Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #19

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۵۵ ق.ظ

یک لطف کوچک و بسیااار مهمی که می‌توانی در حق خودت بکنی، این است که غذایی که می‌خوری را خوب بجوی.

این کار علاوه بر اینکه باعث سهولت مراحل گوارش می‌شود، به آدم حس مهمتر بودن می‌دهد. حس اینکه برای خودت آنقدر ارزش قائل هستی که چند دقیقه بیشتر برای سلامت بدنت وقت بگذاری و به جای صرفا سیر شدن، از تمام مراحل غذا خوردن لذت ببری. 

۹۷/۰۶/۲۳ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۷)

اره واقعا . بعد من فکر کردم به این نتیجه رسیدم که هرچی لقمه کوچکتر باشه بیشتر میجویش. لقمه بزرگ باشه دوبار میجی فکت خسته میشه قورتش میدی 
پاسخ:
یه بنده خدایی تعریف میکرد فقططط با رعایت همین یه نکته تونسته کلی لاغر شه :|
دقیقن چند مدت پیش دکتر تغذیه همین حرف‌ها رو به‌م زد! «دقیقن‌»ها!
پاسخ:
روح دکتره حلول کرده اینجا :د
:))متنت خیلی جالب بود،،،چه تحلیل قشنگی...
تاحالا به این مدلش فکر نکرده بودم...ممنون بابت ایده و فکر جالبت:))))
پاسخ:
ممنون ^_^
اگر غذارو زیاد نجوی که چطوری می‌فهمی مزۀ غذا و خوشمزگیش چطوره؟
پاسخ:
خب بعضیا هدفشون از غذا خوردن اینه که صرفا سیر شن..
آقاااا من این چهل بار جویدنو درک نمی‌کنم :)) خودم خیییییلی بخوام وقت بذارم هفت بار بیشتر نمی‌تونم بجوم
عجله دارم همیشه :))
پاسخ:
حالا 40 باااااااااار هم دیگه :))) ولی خب تا جایی که میتونی سعی کن دیگه. اصلا معده نفس راحت میکشه :|
دقیقا. هم از نظر گوارش کار معده و بقیه دوستان راحت تر میشه هم یه نوع رژیمه که بهش میگن رژیم وقفه اگر اشتباه نکنم. یعنی آروم خوردن غذا که باعث میشه کمتر بخوری زودتر سیر شی  و نتیجتا لاغر شی!
پاسخ:
چه جالب :-؟
حتی فکر میکنم زودتر هم سیر بشیم و به تناسب انداممون هم کمک می کنه ((:
پاسخ:
بهله بهله P:

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">