Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

من به اعداد زوج خوشبینم

سه شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۷ ق.ظ

سال نو مبارک :)

امیدوارم این سال جدید برای همه پر از اتفاقات خوب و آرامش و رسیدن به آرزوها باشد 


+یک کیسه‌ی بزرگ فندق به آدم بدهند و بگویند همه‌اش برای خودت. خوشبختی مگر شاخ و دم دارد؟ 

۹۶/۰۱/۰۱ موافقین ۱۶ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۲۰)

منم این سال رو به خاطر 6 اش دوس دارم!!!
برای شما هم.
پاسخ:
سپاس ها :)
تولد عید تو هم مبارک :)


پاسخ:
:)) 
ممنون
سال نوی شما هم خیلی خیلی مبارک :)
پاسخ:
مچکرم ^_^
سالت فندقی اصن :))
پاسخ:
مرسی :)))
+آخجان :دی
فندق؟ کو؟ کجاس؟! (:
+ سال نو شمام مبارک! (:
پاسخ:
فندق حق منه! سهم منه! مااال منه! چشا همه درویش -_-

+ممنون :)
عیدت مبارک باشه دوست بلاگری مهربان 
سال خوبی داشته باشی پر از سلامتی و خوشبختی و پر برکت 
هر چی آرزوی خوب مال تو با آیکون قلب سبز :)
+اعداد زوج با مضربی از عدد سه :)))


پاسخ:
مچکر و ممنونم ^_^  و همچنین

+نه سه خودش فرده. متهم ردیف اول :))
۰۱ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۵۶ وال کوهان دار
سال نوی شمام مبارم :)
کاش سال خوبی باشه
پاسخ:
ممنون :)
کاش کاش کاش...
سال نوت مبارک:)
پاسخ:
ممنون عزیزجان :)
من یه کیسه بزرگ فندق به شما هدیه میدم شما هم یه کیسه بادوم هندی بده من 
پاسخ:
نههه بادوم هندی م عشقمه.
یه کیسه گردو می تونم بدم. اونم دوست دارم البته اما حساسیت دارم -_-
نوروزتون پیروز باشه.
فندق هم خوبه.
پاسخ:
ممنون :)
خیلی خوبع -_-
همه ی فندقارو نخواستم که -_-
پاسخ:
اصن بگو یه دونه. 
سر فندق من  با کسی رفاقت ندارم :)))

سال نوت مبارک عزیزممممم ^_^
ایشالله سالی خوب و خوش پر از سلامتی و شادی و برکت باشه برات :* :*

خودِ خودِ خوشبختیه بخدا :))
پاسخ:
مرسیییی حریر جانم. برای تو هم عزیز دل.

والاع -_-
سال نو مبارک
پر از شادی و شادی و شادی برای همه ^_^
پاسخ:
ممنون عزیز
برای تو هم 
ممنوون :***
پاسخ:
:**
چرا یک کیسه؟! ایشالا سالی با هفتاد و شیش کیسه فندق :)))
پاسخ:
۷۶ چرا؟ به نیت سال ۹۶ ^_^
البته بعدش احتمالا از دلدرد و خشکی میمیرم -_-
راستی سال نو هم مبارک :)
پاسخ:
ممنون عزیز جان برای شما هم :)
عجب ادمیه :/ یکم ازخودگذشتگی... 
نمیخوام اصلا دیگه خورد تو ذوقم :))
پاسخ:
خب من طی این دو روز متوجه شدم بادوم هندی م اذیت میکنه. بیا بردار ببر (مغیلان استفاده از فعل در یک جمله :)) )
۰۳ فروردين ۹۶ ، ۱۵:۰۰ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
سال خوب و پراز خبرای خوب پیش روتون باشه:)
پاسخ:
ممنون عزیزم. برای تو هم :)
واسه ما ک خبرای بد داره میاد. اولین خبری ک بعد سال تحویل شنیدیم فوت فامیل مون بود و الانم ظاهرا خونمونو دزد زده -_- میترسیم برگردیم تهران واقعیت داشته باشه :/
۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۷:۴۶ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
خدارحمتشون کنه!
الان خوبید؟خبر راست بود؟!:|
پاسخ:
هنوز نرسیدیم تهران -_-
من استرس دارم هنوز
ایضا، سال نوت مبارک سنجاب :))
پاسخ:
:دی 
*دندانهای سنجابی اش را نشان می دهد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">