Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Note to self #7

سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۱ ب.ظ

بعد از هر وعده غذایی که مادرت می‌پزد دستش را ببوس.

بعد از هر لیوان شربت یا چای یا آبمیوه که برایت می‌آورد. بعد از هرکاری که برایت می‌کند...


حسرتش می‌ماند. حسرتش خواهد ماند..

۹۶/۰۳/۰۲ موافقین ۱۸ مخالفین ۰
Faella

Note to self

نظرات  (۹)

از من دیگه گذشت :| ولی چشم
پاسخ:
:)
هوووم...
پاسخ:
:)
حتی تصورشم ... نمیشه...
پاسخ:
:(
اخ که وقتی به این چیزا فکر میکنم چقدر دلم میگیره
پاسخ:
هوم...
۰۳ خرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۹ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
تا وقتی هستند قدر بدونیم!
پاسخ:
بله...
منم از این چیزا راجع به بابام فکر می‌کنم :(
پاسخ:
عزیزم :(
من ولی فقط تو دلم اینکارو کردم :(
پاسخ:
همین، می خوام بگم تو دلمون انجامش ندیم :)
وووووای عالی بود ، خیلی خیلی ایده‌ی خوووووبی بود من کلی دوست داشتم شنیدنش رو، مخصوصا چند ثانیه اخر که خندت گرفت =))))) خیلی خووووووووووب بود
پاسخ:
خیلی خودمو کنترل کردم :)) نصفه شبم بود :))

اخه داشتم فک میکردم حتی منم از دیدن قابلمه سوخته گریه م میگیره. همه گریه شون میگیره :د
کار خیلی خوبیه ولی روم نمیشه راستش
پاسخ:
منم اینکارو فقط تو فکرم می کردم، بعد که انجامش دادم و نتیجه ش رو دیدم، حس کردم باید در حد تلگر بگم که همه حواسشون باشه..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">