Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

من کی ام؟

پنجشنبه, ۷ دی ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ب.ظ

"همه مون با هم برابریم...برادریم...خواهریم... به شرطی که خودمون رو سازماندهی کنیم. . از وقت مون استفاده ی مفید کنیم. 

هر روز صبح با نشاط و روحیه کارمون رو شروع کنیم و امیدوار باشیم که... امیدوار باشیم که... 

ببین اگه من دلقکم ، تو هم هستی...تو اینو میفهمی؟ بله؟" 


 

گالری عکس

 

#ببینیم #تئاتر

 

اطلاعات بیشتر:

تیوال

۹۶/۱۰/۰۷ موافقین ۱۰ مخالفین ۰

نظرات  (۱۱)

یکی از حسرت های زندگی من اینه که شهر کوفتی ما تئاتر نداره! و من فقط همیشه هی این تبلیغ هاشونو تو پیج ها و اینور اونور می بینم *__* 
جای منم ببین.
پاسخ:
چشم :)
۰۷ دی ۹۶ ، ۱۷:۵۶ معلوم الحال
هعی
کاش میتونستم برم ببینم :(
پاسخ:
اینا عموما دی وی دی هاش هم میاد 
پیشنهاد خوبی است
ولی تصمیمی رو دنبال میکنم که بهم میگه نویسنده خوب داخلی نداریم 
در واقع اندیشمندی نداریم که نویسنده هم باشه :|
امیداورم اشتباه کنم
پاسخ:
راستش متوجه نشدم :/
یعنی تئاتری رو ندیدم که نویسنده اش داخلی باشد و تئاتر خوبی بوده باشد
به لحاظ اصول فکری میگم
پاسخ:
بهرحال سلیقه ایه دیگه.
مثلا من کارهای رضا ثروتی و جلال تهرانی رو دوست دارم کلا، هم اقتباسی ها هم ارجینال هاشون تا به الان خوب بوده البته فککنم رضا ثروتی دیگه کار نمی کنه
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۲:۱۱ آسـوکـآ آآ
تهرانه
شمال بود میرفتیم
پاسخ:
من فک میکردم فقط ما تهرانیا به شمال میگیم شمال :د
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۸ آقاگل ‌‌
به قول اون بنده‌ی خدا هی بازیگر گریه نکن ما همه مون مثل همیم. روزا که از خواب پا می‌شیم نقاب به صورت می‌زنیم...
پاسخ:
نشنیدم :-؟
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۰۳ معلوم الحال
ما شهرستانی هستیم. به ما نمیرسه. نمیسه دانلود کرد؟ :)))
پاسخ:
عاقاااا :))
به امید این که چی؟! میشه رسید به جواب این سوال با دیدن این نمایش؟!آیا ؟
پاسخ:
همین دیگه. به امید هیچی :)

نخیر بدتر در این سوال فرو میرید که: من کی ام؟ 
۰۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۴۴ آقاگل ‌‌
سیاوش قمیشی می‌خونه. :)
پاسخ:
هاع :)
۰۸ دی ۹۶ ، ۱۲:۰۹ آسـوکـآ آآ
نه ما هم میگیم :D
پاسخ:
:دی
چه قدر حس خوبی بهش دارم! خدا کنه تا هفته دیگه بمونه
پاسخ:
نمیدونم کی ه، تو تیوال نوشته فککنم :-؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">