Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

برای بانوچه عزیز

چهارشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۵۱ ق.ظ
زمینی شدنت مبارک دخترک :)
می‌دانی، برای من همینقدر مهربان و لپ گلی هستی :)



اظهار شرمندگی بابت ماژیک های کراپ نشده ی گوشه ی صفحه -_- 
۹۵/۱۰/۱۵ موافقین ۱۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱۶)

وای این چقدررررررررررررررررررررررررررر خووووووووووووووووووووووووووووووووووبه !
خیلی خوشگله، من عشاق لپاش و پیرهن خال خالیش شدم اصن !:))♥ـــ♥

+تولدشون مبارک^ـ^
پاسخ:
قررربونتت.
پیرهنش بد شد خالاشو تند تند کشیدم کوچیک بزرگ شد :))
چه خوشگل کشیدی^____^ خیلی خوبه:)
تولدشون رو هم از  همین جا تبریک می گم بهشون:)

+ اون نوری که روی موها افتاده رو!!!!×___×
پاسخ:
مچکرم ^-^
 + :دی
برای فر موهاش درنیومد ازون نورا -_-
   
چقدررررررر قشنگ ... حتی همون ماژیک های کراپ نشده...
پاسخ:
ممنونم
نه اونا دیگه قشنگ نیست :)) 
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۴:۱۱ عاشق بارون ...
چقدر قشنگ کشیدی! :))) یه ذره دماغش خیلی کوچیکه! ولی خوشگل کشیدی. :)) تولدش هم مبارک!‌ :)
پاسخ:
سبکشه، فانتزیه :)
ممنون :))
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۴:۵۹ الکس وات
http://s9.picofile.com/file/8281203384/3beu.jpg
پیشنهاد من .
پاسخ:
مرسی اقاا لطف کردید :)

خودت کشیدی؟؟؟
وای واقعا خیلی خوووووبههه
پاسخ:
مرسی عزیزم ^-^
چه جالب ^__^ 
منم یه بار یکی از دوستان همین وبلاگی عکسمو طراحی نمود :)
منتها فکر می‌کنم این عکسی که تو ک‌یدی تصور خیالیت از بانوچه باشه، آره؟ 
چه کادوی  تفلد مجازی ازین بهتر ^__^ 
تولدشم مبارکا :)
پاسخ:
بلی تصویر تخیلی ه ^-^ 
البته تصویری ک تو ذهنم بود ازین مهربونتر بود :))
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۲ Vincent Valantine
شما که بلدی میومدی با فتوشاپ اون قسمت رو درست می‎کردی :دی
پاسخ:
کدوم قسمت؟
کلا نرسیدم اصلاحات روش انجام بدم و فورا فرستادمش. باید دیروز میفرستادم اصن چون :/
۱۵ دی ۹۵ ، ۱۹:۲۵ Vincent Valantine
پایین سمت راست.
به عنوان یه کار فوری خیلی خوبه تبریک.
(به خاطر رشتتون انتظارم بالاست :)) )
پاسخ:
مگه رشته م نقاشیه؟؟ یا گرافیک مثلا؟؟ :|
مگه ما نقاشی میکشیم اصن؟

من اگه یه روز دستم به اون طرفی که بار اول اینو انداخت تو دهن ملت برسه شرحه شرحه ش میکنم :|  معماری هیچ ارتباطی به نقاشی نداره 
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۰:۳۱ Vincent Valantine
:))
خب گاهی خوشحالم که مکالمات ما پشت این نوشته‎هاست :))
#فرار از  خشم
من از 8 ترم کارشناسی 4 ترمش مستقیم (هم اتاقی) با بچّه‌های معماری در ارتباط بودم و بقیه ترم‌ها هم به طور غیر مستقیم.
و باید بگم که بله نقاشی می‌کشیدن اصن ؛ تازه به عنوان تکلیف هم می‌کشیدن و اینکه تازه من اون برگه‎های A3 که یه طرفش استفاده شده بود رو برای اینکه توشون بنویسم خیلی دوست داشتم چون مسئله‎ها همش تو یه صفحه حل می‌شد.
به هر حال می‎دونم که شما قرار نیست نقاشی بکشید ؛ فقط ترم‌های اوّل از این ماکت درست کردن‎ها و طراحی‎ها دارید کلی از کارهاتون با نرم‎افزارهای مختلف هستش ولی عمومی که دیدم بچّه‌ها دستشون توی طراحی قوی بود و بعضی از کارهاشون که تو نمایشگاهی که توی دانشگاه ما برگزار شده بود (کارهای بچّه‎های معماری از دانشگاه‎های مختلف) تحسین برانگیز بود.
پاسخ:
آخه نمیدونید ک سر این قضیه چه بلایی سر ما آوردن ک. مخصوصا بچه های عمرانی، تا مارو میبینن میگن مداد رنگیاتون کو؟؟ وهاارهار میخندن. رسما و عمیقا دلم پره -_-

انقاشی با طراحی فرق داره. 
ما طراحی میکنیم، وباید دستمون تو پرسپکتیو و تناسبات بسیااار قوی باشه و خوب بشناسیمشون. نقاشی بما ربطی نداره. اما اگر کسی رو دیدید که برای کار معماری، مداد رنگی ریخته جلوش یا داره روی بوم کار میکنه، اون دیگه خرحمالی ایه که استاد مریضش بهش زور کرده و در واقع کاربردی نداره.
حتی برای راندو دستی از ماژیک و فووقش آبرنگ استفاده میکنن که اونم کاربردی نیست و همه جای دنیا جنبه ی تزیینی داره.  
اخیییی چقددد خوشگلههههههههههههه
پاسخ:
خوشگل تویییی :*
۱۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۱۸ פـریـر ...
به به! چه عالی کشیدین ^_^
پاسخ:
چشات خوب میبینه گلم :)
۱۶ دی ۹۵ ، ۰۰:۲۹ Vincent Valantine
من که نگفتم کاربردی توی زندگی حرفه‎ای شما داره
گفتم متناسب با رشتتون داشتن هنر اینطوری شگفت‎انگیز نیست و فکر کنم اگه وقت به اندازه کافی در اختیار شما قرار بدن قشنگ‎تر از اینا هم از پسش بر بیای.
به هر حال چیزی که اینجا کشیدین قشنگه و مجددا تبریک.
در مورد دانشگاه و حرف‎های اینطوری واسه همه رشته‎ها هست حالا رشته شما به دلیل بار محاسباتی کمترش بیشتر بهش تیکه می‎اندازند.
من ترم اوّل و دوم یکم تحت تاثیر حرفا بودم ولی بعدش بی‎تفاوت کامل ؛ مهم اینه طرف دنبال علاقه‎اش باشه هر رشته‎ای سختی‎های خودش داره که فرد با کمک علاقه‎اش از پسشون بر میاد ;-)
پاسخ:
اوهوم این چیزا مخصوصا تو رشته های مرتبط خیلی زیاده..
+ممنون
خیلی خوشگلههههه ^ــ^
هوس نقاشی کردم!
پاسخ:
ممنون چشات خوشگله :)

منم خیلی وقت بود چیزی نکشیده بودم خیلی دلم میخواس اما نمیشد. با تشکر از ایشون ^-^
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۲:۴۵ بانوچـ ـه
هی دلم میخواد این نقاشی رو این پست رو این وبلاگ رو همه ی کامنت ها رو بیشتر از اون خودت رو بغل کنم :)

+ مرسی از دوستانی که اینجا تبریک گفتن :)
پاسخ:
عزیز دلم... نوزادجان xD
کلی نگران اینا بودم ک خوشت نیاد -_-
۱۷ دی ۹۵ ، ۱۸:۰۶ لبخنــــツ ـــد

ا؟این چقدر شبیه منه !!

پاسخ:
واقعا؟؟؟ عزیزم :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">