Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

قالَ آقای الف

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

قدم اول در فیلمسازی این است که تو نباید "دنبال" سوژه بگردی، و لزومی ندارد همه جا را به دنبالش جستجو کنی؛ چشمهایت را باز و به قلبت اعتماد کن، آن وقت زیر سنگ هم که باشی، سوژه تو را پیدا می کند و خواب شب برایت نمی گذارد...

نظرات  (۱۵)

۱۵ دی ۹۶ ، ۰۲:۱۵ گرافیست ارشد
احسنت .
سوژه خودش میاد :)
پاسخ:
:)
۱۵ دی ۹۶ ، ۰۲:۲۹ פـریـر بانو
چه خوب گفته آقای الف :)
پاسخ:
کلا خوبه ایشون :د
۱۵ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۲ آوو کادو
فقط فیلمسازی نیست
اغلب هنر و ادبیات خودشون به سراغ آدم میان!
پاسخ:
درسته... کلا هرچیز الهام شونده ای
ببین دنیا چقدر قشنگی داره
من نمیتونم قبل از اینکه همه اینارو یاد بگیرم، ترک کنم اینجارو :) 
پاسخ:
کجارو؟ 
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۱ کنت مونت کریستو
سوژه بایستی بدنبالت بگردد!
پاسخ:
:)
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۲:۳۹ خانومی ...
اره :)
شعر هم همینه ، خودش باید بیاد اگه نخواد بیاد هرچی هم که سعی کنی باز هم نمیتونی چیزی بگی ...
پاسخ:
دقیقا، چون واقعا یهو میان سر راهت
این دنیا رو:)
پاسخ:
دست ما نیس که :(
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۵:۴۵ Hurricane Is a little kid
ایشالا که سوژه ی مقاله و پروژه هم این طور خصلتی داشته باشه =)
پاسخ:
دیر و زود داره اما میاد. ولی خب در مورد اونا ممکنه ددلاین بگذره و سوژه هه نیاد :)))
بیشتر کارای دلی مد نظر بود اینجا :))
۱۵ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۲ گرافیست ارشد
راستی
http://GraphicMaster.blog.ir
دیدم لینکدونی وبلاگتون خیلی شلوغه ، دوست داشتید ما رو هم لینک کنید آقای الف :)
پاسخ:
آقای الف کیه؟

وبلاگ من اصن لینکدونی نداره ها :///
۱۵ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۰ گرافیست ارشد
آهان خخخ ، ببخشید
همون بخش پیوند هیا روزانه رو گفتم ...
حالا اگر دوست داشتید دنبال کنید :)
پاسخ:
:)
۱۶ دی ۹۶ ، ۰۹:۳۶ ــ یاس ــ
کاش این سوژه ها میومدن میشد پست نوشت ازشون. اینقدر دلم میخواد، حالا اینکه بلد هم نیستم خوب بنویسم یه بحث دیگه س که نمیخوام روش تمرکز کنم=))
پاسخ:
خل :)) 
خیلی م خوب مینویسی -_-
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۰:۳۱ دست نویس
سلام
با آقای الف موافقم، باید خود را سپرد به باور های پشت پرده، جای که چشم بینا می شود و دل می بیند.
********
گاهی وقت ها برای اینکه بنویسم، کافی ست خودکار به دست بگیرم
ولی بیشتر وقت ها نه، هرچه زور می زنم انگار نه انگار، تهش خودکار با دهن کجی بهم میگه: چیه کم آوردی؟
از حرف خودکار ناراحت نمیشم، اما این کاغذ بی محل با اون خنده های کاغذیش اعصابم رو خورد میکنه،
من هم کم نمیارم، تاحای که کاغذ سفید باشه اونقدر خط می ندازم، تا دیگه بی موقعه نخنده.
بنده خدا خودکار، از نفس میفته. همین
بخدا مدیونید اگه فک کنید دیوونم :)

موفق و پیروز باشید.
پاسخ:
سلام. نبابا اوضاع خیلیامون همینه :))
من صرفا کلماتی که تو ذهنمه یادداشت میکنم و بعدا میرم سراغشون، مثلا همین الان 3 تا پست نوشتم اما جملاتشون جور نمیشد، همه رو فرستادم آرشیو که زمانی که وقتش رسید تکمیلشون کنم :) چون میرن تو ناخداگاه آدم، و مثلا یهو دو روز بعد یه شرایطی پیش میاد که میشه به قول همکاران "بلِند" ش کرد و یه چیزی ازش دروورد. حالا میخواد نوشته باشه، طرح باشه، هرچی. 
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۹ گرافیست ارشد
حالا اگر آقای الف نیستید پس اسمتون چیه ؟
پاسخ:
فائزه هستم
۱۷ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۳ گرافیست ارشد
آهان صحیح .
احسنت به آقای الف 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">