Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

و با تشکر از...

شنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲ ق.ظ





بعدی>حریر بانو<


۹۵/۱۰/۲۵ موافقین ۹ مخالفین ۰

نظرات  (۵)

۲۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۳۶ پرتقالِ دیوانه
عاااالیییی بود نقاشیت *____*
پاسخ:
ممنون عزیز ^_^
dastane in ax xie?
پاسخ:
این کمیک رو برای بازی یکی از دوستان وبلاگی کشیده بودم، لینک پستش با این عنوان توی پیوندهای روزانه هست: لافکادیو از نگاه من  

و زیرش دوست دیگه ای که نقاشی کشیده رو لینک کردم و اونم یکی دیگه رو لینک کرده و .....
اینجوری خلاصه. 

۲۵ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۰ פـریـر ...
خیلیم خوب! من که کلی نقاشیتو دوست دارم! ^_^
پاسخ:
مرسی عزیزم ✿
^_^
جالبه:)
پاسخ:
ممنون خانومی  ^_^
به به 
چه خوبن اینا
پاسخ:
^_^

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">