Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

نظر شخصی مترجم همیشه محترم نیست (#عکس)

شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۵۳ ق.ظ




۹۶/۰۳/۲۷ موافقین ۸ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۱۷)

:|||||||||
پاسخ:
-_-
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۰ فاطمه نظری
:)
پاسخ:
:)
خوشبختانه ترک زیرنویس نمودم (: البته این فیلم رو ندیدم، اسمش چیه؟
پاسخ:
این فیلمش سوئدی ه. منم تا حد امکان فیلمای اینگیلیسی زبون رو اگه فیلم تخصصی نباشه با زیر نویس نمی بینم خیلی بعضیاش نابوده :| 
اسمش مردی به نام اوه En man som heter Ove
چی میشه گفت واقعا
پاسخ:
هعچ
مردی به نام اوه؟ همونکه کتابشم هست؟ من نخوندم و ندیدم
خوب بود فیلمش؟

ولی همینکه ترجمه میکنن خودش خوبه. بعضی وقتا بعضیاشون نمک های خاصی هم دارن :)
پاسخ:
اوهوم کتابشم هس. من نخوندم البته.

ببین سر یکی دوتا دیالوگ نظر بدن گاهی اوقات بامزه س، ولی نه اینهمه 
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۳:۰۶ نیمه سیب سقراطی
چه اصراری داشته نطر بده و حرف بزنه :)))
پاسخ:
خییلی :))
وا! :|
پاسخ:
-_-
نابود واسه یه لحظه شه (:
+ ممنون (:
پاسخ:
خواعش ^_^
یعنی بدم میاد از این مترجما... چی فک میکنن با خودشون؟
پاسخ:
ببین نصف فیلم به همین صورت بود -__-
:||||||||||||
پاسخ:
-_-
دیگه این حجم از دخالت از طرف مترجم ام خوب نیست دیگه :| آدم احساس میکنه با یکی دیگه نشسته دارن 2 تایی فیلم میبیننن وسطش هر آن ممکنه بگه یه لحظه استپ کن من برم آب بیارم :| 
پاسخ:
اره دقیقا :))))
گفتم الان با آرنج میزنه تو پهلوم، که فلان صحنه رو داشتی؟ -_-
چه یخ :|
پاسخ:
هوم :|
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۱۸:۱۳ آلبرت کبیر
:))))
پاسخ:
:دی
یعنی به معرض نمایش عموم باید برسه بیشعوریشون-ـ-
پاسخ:
هاع -_-
۲۷ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۲۰ آرزوهای نجیب (:
من وقتی داشتم این فیلم رو می دیدم، وقتی به این قسمت های رانندگی و زیر نویس هاش رسیدم، یاد آلما توکل افتادم، گفتم اگه این رو ببینه حداقل پنج تا پست درباره علیه زنان می نویسه! 
(:
پاسخ:
:)))
خدایی توهین آمیزه ولی. ینی چی خب -_-
اما خدایی بامزه بود تیکه‌هاش و بجا :دی
من باهاشون لبخند زدم، گرچه فیلمو ندیدم اما همینجا که عکسارو دیدم لبخند نشاند بر لب من!!
پاسخ:
اصلا بامزه نبودا :|
بنظر منکه خیلی احمقانه بود. مخصوصا اونجا که گفته بود زن ایرانی فلان.

حالا این چندتا نمونه بود، کلا خیلی رو مخ بود اظهار نظراتش
جا داره آدم مترجم رو ببینه یه همچین چیزی تحویلش بده

http://s8.picofile.com/file/8298319442/500x408_1443025068303335.jpg

آخه آدم اینقدر لوس
پاسخ:
واقن -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">