قالب بسیار زیبا شده :-)

+حس میکنم هر چقدر هم پول داشته باشیم باز هم انتخاب وجود داره...
پاسخ:
خیلی ممنون :)

دقیقا -_- کاش میشد به انتخاب رشوه داد مثلا
بگید چه فونتی استفاده کردید
راهکارش خیلی ساده است.
پاسخ:
فونت هدرم Expletive Deleted
فونت تیرام Dast Nevis

البته اونقدرام مهم نیس. بنظرم اونجوری هم قشنگه
۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۲ زهیر خنیاگر
اگه فونت هایی که استفاده کردین رو به فایل css پیوست کنین همه همونجور که خودتون میبینین قالب رو میبینن 
پاسخ:
ممنون
راستش بلدش نیستم و خیلی اهمیت نداره که وقت بذارم روش
۰۸ آبان ۹۵ ، ۱۲:۳۵ شِـــ‌یدا ..
من فکرم رفت سمت ازدواج و شوهر...
 آخه [مورد] رو [مرد] خوندم
تازه [کیلز] رو هم [کلین clean] خوندم.


امضا؛ یه پیرزن فرتوت٬ با چشمانی کم‌سو
پاسخ:
-----________-----

افق کدوم وریه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">