Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

چسناله طور شاید موقت

شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ب.ظ

داشتم در مطالب قدیمی دنبال چیزی می گشتم که چشمم به این پست افتاد.

فکر می کنم باید در جواب خود سه سال پیشم بگویم: بزن بغل باباااا سال 95 داره میآد! -_-


برخلاف عنوان، هیچ تمایلی به غر و چسناله ندارم. یعنی موقع شروع پست داشتم، اما بعد فکر کردم که چندسال دیگر چشمم به غرهای الانم می افتد و خجالت می کشم. فقط اینکه اگر سال 95 یک آدم بود، هیچوقت حلالش نمی کردم.

۹۵/۱۲/۲۱ موافقین ۷ مخالفین ۱
Faella

نظرات  (۱۳)

:))
من استادش بودم. تو خیلی شیک تری. یه جورایی اصلا شبیه نیست ماله تو به اصل قضیه.
 مال منه حال بهم زن بود. مطالب وبلاگ های قبلی مو ک میخونم یاد گریه های دنیا جهانبخت میوفتم. تنها تفاوت منو اون این بود که اون فیلم میگرفت من مینوشتم:))
پاسخ:
 من ازون وبلاگا م داشتم -_-
آرشیو 87 اینام کلااا چسناله و غره :))
به قول اون خانومه که تو تاکسی میخوند:
سال سال این چند سال 
امسال پارسال پیرال سال 
هر سال میگیم دریغ از پارسال...

پاسخ:
والاع -_-
من هی فک می کنم این سالی که توشم خییلی بد بوده، اما سال بعدش میاد و ..
سال 95 واقعاً آدم نبود.
پاسخ:
سال هم نبود حتی. چبرسه به ادم
سال 95 برای من خیلی باحال و شیرین شروع شد اما اواخرش که رسید به خدمت... همه اون خوشمزگیا رو کوفتم کرد :|
پاسخ:
چقدر خوب که براتون خوب بوده. اونام خاطره میشه بعدا میشه باهاشون ملت رو جنگلید ^_^
چسناله ندیدی بابا ! :| 
پاسخ:
چسناله دیگه از سنم گذشته. سعی می کنم تا جایی که میشه راه پیدا نکنه حدقل به این وبم
95 که گذشت...ایشالله سال 96 رو عاشقش بشی :))
پاسخ:
مرسیی مرسیی
ایشالا واسه همه خوب باشه 
۲۱ اسفند ۹۵ ، ۲۰:۲۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)
نفسای آخر 95...
96 پراز اتفاقات خوب باشه برای همه.
پاسخ:
متاسفانه منکه پامو گذاشتم رو گلوش که هرچه زودتر نفساش تموم شه..
خیلیی مطلب خوبی بود :))
به خصوص عنوانش :دی
پاسخ:
میخند؟

یاد شعر اخوان افتادم که میگه می دهم خود را نوید سال ِ بهتر ، سالهاست 


ولی باور کن همگی متفق القول میتونیم شهادت بدیم مهم نیست همه ی سالهای پیش از چس ناله کم نذاشته بودیم، اما ۹۵ بدترینش بود خودشم میدونه حتی ! باور کن مثه ۹۲ شعور عذر خواهی نداره اخرشم یه لگد به در میزنه میره=))


پاسخ:
حتی فکر اینکه یه سالی بخواد ازین بدتر باشه به وحشتم میندازه...
۲۲ اسفند ۹۵ ، ۰۷:۱۷ وال کوهان دار
سال خوبی نبود
پاسخ:
:(
من واژه چیپس ناله رو پیشنهاد میکنم!!! :))

راستش منم اصلا از این چیپس ناله ها و گریه زاری ها خوشم نمیاد!
پاسخ:
چیپس آخه؟؟ چطور دلتون میاد ؟؟ به این خوبیو خوشمزگی :))
من از ته دلم میخوام که سال بی نظیری باشه حسابی خستگی و گرد و خاک سال رفته رو از تنت بتکونه و برات به معنای واقعی دلچسب باشه♥
پاسخ:
مرسی عزیز دل ^_^
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۱۱ نیمه سیب سقراطی
من که دگ به سال ۹۶،۹۷،۹۸ و اینا هیچ امیدی ندارم  ، یهو بندازیم‌ واسه دوره ۱۴۰۰ دگ‌ ، والاع !
پاسخ:
من داشتم دفترخاطراتمو نگاه میکردم دیدم پارسال هم به همین شدت داغون بوده. تازه ادمایی که توش از دست دادم بیشتر هم بوده...
توانمون داره تحلیل میره -_-

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">