Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

:اشک

پنجشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۶:۳۸ ق.ظ

وقتی چشمم به چشمش افتاد، هرچقدر تلاش کردم نتوانستم خودم را کنترل کنم و جیغ بلندی کشیدم که مامان را سراسیمه به نشیمن کشاند.  سفیدی چشمش کاملا قرمز شده بود و میخواست چیزی بگوید اما زبانش نمی چرخید. مامان کیف و کتش را گرفت و من کمکش کردم تا روی صندلی بنشیند، هم نگران بودم و هم نمی خواستم مصرانه چیزی بپرسم که حالش بدتر شود. کمی بعد، اشاره کرد که تلویزیون را روشن کنم و اخبار ...


این چندروز به دلایلی ارتباطم را با فضای مجازی قطع کردم و از اتفاقات روز خبر نداشتم، اتفاقات آنقدر ترسناک و شوک آور بود که هیچ واژه ای برایش ندارم. به وقتی فکر کردم که پوشه را از دستش گرفتم و روی میز گذاشتم، همان پوشه ای که با فونت بزرگ و چرخان رویش نوشته شده بود "مجلس شورای اسلامی".

و ته دلم خالی شد.... 

۹۶/۰۳/۱۸ موافقین ۱۴ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۶)

الان چی شد دقیقاً؟ متوجه نشدم راستش :/
پاسخ:
تروریستا حمله کردن به مجلس و تیراندازی و اینا..
۱۸ خرداد ۹۶ ، ۱۶:۴۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدا مراقب عزیزانمون باشه.
پاسخ:
اوهوم :(
۱۹ خرداد ۹۶ ، ۱۴:۴۶ آلبرت کبیر
ایشالا همه چی بخیر میگذره :)
پاسخ:
انشالله..
اونو که فهمیدم، اون همه ضمیر سوم شخص مفرد رو متوجه نشدم که ناظر به کی بود :/
پاسخ:
حالا دیگ :دی
:|
پاسخ:
آیکون عرق شرم :دی
۲۴ خرداد ۹۶ ، ۲۱:۱۷ شِـــ‌یدا ..
خو اینطوری که میگی، همه فک میکنن که با یکی از این گردن کلفتای مملکت یه نسبتی چیزی داری. مثلن من الان داشتم با خودم فک میکردم که نکنه با قالیباف و اینا فک و فامیل باشی. اگه هستی بگو تا بِلَک اند ریپارتِت (block and report) کنم :))
پاسخ:
به ساختمون اصلی که حمله نشده.. ساختمون اداریش بوده

قالیباف یکی از نزدیکانش دوستمه. چطور؟
گرچه اگه بفهمه چقدددر بر علیه ش تبلیغ سوء کردم یحتمل دیگه دوستم نباشه :دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">