Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

I tuoi capelli che nel vento volano

يكشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ق.ظ

1. میز آینه ام شده است شبیه طاقچه ی هندی ها. 

 انواع و اقسام روغن های مختلف اعم از بادام و زیتون و بنفشه و این چیزها برای تقویت پوست و مو و گوش و دماغ و دهن و اینها کنار هم چیده شده و جالبی قضیه اینجاست که هیچکدام هم هیچوقت استفاده نمی‌شوند.

صرفا آنجا گذاشته شده‌اند که بعضی اوقات چشمم بهشان بیوفتد و پیش خودم فکر کنم که عه! راستی من دخترم، و باید از این جور چیزا به موهای درازم بزنم تا تقویت شود و هر شب گره هایش را باز کنم و شانه اش بزنم و ببافمش، و هر روز صبح بافته هایش را باز کنم و بروم جلوی آینه و به فر خوردگیهایش ذوق کنم.


مسئله اینجاست که نه من حوصله ی این چیزها را دارم و نه موهایم.

فقط کافیست یک میلی سی‌سی از این چیز ها از حوالی اش رد شود، چنان رم می کند و چرب و شل و ول و مسخره و به هم چسبیده می شود که خدا بداند. هیچ شامپویی هم رویش اثر ندارد.

هیچ تمهید و راه حل خاصی هم برایش پیدا نکردیم، 

لذا تجربیات شخصی تان را در این زمینه پذیراییم. اتاق نشیمن حتی.



2.  این حکایت کسی است که لقمه ی بزرگتر از دهانش برمی‌دارد:


اصلا این عددی که گفته یعنی چقدر؟ (حکایت همان کسی است که میگوید فلانقدر میلیارد چندتا صفر دارد -_-)
۹۵/۱۲/۰۱ موافقین ۶ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۸)

کوتاه کن راحت شی بابا :ا انقد خوبه :)
اوه :ا
پاسخ:
الان کوتاه کردم، متن مال قبلشه. ولی خب این مشکله هنوز هست  -_- 
فکر کنم این لقمه برای هر فردی که میخواد با کامپیوتر شخصیش پردازش لازم انجام بده خیلی بزرگ باشه...
پاسخ:
فککنم فقط سیستم یک آشنا جواب میده براش :))
وردار موهاتو با شامپو صحت بشور به حدی زبر و وز وزی میشه که حد نداره ! من هر وقت با صحت موهامو شستم ابریشم دادم نمد تحویل گرفتم :|
پاسخ:
میگن سفید هم میکنه حتی :/
من که به اون شکل تجربه ندارم و از من البته انتظاری هم نیست در این زمینه . ولی ترکیب یه شامپو و نرم کننده خوب میتونه موثر باشه . اگه بعدش با حوصله سشوار بکشی موهاتو . 
بعد هم اینکه حداکثر فاصله بین حموم رفتن هات زیر دو روز باشه . یعنی تقریبا هر روز یا یه روز در میون دوش بگیری . دوش 10 دقیقه ای منظورمه ها نه اینکه مث بعضیا یجوری دوش بگیری که انگار بعدش به فاصله 2 ماه قراره آب نبینی . 
بعدم اینکه موهاتو بیشتر تو هوای آزاد بذار . هوای آزاد یعنی مثلا تو اتاقت اگه هواش گرفته زیاد بمونی کم کم موهات شروع میکنه سفت شدن و چسبیدن بهم و چرب شدن :| 
بعدش اینکه روبالشی یا شال روسری که استفاده میکنی رو سیکل تمیز کردنشو بیشتر کن یعنی فاصله بین تعویض شدنشون کمتر بشه . بالشت مخصوصا اگه زیاد میخوابی . 
بعد دیگه اینکه دستتو زیاد تو موهات نکن . از حموم که اومدی سشوار کشیدی دیگه بذار تو حا خودشون باشن . هر سری که دست کنی تو موهات مخصوصا اگه دستتو نشسته باشی قشنگ انگار موهات سنگین میشن . 
دیگه اینکه موهاتو یجوری ببند که هوا توش جریان پیدا کنه . خیلی حیاتیه . چون موهات زیاده طبیعتا وقتی هوا به پوست سرت نرسه باعث تعریق و اینا میشه زودتر موعد چرب شدنش فرا میرسه به نسبت . 
دیگه الان حضور ذهن ندارم ولی همینارو رعایت کنی کارت راه میوفته . اولش سخته بعدا غیر ارادی دیگه رعایت میکنیشون زیاد دشوار نیست  . 
پاسخ:
ممنونم
البته موهام به طور عادی مشکل نداره و اوکی ه، فقط ریزشش زیاده و کوتاهشم کردم درست نشد.
بیشتر سوال این بود ک می شه چیزی رو با این روغنا مخلوط کنم ک اینطوری نشه؟ چون صاف و لخت هس زیاد نشون میده
Oriflame نمایندگی داره توی استان یا شهرتون؟ من هر موقع از این مارک یا برنهای مشابه اورگانیک استفاده کردم مشکلاتم حل شده. حتی موشکلاتی که دکترها هم نتونستن حل کنن =_= درسته یکم گرون‌تره اما می‌ارزه.
خواستی اصن میرم نمایندگی خودمون، صحبت میکنم. برات میفرستم.
پاسخ:
مرسی عزیزم ^_^ امتحان میکنم
دستت درد نکنه هستش باباا، تو این تهران خراب شده شرکت gukbggjcddhvff هم نمایندگی داره، آریفلیم که معروفه.
منم مثل تو بودم تا اینکه یک کیف مخصوص گذاشتم کنار و اون چیزایی که میخواستم مثل کرم شب یا تقویت ابرو و .. خلاصه هر چیزی که فکر کنم لازم هست رو داخلش گذاشتم.
خیلی هم زیاد نگذار،حداکثر ۳،۴ قلم،بعد خودتو مجبور کن که هر شب که میخوای بخوابی حتما اینا رو استفاده کنی،کم کم عادت میکنی و باور کن حتی مزخرفترین کرمها رو داشته باشی ولی مرتب استفاده کنی واقعا نتیجه میدن.
پاسخ:
مرسی عزیز.
کرم اینا رو میزنم معمولا، چیزایی ک باید به مو بزنم و بالشم چرب میشه دوس ندارم :( 

فکر کنم نظرمو ثبت نکرد بیان:))
اگه نکرده بود،دوباره میام مینویسم در مورد کرمها
پاسخ:
ثبت شده 
ممنون  :دی
دو هزار ترا بایت؟:-؟
پاسخ:
ممنون. اغراق نکردم گفتم نمیتونم بخونم :/
موی بلند قشنگه که.
ولی خوب دردسر هم داره.
پاسخ:
دیگه چیدیم رف
والا منم مثل تو! حالا خوبه تو میذاریشون رو میز و استفاده نمی کنی! من همون رو میز هم نمیذارمشون یا به عبارتی اصلا نخریدم که بذارمشون :))

:: موی کوتاه هم خوبه ها! من پارسال موهامو زده بودم یه حس سبکی توپی داره که نگووو :))

این عکس عکسه چیه؟ O_o
پاسخ:
بخر بذار نگا کن :دی 
استفاده م بکنا ولی

+ این یکی از مودیفایرای تری دی اس مکسه، ارور داده :|
میگه باید انقدر (اون عدده ک دورش خط کشیدم) فضای خالی تو هاردت داشته باشی ک کار کنه -_-
لازم به ذکره داشتن انواع روغنها توی خونه ما هم وجود داره. منتها نه برای مو. برای درد زانو و رفع چروک کف پا و دردهای کمر و....

تا جوانید قدر بدونید که وقتی پا به سن بگذارید باید توی این وادی ها بیفتید :(

....
برای مو هم من نمیتونم پیشنهاد خاصی بدم. فقط میدونم هد اند شولدر شامپو و نرم کننده خوبیه
پاسخ:
روغنمالی بدن بسیااار کار خوبیه، پیرو جوونم نداره مخصوصا بعد از حموم و با روغن بادوم شیرین. منم درد زانو دارم و چرب کردن ش واقعا موثره

بیشتر سوال  من این بود که این روغن ها رو چطور میتونم استفاده کنم که چربی زیادی روی مو نذااره و اذیت نکنه. با  شامپوم مشکل ندارم .
ممنون بهرحال :))
2 پتابایت هست دیگه :) خخخخ
پاسخ:
چی چی بایت؟ :/ تالا اسمشم نشنیدم -_-
همونطور که تو جواب یکی از دوستان گفتم، فککنم فقط سیستم شما میتونس اینو پردازش کنه :))
ها راستی کل اینترنت حدود 5000 پتابایت هست یا حدود 4 اگزابایت :)
پاسخ:
ممنون :) بلدشون نبودم 
نه :|
پاسخ:
نه و نعلبکی -_-
به یاد دوران طفولیت:))
۰۶ اسفند ۹۵ ، ۱۷:۴۴ شِـــ‌یدا ..
۱ سرت رو با تاید و ریکا بشور. واسه ریزش و خوش‌حالتی و ایناش هم دعا کن، خودش خوب میشه.
۲ من تو این چیزا سررشته ندارم. در خصوص بیل و کلنگ و تیشه و ساخت ملات و نحوه‌ی صحیح ماله‌کشیدن اگه سوالی بود، دریغ نفرما
الهی آمین
پاسخ:
1. یاد دوستی افتادم که میگف من نوجوونیام موهام صاف بود، اما از موی صاف متنفر بودم. انقدر با ریکا و شامپوی منقضی شده کله م رو شستم که موهام حالتدار شد.
حالا به صحت و سقم حرفاش کاری نداریم، اما من کاملا از حالت و ایناش راضی م :////

2. اینایی که میگی رشته ی تحصیلی من بوده. نون مون رو آجر نکن بچه
۰۸ اسفند ۹۵ ، ۱۱:۵۹ شِـــ‌یدا ..
1- این تاید و ریکا که گفتم واقعیه. بابام تعریف میکرد زمون جنگ توی کردستان یکی از این کردا موآی خیلی بلند و پرپشت و قشنگی داشت. ازش که پرسیدند چجوری نگه‌داری میکنی و با چی میشوری٬ گفته بود بهشون با تاید و صابون :))
ینی میخوام بگم فقط به اون ژن ربط داره. بقیه‌ش(شامپو و اینا) کشکه.

2- باشه :)))
پاسخ:
تاااید اخه؟؟؟
پوست کله میمونه واسه ادم؟ :/
من یه معجون میزنم به موهام خیلی خوبه :دی

اونم ترکیبی از تخم مرغ و موز و روغن زیتون (که می تونی یه روغن دیگه جایگزینش بشه، از همون روغن هات) و آب برنج  و مقدار  زیادی دارچین (واسه گرفتن بوی تخم مرغ و اب برنج) رو با مخلوط کن خووب هم می زنم بعد یه مایه یک رنگی میشه و می مالمش روی موهامو و یک ساعتی می بندمش و بعد میرم حموم :دی
تقویت کننده ی خوبیه :)
البته اگه با بوها مشکلی نداشته باشی :)))
پاسخ:
موقع نوشتن این متن منتظر همچین کامنتی بودم در واقع :دی
ممنون

ریزش مو رو بند میاره اونوخ این؟
چرا با بوها مشکل دارم :((( ولی اگه جواب بده تحمل می کنم دیگه

ریزش مو رو فکر نمی کنم این خیلی خوب متوقف کنه، برای ریزش مو فقط سیر و پیاز جواب میده با روغن زیتون :|
البته من خودم معجون سیر و پیاز رو تا حالا امتحان نکردم، ولی یکی از دوستان امتحان کرده بود و جواب گرفته بود!
این ترکیبه که من میزنم بیشتر تقویتیه و توی مصرف طولانی مدت اثرشو روی موهات میذاره! البته مثل این می مونه که تو هر هفته یه مشت ویتامین و چیزهای خوب ، موهاو مهمون کنی :دی

که البته منم خودم یه مدتیه تنبل شدم دیگه نمی زنم به موهم، حالا دوباره همت کنم از سر می گیرمش! راجع به بو هم اگه آب برنج رو بریزی بوش بدتر میشه و مثل من که بیشتر مواقع آب برنج رو فاکتور می گیرم و بقیه رو می ریزم :دی
پاسخ:
یا خدا
دیگه همین مونده کله مون بوی سیر بگیره :))
ولی آب پیازو یکی دیگه از بچه ها هم گفت.
مرسی توکا جان، یبار ک‌قصد بیرون رفتن نداشتم یه هفته :| میزنم ببینم چی میشه :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">