Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

قاراچوبان/مرتضا کربلایی‌لو

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۲:۵۵ ق.ظ

خطرناکی‌اش دل آدم را هوایی می‌کند. می‌خواهم یک‌بار دیگر بیفتم به اضطرار. آدمی که در اضطرار نیفتاده باشد به نظر من کودکی بیش نیست. در عشق هم اضطرار هست. اضطرار خالی‌ات می‌کند از هر فکر و هر حالی. آن وقت اگر بخواهی عاشق هم بشوی عاشق آن کسی می‌شوی که مضطرت کرده. این عشق بعد از اضطرار است. عشقی هم هست که اضطرار را به دنبالش می‌آورد.

۹۷/۰۱/۱۴ موافقین ۱۲ مخالفین ۰
Faella

کتاب

نظرات  (۸)

اومدم بپرسم قاراچوبان چیه؟ کربلایی لو کیه؟ بعد دیدم خب گوگل مگه چشه :| 
بعد هیچی دیگه رفتم گوگل کردم! من باید کم کم شروع کنم یاد بگیرم از گوگل هم میشه سوال پرسید و اینقد اشخاص رو همیشه سوال بارون نکرد :سوت 
پاسخ:
یک نویسنده س که یه کتاب نوشته :| :)))
اضطرار عشق تو را از هر فکر و خیالی خالی می کند چون آن قدر از خود خود عشق لبریز می شوی که دیگر جایی برای چیز دیگری نمی ماند :)

خوبی آنا؟ می خواستم برای کانالت پیام بدهم برای آخرین پستت :) این که بیا سال جدیدی خودمان را دوست داشته باشیم حتی اگه هیچ کار نکردیم، مثل یه مادر مهربان که در هر حال بچه اش رو دوست داره
پاسخ:
ممنون :) امیدوارم روزای پربارتری تو راه باشن برای همه 
زیباشناسی کردن احوالی مثل اضطرار و ترس و ... ذاتا آن ها را تحریف میکند. این احوال اصولا بی خواست و اراده ی ما رخ میدهند و عموما هم آدمی رو پس میزنند. نفس آدم اگر از جای گرم بلند شود و زندگی اش دستخوش ملال، البته که به سرش میزند اضطرار و ... را هم تجربه کند، آن را زیباشناسی کند و ... اما بعد از چنین هوس هایی عمدتا نه اضطرار که چیزهای دیگر رخ میدهند، مثل هیجان خواهی و ماجراجویی و ....

راستی چه بلاگ خوبی دارید، رند را بسی خوش آمد، بعد از این، بیش از این باید اینجا بیاییم ;-) 
پاسخ:
نظرتون صحیحه. جالبی این قضایا اینه که چون همههه تجربه شون میکنن، و نمود فیزیکی ندارن هرکسی از منظر خودش میبینه و تحلیل میکنه، و به تعداد آدمهای روی زمین و زیر زمین، برای ترس و عشق و ... تحلیل وجود داره

+لطف دارید، قدمتون روی چشم :)
چه خوب که گوگل کردم از همون اول :دی 
پاسخ:
:دی
...
پاسخ:
:)
۱۷ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۰۸ نیوشا یعقوبی
خوندنش منو یاد این جمله انداخت
عشق سکوی پرتاب به سمت خداست مراقب باش عاشق چی یا کی میشی
من یه بار عشق زمینی رو تجربه کردم و میدونم دیگه مشابهش رو تجربه نمیکنم اما خیلی خوب بود برات عشقی آرزو میکنم که حتی اگه بهش نرسی با فکر بهش اذیت نشی دلت ضعف بره که چنین عشقی رو تجربه کردی و لبخند به لبات بشینه 
پاسخ:
چقدر زیبا 
ممنونم بابت آرزوی قشنگت :)
منم همینم. به اضطرار افتادن رو دوست دارم. البته نمیدونم چرا. هنوز نفهمیدم چرا.
پاسخ:
شاید چون به آدم حس زنده بودن میده. برای همین خودش با پای خودش به طرف چیزایی میره که باعث رنج و نا راحتی ش میشه تا بیشتر حس انسان بودن داشته باشه
درسته. یادمه تو کتاب انسان کامل شهید مطهری این رو خونده بودم. انسان با رنج انسانه. درد کشیدن برای انسانه. انسان بی درد، فرقی با سایر موجودات نداره. خیلی ها گفتن بهم که خودآزاریه این روش، ولی درد بزرگم میکنه. اگه بیاد سراغم ازش استقبال میکنم نه اینکه فرار کنم.
پاسخ:
خیلی موافقم باهاش :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">