Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

در مدح آن فصل چاه.آر

چهارشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۴۶ ق.ظ

شرلوک تنها سریالی است که من در تمامی عمرم بیش از دوبار تماشایش کرده‌ام (البته بدون در نظر گرفتن فرندز)، و فکر می‌کنم فصل چهارم سریال، درواقع چیزی بوده که سازندگان آن قصد ساختنش را داشته اند و قسمتهای قبل صرفا یک آشنایی با شخصیت‌ها و جو کلی سریال و خو گرفتن مخاطب با آنها بوده و بس.


فصل چهارم، کاملا شرلوک را از یک داستان اقتباسی-جنایی جدا کرده، و شروع به تشریح احساسات و عواطف مختلف انسانی می‌کند و تبحر تیم در این کار واقعا مثال زدنی است.

و فکر می‌کنم قسمت آخر این فصل (باچشم‌پوشی از سخنرانی مزخرف مری واتسون) بهترین و پر هیجان‌ترین اپیزودی بوده که تابحال تماشا کرده‌ام و هنوز برایم جذابیت دارد و چیزهای جدید کشف می‌کنم. و به‌نظرم‌ حتی  آنقدر قوی است که بتواند به عنوان پایان سریال درنظرگرفته شود.

البته خود من از اولین دلتنگ شوندگان هستم و امیدوارم ادامه پیدا کند، با همین فاصله ی زمانی زیاد پخش و فیلمنامه‌ی قوی. 

  

۹۵/۱۲/۱۱ موافقین ۴ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۴)

فصل چهار رو هنوز ندیدم، ولی عاشق شرلوکم چه جدید و چه قدیم :) 
پاسخ:
فصل چهار کلا با تمام شرلوکا فرق داره
اکسکیوزمی! اسپویلر آلرت!
آیکن شلدون :|
پاسخ:
من صرفا گفتم متفاوته :/ خداوکیلی اسپویل شد برات؟؟ :|

من سریال شرلوک اصلی رو از این بازسازیش خیلی بیشتر دوست داشتم. هر قسمتش یک معمایی بود که می تونستم جوابش رو حدس بزنم. بر خلاف تو از این فصل زیاد خوشم نیومد زیادی احساسی بود
پاسخ:
آره خب اون کلا مثه پوآرو و خانم مارپل اینا همش راجب یه پرونده بود نه رابطه ی بین شخصیتها
۲۳ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۰۶ سپیده برون
شرلوک تو این فصل به اصل خودش برگشت. کودکی پراحساسی که داشت و حس‌هایی که کم‌کم سرکوب و درنهایت انکار شدن. من خیلی دلم میخواست یه تصویر غیرانسانی و بی‌احساس ازش ساخته بشه، قهرمان سنگدلی باشه اما با این روندی که گتیس و موفات دارن میرن باید منتظر فصل پنج باشیم؛ شرلوک و خانم بچه‌ها :)))
پاسخ:
وای نهههههههههههههههههه

شلدن کوپر رو که نابود کردن... امیدوارم شرلوک رو دیگه نابود نکنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">