Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #20

شنبه, ۱ دی ۱۳۹۷، ۰۱:۴۱ ق.ظ

از هیچ‌کس و هیچ‌چیز متنفر نباش، چون دست روزگار آن آدم را صاااف می‌آورد و می‌گذارد وسط زندگیت، یا یکهو خودت را می‌بینی که مسیر هر روزت شده خط زرد مترو، که از همان اوایل دانشجویی که مجبور بودی برای خرید وسایل طراحی از میدان انقلاب از آن استفاده کنی، حس انزجاری نسبت به ایستگاه دروازه دولت و آن خط داشتی. 

بدتر از آن وقتی است که نیمی از زندگی‌ات از کسی متنفر بودی و یک آن به خودت می‌آیی و می‌بینی داری شبیهش می‌شوی...

 

#نه_به_تنفر

۹۷/۱۰/۰۱ موافقین ۲۲ مخالفین ۱
Faella

Note to self

نظرات  (۱۵)

حالا اگه چیزی رو دوست داشته باشی یا از چیزی خوشت بیاد کلا قضیه برعکس میشه :|
پاسخ:
دقیقا -_-
فقط باید از تنفر نفرت داشت
پاسخ:
hate the hate طور :))
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۴:۵۵ آسـوکـآ آآ
همون از هر چی بدت بیاد سرت میاد...
پاسخ:
اوهوم...
۰۱ دی ۹۷ ، ۰۹:۲۹ آقاگل ‌‌
خب شاید راه رو اشتباه رفتی که یهویی اینطوری شده. نیست؟
پاسخ:
به نظرم وقتی آدم از یه چیزی متنفره، ذهنش درگیرش می‌شه که چرا؟ از چیش متفرم، و آنالیزش می‌کنه و ناخودآگاه و ذره ذره، به سمتش کشیده می‌شه... 
۰۱ دی ۹۷ ، ۲۲:۴۷ بَلـ ـوط
یاد فرندز افتادم و ریچل، وقتی داشت به جویی قایقرونی یاد می‌داد و متوجه شد توی تموم این سال‌ها اون‌قدر نگران این بوده که شبیه مادرش نشه، که پدرش رو فراموش کرده و حالا خودش نسخه‌ای از کسیه که رفتارهاش رو نمی‌پسندیده. 

چرا از هرچی بترسی/ بدت بیاد، سرت می‌آد؟! دنیا راه بهتری واسه آموزش بلد نیست؟
پاسخ:
دقیقا منم وقتی داشتم می نوشتم یاد ریچل بودم :|
جالب بود


چه حوصله‌ای داری متنفر می‌شی! :)
پاسخ:
حوصله می‌خواد مگه :)
از حوصله‌ی من یکی که خارجه!
از فنون دایورت استفاده می‌کنم!
با روحیات من سازگارتره! :)
پاسخ:
بستگی داره به نظرم. 
۱۷ دی ۹۷ ، ۲۱:۲۳ همطاف یلنیـــز
سلام سلام
.
شد شبیه قوانین مورفی!
پاسخ:
بلی :)
۱۹ دی ۹۷ ، ۰۹:۴۵ دامنِ گلدار
قطعا و رسماً نه به تنفر :))
اما اینکه گفتی آدم میبینه شبیهش شده خیلی هم اتفاق بدی نیست باعث میشه سمت مقابل رو بهتر بتونه درک کنه و بخشی از رشده. چون هیچکسی واقعا شایسته‌ی متنفر بودن نیست.
پاسخ:
نمیدونم والا... خب اینکه کارای یه ادمی که داره کارای اشتباه انجام می ده رو درک کنی هم جالب نیس
۱۹ دی ۹۷ ، ۲۲:۵۷ مهر ارسنج
آخه نمیشه از یسری چیزا متنفر نبود !
پاسخ:
اوهوم :/ 
۲۰ دی ۹۷ ، ۰۳:۳۹ دامنِ گلدار
آهان، من خیلی نسبی نگاه میکنم به همه چی، یعنی بقول تو اگر کار اشتباهی هم ببینم دلیل اون رو آگاهی کم یا زاویه‌ی دید بسته و غیره اون آدم میدونم. و امکان اشتباه رو برای خودم هم قائلم (حداقل در تئوری) برای همین هر دو موقعیت به نظرم طبیعی و معمولی میاد. بخصوص این حالتی که گفتی برای من نوعی در زمان خودش کار اشتباه و در حد تنفر ورزیدن نبوده خب، از دید دیگری اینطوره و اگر من بدونم ممکنه بخواهم تغییر کنم یا اقدامی انجام بدهم. :)
پاسخ:
به نظرم درک کردن اشتباه و اینکه به طرف حق بدیم، محتمله اما درست نیست.. 
۲۰ دی ۹۷ ، ۰۹:۱۳ دامنِ گلدار
خب دیگه حرفی ندارم، میفهمم نظر متفاوتی داری :) فقط میخواستم از خودم ناامید نشم :))
پاسخ:
:))))

از قدیم می گفتن مار از پونه بدش میاد دم لونش سبز میشه حکایت همین ماجراست. از هر کسی تنفر داشته باشی یهو میبینی مجبور میشی تو دانشگاه یا سر کار هر روز ببینیش و تحملش کنی 

پاسخ:
به نظرم یه جورایی قانون جذب اعمال می‌شه براش :| حالا اگه پول بخوایم سمتمون کشیده نمی‌شه ها -_-
۱۵ فروردين ۹۹ ، ۱۹:۳۴ شیمیایی نمونه

عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">