Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

سیامک انصاری طور -_-

شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۳۴ ب.ظ

با موردی مواجهیم که به نوشته ی "اذان صبح به افق تهران" با فونت 250 وسط تلویزیون زل می زند و لیوان آب را سر می کشد.


اسم سرخپوستی در این لحظه: فرار مغزها

۹۶/۰۳/۱۳ موافقین ۱۳ مخالفین ۰

نظرات  (۱۳)

فرار مغزها :))

پاسخ:
اخه بعدشم میپرسه عههه اذون بود؟ :|
خب ندیده :)))))
چطور اذان مغرب از اول تا آخرش خوردن آزاده، بعد اذان صبح نه . چرا بین اذان ها فرق میزارن؟ !
پاسخ:
خودم زدم این گندو :))
اب را سر میکشد و به روی خودش نمیاورد
پاسخ:
نه دیگههه :دی
بدآموزی داشتم :))
:| 
تو حیفی لدفن فرار مغزها نشو کشور بهت نیااااااااز داره :دی
پاسخ:
حالا که اصرار میکنید باید فکرامو بکنم شااااید موندم :دی
۱۴ خرداد ۹۶ ، ۱۵:۵۵ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
:))))))
منم این کارو کردم، بااین تفاوت که ساکن تهران نیستم:)))
پاسخ:
ما حیفیم اصن :))
اسم سرخپوستی شاید هم این باشه: ماندن نوابغ :|
پاسخ:
اینم هس :د
وای =))))))
عاشقتم ^_^
پاسخ:
:)))
:خجالت :دی
پدیده نادریه! برای انجام پاره ای از آزمایشات باید بردش به لابراتور :))

امسال فقط یه بار پا شدم سحری بخورم بیدار شدم خیلی خونسرد تخم مرغ نیمرو کردم خوردم یه لیوان آبم خالی کردم تو شکمم بعد در کمال آرامش نشستم منتظر شدم اذان بگن هرچی صبر کردم دیدم خبری نیست! بعدش فهمیدم یه ساعت پیش اذانو گفته بودن!!
پاسخ:
تو دیگه از من فرار مغزتری =))))
خییییلی مواظب خودت باش ترورت نکنن... ما بهت نیاز داریم :دی
پاسخ:
:))))
چشم :د
khkkhkhk
پاسخ:
:/
اشکال نداره
من شنیدم بعضی ها میگند تا آخر اذان میشه خورد :)))
پاسخ:
خب دیگهههه مساله حل شد :))
کدوم مرجع تقلید گفته اینو؟ برم مقلدش شم :))
این خوبه هم‌اتاقی ما میگیم اذان رو گفتن اهمیّت نمی‌ده قرص می‌خوره
یا اینکه میوه میخوره میگه این دقایق مهم نیست :|
پاسخ:
مثه یه بنده خدایی ددکتر بود نوشته بود مریض اومده میگه یه قرص بدین شیکرش کم باشه روزه م باطل نشه :/
هی مغزو
زودتر فرار کن از ایران
جاى تو اینجا نیست:دی
پاسخ:
آره میبینی؟ -_- حروم شدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">