Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Help!

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ب.ظ

به اشخاصی علاقمند به بازیگری و دارای دوربین با کیفیت مناسب برای تهیه ی فیلم کوتاه غیر رسمی نیازمندیم.


۹۶/۱۲/۱۱ موافقین ۸ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۸)

تهرون نیستم:/
اه
پاسخ:
مهم نیس، اگه دوربین اوکی داری من استوری برد رو بهت میدم خودت فیلم بگیر بفرست برام 
سلام.
من دوربین دارم. علاقه‌مند به کمک هم هستم. ولی نمی‌دونم بتونم کمکی کنم یا نه. :)
بگید تا جایی که از دستم بر بیاد سعی می‌کنم کمک‌رسان باشم.

پاسخ:
ممنووون 
ما فقط قسمت علاقه رو داریم :))) :| 
پاسخ:
خوبه خوبه
مزاحمت میشم :))
استوری چی؟
دوربین خوب دارم
ببینم از پسم برمیاد یا نه،واقعا قول ۱۰۰% نمیدم که اگه نشد شرمنده بشم

پاسخ:
storyboard
یه چیزیه تو این مایه ها، که زاویه ی دوربین، نوع شاتها و دیالوگها رو مشخص می کنه

http://www.x-cgi.com/wp-content/uploads/2013/04/img_gallery_djinn2.jpg
۱۲ اسفند ۹۶ ، ۱۴:۵۰ شِـــ‌یدا ..
 از دوران طفولیت همه بهم می‌گفتند که خیلی شبیه سَمندونم و حالا اگه بخواین، حاضرم بیام تست بازیگری بدم.
هزینه‌ی بلیط+ شام و ناهارم رِ اگه میدی، فردا صپ گوسفندا رو بسپارم دست عزت و بیام. عزت زنمه. زندگیمه. اونم باید تو فیمل باشه‌آ.
پاسخ:
چشم :)))

مرسی حتما :)
آیا میشود ناشناس ماند ؟ در سناریو ؟
اگر می شود هستم
پاسخ:
راستش نه کاملا، ینی یه صحنه از سه رخه که دستش رو جلوی صورتش گرفته و چشماش پیداست، یکی هم تقریبا over shoulder 
که ینی میشه از پشت سر که یه کمی از صورت مشخصه.
البته قرار نیست اینو کسی ببینه، و فقط برای استادم میفرستم 
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۲۱ مرد پاییزی
و اگر دوربین نداشته باشیم؟ ... 
پاسخ:
متوجه نمیشم؟ 
۱۵ اسفند ۹۶ ، ۱۲:۵۹ مرد پاییزی
ینی فقط به بازیگری علاقه داشته باشیم؟ 
البته من هیچ تجربه‌ای ندارم توی بازیگری فقط میخوام امتحان کنم. 
پاسخ:
تو کامنتای قبل توضیح دادم که هرکسی باید خودش فیلم بگیره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">