Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

نوامبر شیرین

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۴۰ ب.ظ

مدتها پیش، فیلمی دیدم که در پایان داستان، به مخاطب می‌گفت تمام اتفاقاتی که شاهدشان بودیم، صرفا ساخته و پرداختۀ ذهن یک پسربچۀ 8 ساله بودند.

امروز به این فکر می‌کردم که در روزهای اخیر، انقدر مسائل احمقانه با راه حل‌های احمقانه‌تر مطرح شده‌اند که آدم شک می‌کند که نکند من هم دارم در ذهن یک بچه زندگی می‌کنم؟ یک بچۀ لوس که وقتی که نمی‌تواند رضایت اطرافیانش را به دست بیاورد، لج می‌کند و سعی می‌کند یک چیزی که برایشان مهم است را از آنها بگیرد تا آدم شوند. وگرنه در کجای دنیا وقتی که مردم به چیزی اعتراض می‌‌کنند، حکومت می‌رود و اینترنت را محدود می‌کند؟ اصلا چطور ممکن است همه چیز از همه نظر انقدر ناجور باشد؟ انگار که موجودی که در سرش زندگی می‌کنیم، با ما لج باشد مثلا، و حتی انقدر دوستمان ندارد که نمی‌خواهد رهایمان کند و دارد با زجر دادنمان خودش را سرگرم می‌کند...

۹۸/۰۸/۲۶ موافقین ۱۴ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۴)

 Mr Nobody؟

پاسخ:
احتمالا یه دلیلی داشت که نام نبردم :|

وابستگی هممون به شبکه های اجتماعی تازه الن معلوم شده ، مثل معتادی که بهش مواد نرسیده همه داریم درد می کشیم. ولی از طرفی هم چقدر وبلاگ ها شلوغ شده ، تقریبا همه دارن آپدیت می کنن ، فکر کنم حداقل ۳ _۴ سالی بود به این شدت همه وبلاگ نویس ها انقدر سریع و پشت سر هم مطلب نمی نوشتند. 

پاسخ:
آره مثل خود من :))) 
یه جورایی آدم برمی‌گرده به اصلش... مثلا من الان دیگه دلم نمی‌خواد برگردم به کانال نویسی، فکر می‌کنم چرا چرت می‌نوشتم انقدر؟ 

+راستی تو بیان وبلاگ داری؟

دیگه اونجوری هم نیست ، واقع بین هم بخوایم باشیم نوشته های تو همیشه خوبه 🤗❤

تو سرویس بیان هیچ وقت وبلاگ نساختم . شایدیه روزی بسازم ، کی می دونه

پاسخ:
قربونت 
از این جهت پرسیدم که فالوت کنم، وبلاگتو دنبال می‌کنم ولی خب متوجه نمی‌شم کی پست می‌ذاری دیگه...

یه صحبتی هم باهات داشتم، دارم یه پلی لیست جمع می‌کنم، می‌خواستم مشورت کنم باهات. 

حق داری ، اینجا هستی دیگه واست نوتیفیکیشن بلاگ اسکای نمیاد. 

تو که خودت صاحب سلیقه ای و هنرمند ولی باز هم اگه مشورت میخوای من تلگرام و همیشه زود زود چک میکنم میخوای اونجا حرف بزنیم 🤗😘

پاسخ:
قرربونت لطف داری 🌸

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">