Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

spoiler alert is on vacation

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۶ ب.ظ

جا دارد از همین تریبون مفت از گوگل و ویکیپدیای عزیز که بدون هیچ آلرتی زحمت اسپویل کردن فیلمها و سریالها را می کشند کمال قدردانی را به عمل بیاورم.

مثلا فیلمهایی هستند که نویسنده شان کلی نبوغ به خرج داده و جوری پیچیدگی داستانی ایجاد کرده که مخاطب با فهمیدن اینکه فلانی در واقع بهمانی بوده کلی هیجان زده شود و کفَش ببرد، اما کافی است شما اسم فیلم را در گوگل جستجو کنید.

خواهید دید که دقیقا زیر عکس آن بازیگری که مثلا فلانی است و در واقع بهمانی، اسم همان بهمانی که تمام هیجان فیلم به فهمیدنش است نوشته شده است و دلتان میخواهد گوگل و لپتاپ و تمام چیزهای دم دستتان را به نزدیکترین دیوار میخ کنید.

یا مثلا ویکیپدیای عزیز در صفحه ی مربوط به یک سریال که به شدت سعی در اسرار آمیز نشان دادن یک رابطه ی خانوادگی داشت، کاملا ریلکس روابط را توضیح داده و تمام هیجان سریال را از بین می برد.


البته نمی شود این دوستان را مقصر دانست و خرده گرفت، بهرحال باید حقیقت نوشته شود. و همچنین کسی زا که برای دیدن اسم کارگردان یا بازیگران یا حتی ریت فیلم یا قسمتی از داستان سراغ گوگل و اینها می رود.

چاره ی کار احتمالا این است که مخاطب، یک تکه مقوای ضخیم با یک سوراخ تعبیه شده درست در وسط مقوا همیشه در کنارش داشته باشد و موقع چک کردن اطلاعات مربوط به فیلم، فقط و فقط همان چیزی که می خواهد را از سوراخ مقوا ببیند. 

و اینکه سعی کنیدبه هیچ وجه من الاوجود مثلا فیلم dark knight rises یا the usual suspects را در اواسط تماشای فیلم سرچ نکنید، جز پاره ای از موارد ضروری. و اینکه ایده ی مقوای سوراخدار هم بین خودمان بماند. ایشان قرار است به زودی ثبت اختراع شده، و به تولید جهانی برسد.


۹۵/۰۷/۰۵ موافقین ۵ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱)

۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۷ فیلو سوفیا
:))))
پاسخ:
:ِD

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">