Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

درود بر مل گیبسون

دوشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۱۹ ق.ظ

#بی_نظیر  #ببینید


۹۶/۰۱/۲۱ موافقین ۶ مخالفین ۰

نظرات  (۱۰)

تقریبا قبل از عید دیدمش :))
توی فیلم های با موضوع جنگ جزء 10تای اوله به نظرم.
اون دیسمون داس لعنتی. چقدر خوب بازی میکنه.

پاسخ:
آره اندرو گارفیلد خیلی خوب بازی کرد، بعد اون اسپایدر من ها با خودم گفتم خب یه بازیگر تینیجری دیگه. اما اینجا عالی بود.

برای من توی این موضوع جنگ آمریکا، دقیقا بعد از Saving Private Ryan, Full Metal Jacket، Apocalypse Now  و بالای Letters from Iwo Jima و All Quiet on the Western Front قرار میگیره 
عالیه 
و فوق العاده تر این که بر اساس واقعیت ساخته شده
پاسخ:
اسپویلر آلرت :دی
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۵۱ نیمه سیب سقراطی
خیلی فیلم خوبی بود ! من تا چند روز درگیرش بودم حتی ؛)
پاسخ:
اوهوم :)
چه راه حلی بهتر از فیلم دیدن برای این روزها،اونم فیلم خوب
مرسی:)
پاسخ:
نوش ^_^
فیلم قشنگی بود . اما قطعا میتونست خیلی بهتر باشه . احتمال اینکه دوباره نبینمش خیلی زیاده . این خیلی بده واس یه فیلم که یبار دیدنش کافی باشه . 
پاسخ:
یکم سر اون قضیه ی دختره لوس کرده بودن فیلمو. وگرنه صحنه های جنگش عالی بود.

من نمی تونم یه فیلمو دوبار ببینم :/ مگه اینکه دیگه چه شااااااهکاری باشه یا زمان خیلی زیادی از دیدنش گذشته باشه
یعنی ببینم ؟
پاسخ:
اگه ازین تم ها دوست داری :)
۲۱ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۳۲ پیمان محسنی کیاسری
نه به تندیایشون اما با  آقای «الکس وات» موافقم
پاسخ:
اوهوم
حالا واس من بیشتر حسی که فیلم ایجاد میکنه مهمه و پیامی که میرسونه . خیلی تبهر چندانی رو تشخیص کیفیت صحنه ها شاید نداشته باشم که بخوام قیاس کنم یا امتیاز بدم . اما مثلا به نظر من باید بازیگر هایی انتخاب میکردن که از نظر چهره اینقدر خوب نباشن یا مثلا اون قسمت پادگان یا کلیت فیلم خیلی همچی فانتزی و تمیز تر از اون چیزی بود که بخوایم واقعا واقعی بودن داستان رو حس کنیم . به نظرم با توجه به پتانسیلی که داستان داشت با بازیگر های حتی فیلم اولی که شباهت بیشتری به کاراکتر های واقعی داشتن چه بسی حتی زشت از نظر قیافه میتونست واقعا تاثیر گذار تر باشه . واقعا حجم زیاد اضافه کاری و اضافه کردن تیکه های زیادی به فیلم خیلی به نظر من به داستان قشنگ اون صدمه زد . 

واقعیتش منم معمولا دوبار یه فیلم رو نمیبینم . و جالبه پاک هم نمیکنم الان 3 گیگ فقط هاردم جا داره واس فیلم های جدید هی از آخر لیست فیلم هارو با چشم های گریان پاک میکنم . :| منظورم اینه این داستان پتانسیل این رو داشت که دوباره برگردی بهش اما با این فیلمی که از روش ساختن خیلی سخت میشه دوباره برگشت برای دیدنش . 
پاسخ:
حالا بجز دختره بقیه م همچین خوشگل مشکل نبودنا :/ 
و اینکه تو فیلمایی که بر اساس واقعیت ساخته می شه نمی تونن اینکارو بکنن. نمی دونم با طراحی چهره و پرتره اشنا هستی یا نه، اما میگن وقتی می خواید کسی رو به تصویر بکشید سعی کنید از خودش زیباتر باشه. 
فیلمای اینطوری م همینن. اگه هر کاستی ای توی فیلم نشون میدادن یه عده به خودشون می گرفتن و ناراحت می شدن. مثلا من به این فکر کردم که چرا فرمانده ی اون پادگان بجز سرتمرین و اونجایی که روشون اسم گذاشت انقدر باهاشون خوبه و شوخی می کنه، چون تا جایی که من می دونم اینطور ادما فقط تو کار تو پوز  زدن و تحقیرن. اخرش که باهاشون مصاحبه کرد به این فکر کردم که اگر طرف بد هم بوده باشه نمی تونن یه تصویر اونجوری ازش نشون بدن
آره منم خیلی دوستش داشتم و بعد از دیدنش واقعا حس کردم مل گیبسون این پتانسیلو ایجاد کرده که وایسی یه کف مرتب براش بزنی :دی 
پاسخ:
من دوس داشتم خود پیرمرده رو بغل کنم خیلی شیرین بود :) با اون لهجه ی بامزه ی جنوبیش :)
اینجا دو جور به نظرم داستان داریم . حرفی که تو میزنی درسته . در مورد فیلمی مثل lion یا hidden figures واقعا زیبایی کاراکتر ها تاثیرگذاری فیلم رو بیشتر می کرد . یه مقدار دخل و تصرف و افزودن زیبایی های دیگه و دیالوگ ها و اتفاقات غیر واقعی به داستان کمک میکرد واقعا . 

اما در مورد فیلمی مثل این فیلم . دقیقا برعکس بود . فیلم کاملا از یه جایی انقدر فضاسازی و اتفاقاتش فانتزی و غیر واقعی میشه که کاملا داستان رو غیر قابل باور میکنه . کلی فضای خالی توی داستان بوجود میاد کلی مسئاله که اکثرش رو زیبایی داستان میپوشونه اما هستن . 
گاهی معمولی بودن کاراکتر ها در داستان هایی با این قدرت به مفهوم اساسی فیلم کمک بیشتری میکنی . یعنی یه امتیاز محسوب میشن حتی اینکه با این داستان میتونی فیلم حیرت انگیزی با کاراکتر های معمولی بسازی . ( از نظر چهره و هیکل و ... ) یعنی لازم نیست از چهره ی دل انگیز یا بازیگر خاصی یا عوامل متفرقه دیگه ای برای دیده شدن و تاثیر گذاری استفاده کنی . 

حالا این نظر منه البته قطعا ممکنه بین 10 نفر 5 نفر کلا نظرشون نسبت به این موضوع متفاوت باشه زیاد مسئاله بزرگ و عجیبی نیست و درست و غلط هم نداره صرفا اون چیزیه که به نظر من بهتر بود و ممکنه به نظر 6 نفر دیگه یه جوز دیگه بهتر باشه کاملا سلیقه ای اِ . 
پاسخ:
ببین قضیه اینه که این فیلم با اینایی که گفتی یه تفاوت خیلی اصلی و عمده داره، اونم اینه که راجب یه اتفاق تو ارتش آمریکاس. آمریکا ارتشش براش خیییییییییییلی مهمه و به هرطریقی که می تونن دارن از افرادش قهرمان می سازن. حتی مردم هم بسیااار به اونایی که تو ارتش خدمت می کنن احترام می ذارن یا حداقل برنامه هاشون که اینطور القا می کنه، که وقتی یه ارتشی خودشو معرفی می کنه به احترامش بلند می شن و ازش تشکر می کنن. 

حتی تو فیلمای جنگی دیگه که داستانشون هم واقعی نیست قهرمان سازی میشه، اینکه دیگه جای خود داره. چقدر سر فیلم american sniper خودشونو کشتن و تبلیغ کردن؟ 
البته مسلما فیلم ایراداتی داره در کل، من خودم 8.8/10 دادم بهش. اما واقعا از فیلمای اینطوری انتظار واقعگرایی نمی ره. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">