Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

it is strange...

پنجشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ق.ظ

سوال: اگر فیلمهای inception, harry potter, و kill bill راتوی یک مخلوط کن بریزند و اسم عرفانی رویش بگذارند محصول چه می شود؟


جواب: doctor strange


+راستش را بخواهید از اینکه اینهمه وقت منتظر این فیلم بودم از خودم خجالت می کشم. شاید چون فکر می کردم خیلی خیلی متفاوت باشد. 

به عنوان یک ابرقهرمان مدل جدید ممکن است ارزش دیدن داشته باشد، اما به همان مزخرفی deadpool است. شاید حتی از آنهم مزخرف تر، چون در فیلم ددپول از همان اول تکلیفت را مشخص می کند که همه چیز مسخره بازی است، و با مفاهیم خاص شوخی نمی کند. حتی نمی توانم تصور کنم که اگر بازیگر دیگری جز Benedict Cumberbatch نقش اصلی را بازی کرده بود چه فاجعه ای به بار می آمد. 

البته من فیلم ابرقهرمان بین نیستم و از نظرم به جز بتمن تمام ابرقهرمانها مزخرفند. شاید برای طرفداران این ژانر خیلی هم شگفت آور باشد. بهرحال برای دو ساعت سرگرم شدن بد نیست.


+اگر تصمیم به دیدن فیلم دارید: فیلم دو تیتراژپایانی دارد و بعد از هرکدام از تیتراژها، یک بخشی نشانمان می دهد که من چیزی را که بعد از تیتراژ پایانی اول دیدم دوست داشتم. غافلگیری جالبی بود و اگر فیلم ادامه داشته باشد احتمالا همکاری جالبی خواهد شد.

۹۶/۰۱/۱۰ موافقین ۳ مخالفین ۰
Faella

فیلم

نظرات  (۱۵)

چه عجبببببببب!!!!! یه جا بحث فیلم شد و من بالاخره تمام فیلم هایی که ازشون نام برده می شه رو دیدم!!!!  هری پاتر و اینسپشن و کیل بیل رو دیدم^_^

می خواستم ازت مشورت بخوام راجع به سریال: سریال خوب سراغ داری؟ (مثلا جنایی یا جاسوسی و اینا باشه)

پاسخ:
:))
با توجه به اینکه تو ژانر فانتزی دوس داری اینم ببین، به عنوان سرگرمی، نه فیلم خوب. شاید از یه چیزاییش خوشت بیاد. من از یسری ایده هاش خوشم اومد ولی مثلا اونجایی که رفت به معبد عیین کیل بیل و بتمن بیگینز بود یا یه شنل توش بود که آدمو یاد اون کلاهای وراج هری پاتر مینداخ. می دونی؟ انگار چیزاش دزدی بودن و ارجینال نبودن. ارزش یبار دیدن رو داره بهرحال

سریال جاسوسی جنایی؟ هوم. راستش من این سبکی زیاد نمی بینم، اما جنایی از اونایی که دیدم فصل اول true detective و هردو فصل fargo رو دوس داشتم، person of interest رو یه فصلشو دیدم بدم نیومد. the night of هم. wire هم امتیازای خوبی داره اما چون آدماش خیلی بد دهن بودن بعد دو قسمت ولش کردم :))
The Mentalist و Forever رو هم شنیدم اما ندیدم خودم
همین امشب
حدود یک ربع پیش دیدنش تموم شد
بدک نبود

هرچند برای کسی که بهترین فیلم زندگیش سه گانه ی ماتریکس هست ، نباید توقع داشته باشید از هر فیلمی (یا حتی شاید هیچ فیلم دیگه ای) خوشش بیاد
ولی سرگرم کننده بود
پاسخ:
صرفا سرگرم کننده بود.

شما همون میتریکس رو هم ببینید، یه فلسفه ای پشتش بود و یه حرفی برای گفتن داشت،  یا حتی کیل بیل _که دوستش ندارم_ باز یه چیزی می خواست بگه.
اما من توی این دکتر استرنج جز شلوغ بازیای جلوه های ویژه و قاطی کردن عرفان و جهانهای چند بعدی و ناخنک زدن به تیکه پاره های فیلمای ابر قهرمانی و فانتزی دیگه، چیز خاصی ندیدم
سه تا فیلمی که من خیلی دوسشون دارم رو بریزیم تو مخلوط کن یه فیلمی که من دوست ندارم میشه؟ نمیشه !
زیاد نمیشه انتظار خاصی داشت از ایندست فیلمها که الان دیگه میشه گفت برای خودش ژانری شده با این فعالیتهایی که مارول تو این سالهای اخیر داشته، هدف این فیلمها هم همونطور که خودتون گفتین جز سرگرمی نیست . درکل دوست نداشتم بندیکت جان از اینجور چیزا بازی کند :(
پاسخ:
میگم دیگه، چون انگار یه چیزایی ازینا دزدیده و چسبونده به همدیگه، برای همین دوست داشتنی به نظر نمیاد و انگار خودش حرفی برای گفتن نداره.


فیلم دیدنم توی سال 96 صفر درصده تا حالا :دی
پاسخ:
منم دوتا دیدم همش :دی
این و manchester by the sea که دومی عالی بود
من این فیلمو ندیدم ولی کلا فیلمای آمریکایی رو خیلی می پسندم! 
مثلا اگه جیسون استاتهام ، راک ، ون دیزل و..تو فیلمی بازی کنن احتمال خییییلی زیاد اون فیلمو میبینم!!!
فیلم آمریکایی خوب سراغ دارید برم ببینم؟!
پاسخ:
هاع من خیلی اون سبکی که اینا بازی می کنن نمی بینم راستش..

از این زاویه که گفتی به فیلم دقت نکرده بودم.
عاقا یه پیشنهاد! یه سایتی ساختم، تازه چند روزی هست. فعلا تو مرحله نسخه آزمایشیه! راجع به فیلم و موسیقی و کتاب و این چیزها قراره بنویسیم (فعلا خودم تنهام!) اگه مایل بودی شما هم بنویس. سایت هیچ هدفی نداره!! فقط دووس داره تولید محتوا کنه و کپی پیست نکنه.
bobonevis.ir
پاسخ:
خب.. اینکارو تو وبلاگامون نمی کنیم مگه :/

۱۱ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۴۹ شِـــ‌یدا ..
من دارم به این فکر می‌کنم که اصلا هری‌پاتر چه دخلی به اینسِپشن داره که میذاریشون کنار هم؟
ددپول رو هم چندوقت پیش دیدم. حیف وقت آدم که حروم این فیلم بشه :(

از نظر من همه‌ی ابرقهرمانا مزخرف‌اند.
الان یه نگا به فیلمایی که اخیرا دیدم و خوشم اومده انداختم٬ اصلا هیچکدومشون به اون صورت قهرمان نداشتند:
 machinist- the return- liberal arts - manchester by the sea- before sunrise- boy and the world
پاسخ:
فیلم رو دیده باشی متوجه میشی چرا :/ ژانرش مثه اونا نیس، المانایی که توشه منظورم بود.

خب اینا فیلمای ابر قهرمانی نیستن چون. فیلمای ژانر ابرقهرمانی رو که نمی شه با فیلمای رئال مقایسه شون کرد :|
عاقا اتفاقا منچستر رو همین بعد از ظهر دیدم. عجب فیلمی بود... چندجاش عملا نزدیک بود گریه کنم  
همینو بگو :| منم اینقد ذوق داشتم و در پوست خود نگنج بودم که زودتر بیاد ولی بعدش  چیز خاصی خیلی نداشت  از آب دراومد و همون در حد یه سرگرمی دوساعته :/

حالا استرنج رو ولش کن!! شنیدی رایان رینولدز میخواد هیو جکمن رو راضی کنه تا توی سری بعدی ددپول، لوگان هم حضور داشته باشه :||||||  یعنی هم اینکه هیوجکمن رو از انصراف از لوگان راضی کنه و همینکه ببردش توی ددپول :||||
به شخصه داشتم با خداحافظی هیوجکمن کنار میومدم که این خبره نابودم کرد، که البته که هیوجکمن هنوز جوابشو نداده ولی خوب همینکه مطرح شده هم قلبم رو به درد آوورد :////
پاسخ:
دد پول واقعا نابود بود :| البته از تیکه ی اخرش که بعد تیتراژ بود خوشم اومد. که اومد گف ما پول نداریم قسمت بعدی رو بسازیم :))

+یجورایی مثه وقتیه که اکبر عبدی رفت تو اکیپ عموپورنگ اینا :|
مگه اکبر عبدی رفته تو اکیپ عمو پورنگ اینا؟ :|

پاسخ:
منم چن روز پیش به طور اتفاقی دیدم و :|||||||| شدم 
با منچستر نزدیک بود گریه کنی؟ اون قطعه شاهکار اداجیو رو بدون هیچ تصویری گوش کنی گریت میگیره! من چنان گریه کرده بودم بعد فیلم چشام باد کرده بود :/
پاسخ:
عه اتفاقا یکی دو ساعت پیش آداجو و هرچی ازش داشتم :| گذاشتم کانال :))

کلا قطعات کلاسیک خوبی انتخاب کرده بودن واسه متن.. نصف تاثیر گذاری فیلم بخاطر همون بود
۱۲ فروردين ۹۶ ، ۰۷:۱۲ شِـــ‌یدا ..
ماشینیست و the boy and the world خیلی هم رئال نیستنا. منچستر عالی بود. یه تراژدی که وسط‌ش با دیالوگای قشنگی که داشت راحت می‌تونست ادم رو بخندونه و در کل فیلم کاملی بود. و البته موزیک خوبش که از ارکسترفیلارمونیک لندن و فردریک هندل و غیره بود(البته موزیک لزلی باربر اصن جالب نبود به نظرم.
لیبرال آرت هم پر از موزیک کلاسیکه، ببین اگه دوس داری
پاسخ:
اره دقیقا بعد فیلم رفتم البوم ساندترکشو گرفتم :)) البته تقریبا همیشه میکنم اینکارو، اما نه به این سرعت :))) لزلی باربر هم کارش بد نبود، یجوری با بقیه هماهنگ بود دیگه. 

دیدمش، اینکه صرفا موزیک کلاسیک توش باشه دوست ندارم. باید با فضا هم هماهنگ باشه و روش بشینه مثه منچستر یا ساعت کوکی یا ادیسه فضایی. در کل بیشتر ترجیح می دم فیلم ساندترک خاص خودشو داشته باشه که جایی می شنوم یادش بیوفتم  
کلا این فیلمهای کمیکی همینن دیگه
نمیشه گذاشته شون کنار فیلمهای معرکه ای مثل ماتریکس
بیل را بکش بد نبود ولیهیچوقت کنار ماتریکس نمیذارمش
پاسخ:
فیلمای خود مارول چرتن. وگرنه که مثلا بتمن های جناب نولان هرکدومشون یه غولن، چه از نظر فیلمنامه چه بازی ها و موسیقی و همه چی..

بیل رو بکش فقط قسمت دومش قابل تحمل بود. حتی میشه گفت خوب.
خوبیش اینه که موضوع نوشته ها فقط مربوط به فیلم و موسیقی و کتاب و سفره. یجورایی میشه مطالب تخصصی تر و خاطره و این چیزا تو سایت نوشته نمیشه. 
الان هرکدوممون تو وبلاگ خودمون مینویسیم و جدا جدا مطالب رو مینویسیم. تو سایت میشه همه مطالب سرجمع بشه و چندین نفر بنویسین.

پاسخ:
اوهوم ایده ی خوبیه
مرسی به خاطر سریال ها خیلی خیلی زیاااااد=)))))

این رو هم حتما میبینم بلکه عاشق بندیکت کامبرباتچ شدم:دی
پاسخ:
می خوای عاشق اون شی فقققق شرلوک رو ببین :دی
من اینو دیدم ناراحت شدم ازش. قهرم الان :)))
واقعا فیلم ابر قهرمانی دوست نداری؟😲🤔
شوخی نکن؟!
من اگه تو یه کشور دیگه زندگی می کردم تا الان قطعا کلکسیونی از کتابهای کمیک استریپ مخصوصا از نوع مارول داشتم.والا.
ولی موافقم دکتر استرنج اونقدر که تبلیغش نشون می داد خوب نبود.دد پول کمدی بودنش و دوست داشتم.
پاسخ:
منم کمیک استریپ خیییلی دوس دارم. گاهی خودمم میکشم حتی.
اما فیلم بحثش جداس..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">