Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Love In Portofino (#ترجمه)

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۳ ق.ظ
I found my love in Portofino
Perché nei sogni credo ancor
Lo strano gioco del destino
A Portofino m' ha preso il cuor

Nel dolce incanto del mattino
Il mare ti ha portato a me.
Socchiudo gli occhi a me vicino
A Portofino rivedo te

Ricordo un angolo di cielo
Dove ti stavo ad aspettar
Ricordo il volto tanto amato
E la tua bocca da baciar.

I found my love in Portofino
Quei baci più non scorderò
Non è più triste il mio cammino
A Portofino I found my love.

Ricordo un angolo di cielo
Dove ti stavo ad aspettar
Ricordo il volto tanto amato
E la tua bocca da baciar.

I found my love in Portofino
Quei baci più non scorderò
Non è più triste il mio cammino
A Portofino I found my love.


من عشقم را در پورتوفینو پیدا کردم

چون هنوز در رویاها باور دارم

پیچ و تاب عجیب سرنوشت را 

در پورتوفینو قلب من تسخیر شد


در معجزه ی شیرین صبحگاه
دریا تو را برای من آورد
چشمانم را می بندم

و تو را نزدیک خودم میبینم
در پورتوفینو 

 گوشه ای بهشت را به یاد می آورم
که در آنجا منتظرت بودم
آن صورت دوست داشتنی
و لب هایی برای بوسه را

در پورتوفینو عشقم را یافتم
بوسه هایی که هیچگاه فراموششان نمیکنم
غم دیگر سرراه من نخواهد بود
در پورتوفینو، من عشقم را پیدا کردم


First recording by Fred Buscaglione e i suoi Asternovas (September 21, 1959)

First release by Dalida (1959) 


Covers


Vittorio Paltrinieri 





در پی این پست

۹۵/۰۶/۲۰ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۹)

چقدر خوبه که می تونی اینقدر خوب ترجمه کنی
حس وصف نشدنی هستش :)
پاسخ:
ممنونم :)
ترجمه کردن همزمان هم حس خوب داره هم بد.
خوبش ازین جهت که می تونی حست رو با بقیه تقسیم کنی، بدش ازین جهت که نمیتونی کاملا حست رو با بقیه تقسیم کنی.
چون واقعا نمیشه حسی ک یسری کلمات توی یه زبونی دارن رو به یه زبون دیگه برگردوند
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۱۸:۵۹ فاطیما کیان
ایول , مرسی برای ترجمه :)
پاسخ:
نوش ^_^
آندره آ بوچلی...
صداش "دلبر"ه به معنای واقعی کلمه.
پاسخ:
من قبلا به شددددت باهاش حال می کردم،
ولی چند وقتیه دیگه پاپ اپرا های بوچلی بنظرم قشنگ نمیاد :( اپراهاش رو همچنان عاشقم ولی
البته چند تا آهنگ داره که به معنای واقعی عشقن. یکی همین پورتوفینو، یا besame mucho و چن تا دیگه که حضور ذهن ندارم
Portofino, a village in Italy: 
Portofino is a fishing village on the Italian Riviera coastline, southeast of Genoa city. Pastel-colored houses, high-end boutiques and seafood restaurants fringe its Piazzetta, a small cobbled square overlooking the harbor, which is lined with super-yachts. A path leads from the Piazzetta to Castello Brown, a 16th-century fortress and museum with art exhibitions and panoramic views of the town and the Ligurian Sea.
پاسخ:
اوهوم
مرسی :)
شاید یه روزی رفتم پورتوفیتو، اگه رفتم بهت خبر میدم که تو هم بیای ;) البته به شرطی که اونجا غرق نشی!
پاسخ:
قول نمی دم :/
قول نمیدی که بیای؟
یا قول نمیدی که غرق نشی؟!
پاسخ:
کلا من نه قولی می دم نه جایی رو امضا می کنم :))
چه خوب بود چه خوبه این زبون
تابستون پارسال سینماپارادیزو، مالنا و زندگی زیباست رو دیدم و همونجا رسما عاشق ایتالیایی شدم
البته توتی هم بی تاثیر نبود
بعد تابستون امسال سه ماه به صورت خودآموز اومدم بخونم دیدم واقعا قرار نیست یاد بگیرم اینجوری
شهر کوچیکمونم واسه این زبان هیچ کلاسی نداره

راهنمایی شما که دیدم توی اون پس وبلاگتون گفتین بلدین و خوشا به حالتون هم، چیه؟!
(خودم فکر میکردم برم اسپرسو رو بگیرم بشینم جلوی هتلهایی که خارجیا زیاد میان و ازشون بخوام از صفحه اول کم کم بهم یاد بدن)
پاسخ:
هی وای من
بابا تکنولوژی پیشرف کرده این کارا چیه :/  الان کلی متد و نرم افزار اومده

توضیح می دم
البته این duolingo رو الان دیدم چقد همه زبونها کار کردین :/
منم اتفاقن از همین تابستون استفاده کردم ولی لامصب هیچی قواعد نمیگه همش کلمه س :/
پاسخ:
برای آموزش نیست خب. صرفا یاداوریه
بسیار عالی
ممنونم
خیلی دمبال ترجمش گشتم
تو قسمت تَگ پاسیونه هم اضافه کن (Passione)
پاسخ:
خواهش :)
مگه شما با اسم آلبوم دنبال آهنگ میگردید :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">