Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

365

چهارشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۷، ۰۹:۲۱ ب.ظ

یک ارتباط مثلثی بین عشق، نفرت و عقل وجود دارد و هر سه مسیر هم بسیار باریک است.

اگر سقوط کنی، به دره‌ی جنون می‌افتی و اگر پرواز کنی، می‌رسی به یقین.

پ.ن: با پراید در این جاده ها تردد نکنید.

۹۷/۰۶/۰۷ موافقین ۱۱ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۳)

همیشه صادق نیست اما این رو تجربه کردم که عمیق‌ترین بیزاری و نفرت، نسبت به کسایی ریشه می‌گیره که شدیدن هم دوستشون داشتی یا داری. انگار اون علاقه و نزدیکی می‌تونه هم سازنده باشه و هم مخرب. می‌گن عشق و نفرت تکمیل کننده‌ی هم‌ان و نه در تقابل، من با این حرف موافقم. 
پاسخ:
هوم. نمی دونم. نمیشه گفت احساسات مطلقن، شاید مثل اون گوی های انیمیشن اینساید اوت، ترکیبی باشن. بارها برای من پیش اومده وقتی چیزی که ازش متنفر بودم رو بیشتر شناختم، عاشقش شدم. یا از کسی که دوستش داشتم متنفر شدم. خیلی بیشتر از اون حس تنفر و عشق عادی یعنی.خیلی مرزشون ظریفه
رسما مرزی بینشون نیست.ممکنه واقعا یک نفر با یه حرکت تمام بتی که ازش ساختی خراب کنه
همین دو روز پیش یکی برای من مُرد. همین قدر راحت :)
پاسخ:
میدونم چی میگی :) خیلی حس بدیه وقتی یکی رو اینجوری از دست میدی..
من دارم فکر میکنم بین این پست و پست بعدیت، اون پنج تا پست پیش‌نویس شده چی بودن
پاسخ:
این پیشنویس بوده. بقیه سرجاشونن :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">