Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

a cruel body

جمعه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۵ ب.ظ

اسکات فیتسجرالد، کتاب گتسبی بزرگ را اینطور آغاز می کند:

" در سال هایی که جوان تر و به ناچار آسیب پذیر تر بودم پدرم پندی به من داد که آن را تا به امروز در سرم می چرخد و تکرار می شود. او گفت:

« هر وقت دلت خواست کسی را نقد کنی، یادت باشد که در این دنیا، همه‎ی مردم مزایای تو را نداشته اند. »



کاش هروقت که زبانمان خواست به تحقیر، انتقاد تند و زهردار، یا فخرفروشی از هرنوعش! بچرخد، این جمله را به ذهنمان بیاوریم...

۹۶/۰۵/۲۰ موافقین ۱۹ مخالفین ۱

نظرات  (۱۱)

من تا حالا هر کی رو به خاطر چیزی کوبیدم،دقیقا همون سرم اومده.
پاسخ:
منم -_-
معادل فارسیش رو میشه از اهنگ ترک سورنا برداشت کرد:-D:-D 
اونجاش که میگه توی جایی که تو زندگی کردی خیلیا زندگی نکردن 
پاسخ:
سورنا کیه :د
سرباز پارتی که در جنگ با روم کراسوس را شکست داد؟ XD
چشم
پاسخ:
:*
حالا اگه این پست رو من نوشته بودم یه لشکر فحاش می‌ریختن تو وبلاگم که آره منظورت فلان وبلاگ‌نویس بوده :|
پاسخ:
چرا؟ :/
نه یه نفر تو زندگی واقعی کاری کرد که یاد این کتاب افتادم و منو برآن داشت که کوت کنم -_-

حرف حساب :)

پاسخ:
:)
حتی از آهنگ سینا حجازی آنجا که می فرماد ما وام داشتیم شما نداشتین!
:| :)))
پاسخ:
:)))
تحریف؟ 😏
به هر حال من اگه می‌نوشتم فحش می‌خوردم :|
پاسخ:
به خدا پناه می بریم از دست جاجرها -______-
نمیفهمم واقعا اینگونه افرادو...
۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۴:۲۴ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
کسى که مؤمنى را براى گناهى سرزنش کند، نمیرد تا خودش آن گناه را مرتکب شود .
پاسخ:
من به صورت بولد چوبشو خوردم :|
حالا نه صرفا گناه، هرچی. کلا سرزنش
با این که کتابو خوندم ولی زیاد به این جمله توجه نکردم
ممنون که نوشتیدش:)
پاسخ:
مای پلژر :)
تحریف نکردم بزرگوار عین متن آهنگه:دی
ما وام داشتیم شما نداشتین، شما وان داشتین ما نداشتیم:دی
پاسخ:
کلا شو آف و شو آن بود :|
هوم
کاملا موافقم
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">