Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

گًرد و خاکستر

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۶، ۰۷:۲۳ ب.ظ

سوزان بویل، اسبهای وحشی را می خواند و من لباسم را که پر از گرد خاک رس است، توی سفره می تکانم. حس خوبی ندارم، انگار که چیز ارزشمندی در دستهایم پودر شده و فقط همین گرد از آن بافی مانده است.

هر سال دوبار، حس خاص ناخوشایندی وجودم را میگیرد. یک بار وقتی به پایان سال نزدیک می شویم، یک بار هم شب تولدم. طی این حس ناخوشایند، از خودم و چیزی که هستم متنفر می شوم و تمام فرصتهایی که از دست داده ام از جلوی چشمم رد می شوند و گاهی اشکم را در می آورند. در روزهای پایانی سال، میشود خود را با خانه تکانی و تخم مرغ رنگ کردن و کارهایی ازین دست سرگرم کرد، اما برای شب تولد واقعا درمانی نیست، و تازه کسانی هم از چپُّ راست این روز فرخنده را تبریک می گویند و تو باید خودت را خوشحال نشان بدهی که مثلا عین خیالت نیست که مثل ریچل در روز تولد ۳۰ سالگی اش عزا گرفته ای و دلت نمی خواهد کسی تولدت را به روی خودش بیاورد.

گرچه فعلا در مرحله ی اول به سر می بریم، و هروقت به تولد نزدیک شدم یک فکری به حالش می کنم.

فعلا چهارزانو روی سفره نشسته ام و مدال بزرگ سفالی ام را سنباده می زنم، همانی که قرار بود برای شب یلدا آماده باشد و هنوز تمام نشده، قرار بود شبیه حضرت حافظ شود و شبیه جناب زئوس شد، و بدتر از همه اینکه احتمالا داخل کوره هم نرود لذا از شاپان کاری هم خبری نیست.

سنباده می زنم و به دستاوردهای امسالم فکر میکنم. به چیزهایی که دادم تا چیزهای دیگری بگیرم. به زمانم. به چیزهایی که باید به دست می آوردم و بی خیالشان شدم.

پارسال این موقع توی اتوبوس نشسته بودم و داشتم به جمع کردن پورتفولیو و اپلای فکر می کردم و سعی می کردم کلمات دراز آلمانی را توی جمله حفظ کنم، و الان؟ 


لباسم را که پر از گرد خاک رس است، توی سفره می تکانم و به چیزهای خوب فکر می کنم. درست است که به چیزهایی که توقعشان را داشتم نرسیدم، اما با چیزهایی آشنا شدم و تجربه کردم که توقعشان را نداشتم. دوره ی فیلمسازی و تدوین، دوره ی دکوراسیون، دوره ی سنگتراشی و گوهرشناسی، پیلاتس، تجربه ی کار مرمتی در جایی از شهر که حتی دیدنش هم از مخیله ام نمی گذشت، دیدن شهرهایی از ایران که فقط از روی نقشه و عکسهای اینترنت میشناختمشان، و اگر امسال کمی کش می آمد، احتمالا اولین تجربه ی تنها سفر کردنم هم در آن رقم میخورد، که به سال بعد منتقل می شود اما در زمره ی کارهاییست که قبل از تولدم باید انجام شود.

برنامه ی سال جدید، به طور حتم تمام کردن چیزهایی است که شروعشان کردم. شاید اگر شرایطش پیش بیاید، کار با چوب و رزین اپوکسی را هم شروع کنم، اما بهتر است تمرکزم روی "تمام کردن"ها باشد و تا آخر سال، کارهای بیشتری را عملی کنم و چند کار ساخته شده _در زمینه ای که بلاخره انتخاب می کنم_ داشته باشم..


زئوسحافظ مذکور  -__- 

۹۶/۱۲/۲۸ موافقین ۱۰ مخالفین ۰
Faella

resolution

نظرات  (۸)

نه خود روز تولد و روز عید ولی روز بعد از تولد و روز بعد از عید هیچگاه حس خوبی نداشتم. مثل برزخ می‌مونه. هی فکر می‌کنی به گذشته و هی بر می‌گردی به آینده. و هی به این فکر می‌کنی که زهی کشک! هرچی برنامه‌‌های سال گذشته‌ات رو اجرا کردی امسال هم اجرا می‌کنی. خلاصه که اوضاع عجیب‌غریبی پیش میاد. 
راستی ما اگه خواهان همچین زئوسحافظی باشیم باید چکار کنیم؟
پاسخ:
دقیقا -_- من شب یلدا هم همچین حسی ولی خفیفترش رو دارم :))

+این مال شما :)) ولی جدی، اگه طرحی دارید برام بفرستید برام، تلاش خودمو میکنم زئوسحافظ نشه دیگه :))
امیدوارم امسال برات پر از قشنگی باشه :)
سال نو پیشاپیش مبارک *
پاسخ:
ممنونم همچنین ^_^
چه سال پر باری داشتی، جدا حض کردم
سال نوت کلی مبارک باشه و از ته دل میخوام به هر چی میخوای برسی و "تمام شده " های بیشتر رو تو لیستت بگذاری
پاسخ:
دوسش داشتما اما اینکه هییییییچکدوم از کارایی که میخواستم انجام نشد خیلی ناراحتم میکنه..
۲۹ اسفند ۹۶ ، ۰۹:۱۰ کنت مونت کریستو
آخرای سال غربت عجیبی داره.
پاسخ:
خیلی...
به به! عاغا ما با اجازتون همینو میبریم:-D 
امیدوارم سال خوبی داشته باشی و به حقققق پنش تن برسی به همه تموم کردن ها و شروع های قشنگ تر تر:) 
پاسخ:
مچکرم عزیزم 3> 
تو هم همینطور 
۰۱ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۲ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
دیشب می خواستم یه لیست بنویسم برای 97! یه نگاه به لیست 96 کردم دیدم اوووو چقدر کار نیمه تمام! همونارو موقت منتقل کردم به لیست 97!
پاسخ:
من حداقل باید نرم افزارامو کامل کنم -_- همه چی رو شروع کردم ول کردم :/
چنین زئوسحافظی هم آرزوست :))
کلی کار کردی تو ۹۶. خیلی خوبه. 
و خب منم کلی کار نکرده دارم. امیدوارم بتونم تو ۹۷ تمومشون کنم! امیدوارم تو هم بتونی به همشون سر و سامون بدی و امسال سال پرباری باشه برات؛ پر از موفقیت و تجربه‌های جدیدِ خوب و دوست‌داشتنی ^_^ 
سال نوت مبارک :*
پاسخ:
ممنونم عزیزم ^_^ برای تو هم همینطور

برات درست میکنم اگه خواستی ^_^ خوشگلشو البته :||
مرسی ^_^

:: وی برای الا مرد *__*
پاسخ:
ای جانم 3>

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">