Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

R0807 قرص‌چپان

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۰۳ ق.ظ

کاش رباتی اختراع می شد با این فانکشن که سر ساعت قرص، با یک لیوان آب کنار آدم ظاهر شده و بعد از چپاندن قرص توی دهان و ریختن آب توی حلقش، باز غیب شود و حتی شده دورتادور خانه دنبال آدم بدود و وظیفه ی خود را تمام و کمال به جا آورد. 


+نام سرخپوستی در این لحظه: فراموش کننده ی ساعات قرص و شربت 

۹۶/۰۵/۲۸ موافقین ۷ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۹)

۲۸ مرداد ۹۶ ، ۰۷:۰۸ سفره خاتون
آه دقیقا!
من که تا یک ساعت بعدش هم هنوز حضور پرنگش رو حس میکنم^_^
پاسخ:
حضور کی دقیقا :/
والا به خدا با این قرصاشون! :)

پاسخ:
هاع :(
خسته نباشی دلاور :))
پاسخ:
مچکرم مچکرم :))
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۱۰ محمدرضا عاشوری
ولی من یه رباتی میخوام بره کار کنه پول دربیاره :))
پاسخ:
:)))))))) عااالی

اختراع شد منم خبر کنید :د
من ساعت رومیزیمو کوک میکردم قبلا. یه بار با خودم بردم سر کلاس زنگ زد :)) کلاسو شاد کردم :دی
پاسخ:
باید ساعته رو یجور تنظیم کنی که داد بزنه قرص قرص! محض حفظ آبرو هم که شده سریعا بری بخوری :))
گوشی رو نمیشه تنظیم کنی یادآوری کنه؟!
پاسخ:
اخه یه مرضی هم دارم، مثلا میدونم ساعتشه باز نمی خورم :| باید زور بالا سرم باشه حتما 
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
اغلب خلاقیت ها از روی نیاز شکوفا میشن!
پاسخ:
درسته :)
۲۸ مرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۷ آنتوان سین
حالا ربات هم نبود یک ساقی فرخ رخ! هم کفایت می کرد که: ساقی [رنجور اوست]، چاره بیمار [اوست]  شربت شادی و شفا زود به بیمار [دِ اوست]
پاسخ:
چه خوش اشتها ن ملت :دی
بابا یه قرصه دیگه این رمانتیک بازیا رو نداره ک
قرص دیگه!حضور قرصو!
پاسخ:
هاع حضور قرص در گلو و معده و اینا :د

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">