Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Is he dark enough to see your light?

سه شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۳ ق.ظ

در ساعت 2:45 شب، ملاقاتی با یک سوسک داشتم.

سوسک روی دریچه‌ی کولر توقف کرده بود و حتی شاخک‌هایش هم تکان نمی‌خورد، انگار که محو  ظلمت داخل دریچه‌ی کولر شده باشد.

به این فکر کردم که شاید این سوسک یک فیلسوف باشد؛ یا یک عاشق. شاید هم در جایی، در یک سیاهی، کسی را گم کرده است.

پوزخندی زدم و به سراغ اسپری حشره‌کش رفتم. 

نظرات  (۱۵)

عاخ خدا چه دلباخته بوووووده!
حتما دیده دختر همسایه ه داره از تو کولری جایی میاد😂😂😂
نکش بچرو😂😂😂😂😂😂
پاسخ:
:))
ای قشنگتر از پریاااا طور :))

چش :دی
من چند روز پیش یه سوسکیو خواستم بکشم، گفتم شاید با کسی قراری مداری چیزی داره که اومده نشسته تو راه‌پله. فلذا فقط بیهوشش کردم انداختم تو کوچه
پاسخ:
:)))
این پست بیشتر شوخی بود، من توانایی کشتن سوسک رو حتی با لیزر هم ندارم. با حشره کش که باید بری نزدیکش -_-
و کلا نمیتونم جون هیچ موجودی رو بگیرم. حس میکنم حقشو ندارم...
خیلی باحال بود حس تجسم این سوسک :)
پاسخ:
تجسم سوسک در هیچ حالی باحال نیستا :-؟
بالاخره تو اون اتاق یا جای شما بود یا جای اون
پاسخ:
مسلمه که جای من *بادی به غبغب میاندازد*

البته این صرفا تشبیهی بود از وقتی که عزرائیل به دلنگرانی ما در اون لحظه یه پوزخند میزنه و ضاارت جونمونو میگیره :|
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۰:۳۳ یاسین . میم
چند شب پیش چندتا از همین عشاق دل‌سوخته دور و بر اتاق من پرسه می‌زدن، البته من با پوزخندی سراغ جارو رفتم. :)))
پاسخ:
:))))
با جارو میشه چیکار کرد؟ :|
من آخرین باری که یه سوسک رو توی دریچه ء کولر دیدم ( در واقع ندیدم فقط صداش میومد چون به دریچه ء کولر مون توری زدیم که سوسک ها نتونن بیان داخل ) اینقدر حشره کش زدم‌که فکر کنم سوسک اگه زبون داشت میگفت من غلط کردم اینوری اومدم الان برمیگردم بالا
پاسخ:
وای :))))
حالا کاریت که نداشتن میذاشتی واسه خودشون باشن دیگه :-؟
سوسک کیوت 
تیتر مناسب:)
پاسخ:
سوسک چجوری کیوته آخه -_- خیلی نیمه ی پر لیوان بینین شماها -_-

+تیتر مال آهنگ accidental babies از Damien Rice ه
وای بیخیال . سوسک دهن داره ! میتونه توری ، پارچه و حتی لباس رو سوراخ کنه !! تا حالا شده لباست رو برداری بپوشی ببینی سوراخ شده بعد ندونی چجوری ؟ سوسک عزیز رفته توی کشوت و لباست رو جویده!!!
پاسخ:
خب تنکیو وری ماچ، یه کابوسی به کابوسام اضافه شد -_-
#نه_به_خشونت_علیه_سوسکان
پاسخ:
:|
شما سوسکاتونو تکریم کنید لباساتونو بجون -_-
بابا اون بید هست که لباس می‌جوه. سوسک؟ لباس؟ شیب؟ جنگل؟ :)
قدیما ننه هر از چندگاهی کل پتو و تشک و ملافه‌هاش رو می‌ریخت بیرون دوباره می‌گذاشت سر جاش که بید نیفته به جونشون. یه وقتاییم نفتالین استفاده می‌کرد که یه اسم دیگه بهش می‌گفتن. یادم نیست چی. ولی نشنیدم تا حالا کسی بگه سوسک لباس می‌جوه. 
.
من با اون سوسک قرمزقهوه‌ایا مشکل دارم فقط. اونم چون زشتن. مثلاً همونا اگر سفید بودن قشنگ می‌شد. 
پاسخ:
منم نمی دونستم سوسک چیزارو گاز میزنه. فکر می کردم صرفا بخاطر کثیفی و ایناش ملت ازش بدشون میاد. الان از مامانم پرسیدم تایید کرد و گفت می جوه :| 

+یه بیماری ژنتیکی هست به اسم آلبینیسم، که باعث میشه طرف تو بدنش ملانین تولید نشه و پوست و موهاش سفید بمونه. تو حیوانات هم هست، یه بار عکس حیوونایی که سفید بودن رو داشتم میدیدم، سوسک حمام سفید هم توشون بود :| و اتفاقا درون حالت بسیاااار چندشتر بود چون یه جورایی به صورتی میزد :((
ولی شیر سفید و سنجاب سفید بسیااااااااار زیبا بودن 
Albino animals رو ببینید
فقط اون گورخر سفیده. :|
قشنگ دچار بحران هویتی میشه فکر کنم.
پاسخ:
آره مثلا یه نگاه به گورخرا میندازه یه نگاه به خرا، میگه اینا فامیلای منن یا اونا؟ :-؟
نکنه بچه سرراهی م؟؟؟؟
عررررررررررررررررررررررر

البته مطمئن نیستم که گورخرا هم صداشون این باشه :-؟ صداشون چیه اصلا؟؟ :-؟
#کمپین_سوسک_را_زود_نابود_کنیم.
همیشه سوسک رو می‌کشین، جسدش رو تو سطل آشغال یه جای دیگه بذارین. چون من همیشه این ترس رو داشتم که زن/شوهرش برای انتقام خواهد اومد. :( :دی
پاسخ:
یه موجودی بود _یادم نیس رتیل بود، عنکبوت بود، یا یه حشره ای_ که فککنم نر ش بی خطر و بی آزار و غیر سمی بود، و ماده ش سمی. بعد اگه نر رو می کشتی ماده هه میومد سراغت :|
یه بار بچه بودم اینو شنیدم و تا مدتها کابوس میدیدم که سهوا پا گذاشتم روی نره مرده، ماده هه وقتی خوابم اومده سراغم -_-
سوسک در صورت بالدار نبودن حیوان نجیبی است:)))
پاسخ:
سوسک تنها در صورتی که تو زیستگاه خودش باشه و به زیستگاه ما کار نداشته باشه حیوان نجیبیه :))
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۰۳ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
ما یه جوری می‌زنیم که فقط چلاق بشه، بعد از پنجره میندازیمش بیرون:-)
پاسخ:
بیچاره :/ 
بیشتر زجر میکشه که اونجوری -_-
خواب بوده :)
پاسخ:
شاید :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">