Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

کوتاه تلخ #3

شنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۱ ب.ظ

ترافیک بود، بیتابی می کرد. بغلش کردم و ستاره های آسمان را نشانش دادم: "کدومو بیشتر دوست داری؟"

 با دست ستاره ی قطبی را نشان داد. گفتم:" منم همسن تو بودم اونو از همه بیشتر دوست داشتم، اما بعدا نظرم عوض شد."

به نگاه گیجش لبخند زدم و به ستاره های مرده نگاه کردم..

نظرات  (۸)

اتفاقا الانم دوسش داشته باش . چرا نظرت عوض شد ؟؟؟ 
پاسخ:
دیگه 
بعد هم احتمالااومدی در امتداد خیابان وانبلا قدم بزنی
سلام. ببخشید من میخواستم در مورد انیمیشن سازی یه مقدار اطلاعات کسب کنم. دوست خوبی به من گفت شما میتونید راهنماییم کنید.
امکانش هست عایا؟:)
پاسخ:
اوم... تا جایی که بتونم حتما :]
واسه همه ما پیش اومده فقط ممکنه نوعش فرق کنه
Duolingo چی هست؟
پاسخ:
یه سایت/برنامه س برای زبانه.

+یه استیکر هس توی تلگرام، میفرماید: 
did you know that google is 100 percent free?
۲۰ تیر ۹۶ ، ۰۰:۳۳ آنتوان سین
چهار هزار سال پیش یا دوازده هزار سال بعد؟!
پاسخ:
هرکدومش یجور تلخه..
سطح ١٣، بالا هست؟
نصب کردم ولی انگلیسی نداره
البته نوشته بود داره ولی نصب که کردم نبود!
خب منظور شما رو از استیکر فرستادن متوجه نشدم متاسفانه!
اا، انیمیشن درست میکنی؟! کجای دانشگاه اینا رو بهتون یاد میدادن؟
پاسخ:
اینگیلیسی داره، اما کلا زبون فارسی نداره. با زبونای دیگه_ مثلا عربی یا ترکی یا هرچی_ میشه اینگیلیسی یاد گرفت 

+شما وبلاگ نداری؟
نه ندارم، استعداد نوشتن رو هم ندارم
یعنی باید انگلیسی مثلا المانی یاد گرفت با برعکس؟!!
پاسخ:
اگه منظورت یادگیری آلمانی "با" اینگیلیسیه، آره همینطوریه

۲۱ تیر ۹۶ ، ۲۲:۱۲ פـریـر بانو
منم بچه بودم فقط همون ستاره رو دوست داشتم...
البته الانم فقط همونو دوست دارم :|

:: بزرگ که میشیم خیلی چیزا فرق می کنه...ستاره مون عوض میشه...دیر یا زود...
پاسخ:
من الان ستاره های برج ثور رو دوس دارم :دی

+اوهوم..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">