Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Maudie

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۰۸ ق.ظ

این فیلم یکی از ترین فیلم‌هایی بود که این چندوقت دیدم. 

چی‌ترین؟ 

نمی‌دانم.

بدون هیچ توضیحی- ببینید.


۹۷/۰۷/۱۷ موافقین ۱۴ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۰)

۱۷ مهر ۹۷ ، ۰۸:۵۹ پشمآلِ پشمآلو
عه این خانومه تو the shape of water!
پاسخ:
خیلی خوبه خانومه کلا
۱۷ مهر ۹۷ ، ۱۶:۴۶ فاطمه سادات داوری
بله این فیلم خیلی عالیه:))
پاسخ:
^_^

عع! من اینو دو ساله فکر کنم دارم و یادم می‌آد با دلیل خوبی دانلودش کرده بودم، اما یادم نمی‌آد الان چی و دیگه نگاهش نکردم! تا این پست شما که ترغیبم کرد ببینم.
پاسخ:
من خیییلی اتفاقی دیدمش.. 
هرکی نقاشی دوست داشته باشه خیلی می‌فهمه‌ش
منم عکس رو که دیدم، دقیقا گفتم عه این دختره تو فلان (البته به ترکی) که دیدم دوستمون قبل من نوشتنش :)
چشم میبینیم :)
پاسخ:
اسمشم یاد بگیرید طفلکو :))
سلام اینجور که نمیشه باید توضیح بدهید (:
پاسخ:
ازون دسته فیلمای خیلی خفن و قوی‌ای نبود که تا همیشه تو ذهن آدم بمونه، الان من بیشترشو فراموش کردم. ولی خیلی حس خوبی داشت... تا چندروز چشم قلبی بودم
پس رفت تو لیستم..البته بدونید که لیست درازیه ها (:
پاسخ:
منم چندتا از این لیستا دارم :))
برای فیلم، کتاب، آلبوم، نرم‌افزار، و...
ولی لیستم قطعیه (:
پاسخ:
مال من به دلیل دیر و زود شدن، دچار سوخت و سوز شد ولی :) یه سریا رو دیگه دلم نمی‌خواد پی بگیرم
اره سوخت و سوز داره ، در ضمن من گاهی اوقات با نقد و حرفای تند از معرفه مربوطه بر میگردما (:
پاسخ:
متوجه نشدم راستش
حالا بعدا میفهمید (:
پاسخ:
امیدوارم :دی

رفت تو لیست فیلم هایی که باید ببینم ؛ دیگه ایتان هم توش بازی کرده زشته نبینم 

پاسخ:
خیلی خوبه اصلا :( 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">