Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

من باب روز دختر

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵ ق.ظ

هرسال در پی فرا رسیدن این مناسبت، خیل عظیمی از پست‌های مخالف و موافق و تبریک به سمت آدم روانه می‌شوند؛ اما از نظر من، تنها کسانی که تبریکشان خیلی می‌چسبد و اصلا حق تبریک گفتن دارند، پدر و مادر خود آن شخص هستند؛ چون فکر نمی‌کنم این "دختر" معنای جنسیتی _آن‌طور که در جامعه جا افتاده_ داشته باشد و بیشتر فرزند دختر (معادل کلمه‌ی daughter در انگلیسی) مد نظر است. شخصاً دوست دارم بدانم پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگم از داشتن من خوشحالند، تا اینکه مثلا یک نفر غریبه که سالی یک‌بار بینمان سلام و احوال پرسی رد و بدل می‌شود، بیاید و تبریک بگوید. چون متاسفانه از این مناسبت، برداشت‌های نابجایی شده، و رفتارهای نادرستی _شاید ناخواسته_ از بعضی آدمها سر می‌زند. بگذریم که در این بین عده‌ای حقیر، آن را دستمایه‌ی شوخی‌های مضحکشان می‌کنند و باعث آزار خانمها می‌شوند. 

خلاصه، توصیه‌ی من به خانم‌های عزیز این است که در این روز، دست و پیشانی پدر و مادرتان را ببوسید و بابت تمام زحمت‌هایشان، هرطور که در توانتان است از آنها قدردانی کنید؛ اگر دلخوری درمیان است سعی در رفعش داشته باشید و اگر در قید حیات نیستند، به دیدارشان بروید. حتی برای یک روز، "دختر کسی بودن" را با تمام وجود حس کنید؛ و اگر در آن بین ماچ آبداری هم نصیب گونه‌هایتان شد که دیگر خوش به حالتان :)

۹۷/۰۴/۲۴ موافقین ۱۳ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۱)

به قول یه بابا،تو همیشه دختر منی،حتی اگه زنِ یه پسر دیگه باشی! :دی
پاسخ:
منظورش درسته ها، اما جمله ش بنظرم یه جوریه :))
میشه اینطور گفت: پدر و مادر رفیق بی کلک.
پاسخ:
بلی :)
۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۰:۴۰ مجهول الحال :)
حرف حق بود :)
روزت مبارک :)
پاسخ:
:)
منی که امروز با همه برای روزدختر مخالفت کردم و به هر طریقی مخالفتمو نشون دادم عمیقا با این پستت موافقم!
تنها پدر و مادرن که میتونن تبریک بگن
برای سایرین ممنوعه چون به دید بدی که دوست داریم نباشه دامن میزنه
پاسخ:
اون نگاههایی که حدس می زنم منظورته به شدت تهوع آوره. و واقعا ناراحت کننده س که مناسبتی که برای این ایجاد شده تا سریارو شاد کنه، بدتر غمگینشون می کنه...
۲۴ تیر ۹۷ ، ۰۹:۳۹ کروکدیل بانو
بهترین نوشته ی عالم در این باب بود یعنی *_*
پاسخ:
عزیزمی ^_^
منم موافقت خودم رو اعلام میکنم 
اما خدایی کی بود اصن روز دختر ؟ :))) :| 
پاسخ:
امروزه -_- :))
۲۴ تیر ۹۷ ، ۱۱:۲۶ بانوچـ ـه
امیدوارم دخترای خوبی برای پدر و مادرمون باشیم
پاسخ:
انشاالله...
خوشبختانه از این ماچ ها نصیب ما شد (:
پاسخ:
خیلی هم عالی 0_-
۲۵ تیر ۹۷ ، ۰۰:۰۵ Hurricane Is a little kid
عه! چه خوب گفتی!
پاسخ:
:)
سلام 
من خیلی از چیزایی که تو جامعه جا افتاده رو قبول ندارم 
مثلا 
مرد و زن و دختر 
افراد یا زن هستند یا مرد یه لایه نمیتونه حد و مرزی تعریف کنه 

پاسخ:
البته "پسر" هم داریم 
پسر و مرد چه فرقی باهم دیگه دارند ؟ ماهیت شون یکیه 
پاسخ:
دختر و زن هم. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">