Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

صرفاً

چهارشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۰۰ ق.ظ

1.  من همیشه به مرضی که در من وجود دارد و باعث دانلود دیوانه وار آهنگ می شود واقف بودم، اما دیگر دارد برایم غیر قابل درک می شود. امروز بیش از 500 مگ آهنگ اکراینی دانلود کردم، از خوانندگانی که نمیشناسم و حتی صدایشان را نشنیده بودم. به اینکه یک کلمه از زبانشان را هم نمی فهمم اشاره‌ای نمیکنم.


2.  آه اینستاگرام! چرا نصبت کردم؟ چه جنبه ای در خودم دیدم که نصبت کردم؟ کاش بتوانم بر خودم فائق بیایم و باز حذفت کنم، که ما اصلا جفت خوبی نیستیم. 


3.  به راستی چطور در حضور انبه، گلابی می تواند شاه میوه باشد؟ 


4.  یکی از آشنایان قرار بود یک دفتر کار بخرد و آنقدر ذوق داشت که فردای روزی که آپارتمان را دید، ابعاد و عکسهایش را برای من فرستاد تا فضای داخلی اش را طراحی و شبیه سازی کنم. امروز بعد از ظهر زنگ زد و گفت نکن... نتوانستم پولش را جور کنم. 

غم صدایش... 


5.  Khay tvoyi syly ne skinchayutʹsya,.... Lety lety lety lety…

نمیدانم یعنی چه. این آدمه می خواند (از کشفیات مورد 1 است.)

[جواب گوگل ترنزلیت: Let it all drown, choke..... And you're flying flying fly fly]


6. خمیازه


نظرات  (۸)

مورد 3. تمشک از گوشه‌ی کادر، سرفه می‌کند.
پاسخ:
تمشک هم خوبه، اگه بلایی که سر لباسا و زبون و دندون و اینای آدم میاره فاکتور بگیریم البته :/
منم شیش!
خمیازه کشیدیم به‌جای قدح می / ویران شود آن شهر که می‌خانه ندارد
پاسخ:
بعله :))

آقا اون مورد شیش بدین خاطر بود که عده ای معتقدن خمیازه اونقدر واگیرداره که اگه کسی یه جایی کلمه ش رو هم بخونه خمیازه میکشه :| میخواستم ببینم درسته یا نه :))
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۰۹:۳۸ دامنِ گلدار
شروع کردم به خوندن این پست شما، بعد رسیدم به عبارت آهنگ اوکراینی یاد خاطره‌های خودم افتادم، رفتم یک پست نوشتم بعد برگشتم بقیه‌اش رو خوندم! چسبید :)


پاسخ:
بقیه ش صرفا یک خمیازه بود :))))
شاه میوه مگه گیلاس نبود؟
پرتقال؟
آناناس؟
2حرفیه؟؟!
اوولشو میگی...!


شما نت مفت داری عزیزم 
میخوای خمس نیوفته بهش ته کشورای دنیارو داری درمیاری
بیا بهت لیست فیلم بدم روحو روانت آباد بشه
زینویسم بزن بر بدن که تفهیم بشی حداقل
پاسخ:
آناناسم خوبس. دوس داریم. 

نبابا من کلا دو گیگ داشتم و کلی هم کار داشتم باهاش، نصفیش رفت بدین منوال :|
ولی بده لیستت رو ولی :دی 
۱۰ مرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۵ آسـوکـآ آآ
من نه تنها آهنگ به زبان های دیگه نشنیدم، جز در نوجوانی (آهنگ های ریکی مارتین، جی لو و ...)، حتی فیلم هم به زبان هایی جز فارسی و انگلیسی ندیدم و اصلا هم دلیلش این نیست که زبونشون رو نمی فهمم و حوصله زیرنویس خوندن هم ندارم :دی

پاسخ:
:)))
من گاهی وقتا مجبور میشم فیلمای غیر انگلیسی زبان رو دوبار ببینم، بسکه بار اولش درگیر خوندن زیرنویسم -_-

و اینو بگم که من فقط در مورد آهنگا اینجوری م، اگه دو نفر که زبونشونو نمیفهمم، بیان جلوم به اون زبون حرف بزنن بسیااار عصبانی و ناراحت میشم -_- کار زشتیه بنظرم
چندین سال پیش یه رمان از سایت 98ia خوندم که فکر کنم اسمش آسمان شب یا همچین چیزی بود. به هر حال... شخصیت اصلی قصه می‌گفت هر وقت احتیاج دارم که فکرم آزاد باشه و رها، به موزیک‌هایی گوش می‌دم که متن ترانه رو نمی‌فهمم. زبان‌هایی که بلدشون نیستم و موقع پخش مدام فکرم دنبال پیدا کردن واژه‌ها و متن نباشه. فقط خود موسیقی و ملودی. این‌جوری می‌تونم بی‌دغدغه شناور بشم توی نت‌ها. 
پاسخ:
دقیقا منم به این فکر کردم... که بیشتر موسیقی و سبک خوندن و صدای خواننده و ران هایی که اجرا می کنه برام مهمه... انگار که یه موسیقی واحد باشن.
ولی وقتی کلمات قاطی این بزم میشن...
500 mb اوکراینی؟!، من کارم دانلود نرم افزار بود و بعد یه مدت حذف می کردم 😊
6. شب بخیر :)
پاسخ:
من اون کارم میکردم قدیما :-"
البته وقتی اینترنت شبانه م رایگان بود. الان اینترنتم محدوده و نمی دونم چرا اینکارو می کنم -_-
ریشه یابی کنید. من کلا به این نتیجه رسیدم هرچی رو دانلود کنم قبلش باید بهش نیاز داشته باشم و ازش استفاده کنم.
پاسخ:
ریشه ی خاصی نداره، دوست دارم آرتیست های جدید کشف کنم. ولی خب دیگه 500 مگ هم زیاد بود :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">