Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

ما و اینهمه خوشبختی...؟

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۲۶ ب.ظ


یعنی باورم بشود که عمو ویکوی نازنین را می توانم از نزدیک ببینم؟ یعنی میشود..؟

 

بلیط 

۹۶/۱۲/۲۱ موافقین ۶ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۴)

هیچ چی دیگه، به مناسب روز تولد من کنسرت گذاشتن :)
پاسخ:
یعنی باید به عنوان هدیه ی تولد ببریمتون کنسرت؟ آقا من خودم دارم دنبال یکی میگردم که به عنوان هدیه ی تولد ببرتم کنسرت. تازه تولدم هم 23 روز بعدشه :))
خیلی خوبه که موزیسین های مورد علاقه ات منشوری نیستن:دی
امیدوارم که بری^_^
+قیمت هاش رو0___O
پاسخ:
:))) 
من دیگه از یسریا قطع امیدم. مثلا فک کن یه روز بیدار شی ببینی ایمی لی توییت کرده که اوانسنس میخواد بیاد ایران اجرا کنه. یا متالیکا مثلا. کلا هرکی کلمه ای بخونه (بجز جیپسی کینگز). خب هرگز واقعیت پیدا نمی کنه -_-  حالا جای دیگه میشه رفت اجراشونو، اما صرف اینکه "فلانی داره میاد ایران" خودش خیلی ذوق داره. 

+ارههه دیدی؟ :|
چخبره خب :/ دقیقا به همون دلیل، و ساعت اجراش، احتمالا نتونم برم :|
سلام
تو تولدت با من تو یه روزه؟:))
پاسخ:
:| نخیر این روز مال منه :))
متالیکا پیش کش! من به یانی هم راضیم:))))
پاسخ:
میگن دلیل اینکه کنسرت یانی تو ایران کنسل شده اینه که حشیش میزنه قبل اجرا :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">