Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Ferita

جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۹:۵۸ ب.ظ

از نظر من، چرخ و فلک ظالمانه ترین اسمی است که می شود برای یک وسیله بازی بچگانه گذاشت.

و چرخ و فلک های بلبرینگی که علاوه بر اسمشان، حتی خودشان هم ظالمانه بودند. سفت بودند و ممکن بود آدم از رویشان پرت شود. من هنوز زخمهایی از این هیولا به یادگار دارم که اسمش را گذاشته ام زخمهای چرخ و فلکی، و در مواقع ناراحتی و بن بست، نگاهشان می کنم. 

این زخمها، سزای بچه ای است که گناهش این بود: می خواست بازی کند...

۹۵/۱۰/۰۳ موافقین ۹ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۹)

۰۴ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۹ محمدرضا عاشوری
چه غمگین :(
پاسخ:
اوهوم
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۱:۳۵ من مُبهم
نوستالژی ناراحت کننده ای بود
من تابحال سوار نشدم..چون خجالت میکشیدم
پاسخ:
منم زیاد سوار نمی شدم، ااما هربار ک شدم یه بلایی سرم اومد :|
البته اینا هم مثه ون بودن. اگه تعداد کم بود بچه ها پیاده میشدن میرفتن سراغ یه وسیله ی دیگه :))
وای اینا که وسیله شکنجه قرون وسطایی هستن ، هیچ خاطره دلنشینی ندارم با این شکنجه گر 
یه بارم پام گیر کرد نمیدونم کجاش و تا هفته ها درد میکشیدم
پاسخ:
دقیقا -_-
فککنم مخترعش از بچه ها متنفر بوده
منو هیچوقت سوارش نمیکردن
ولی به نظرم بدتر از این وسیله
این تبلت هاس که میدن دست بچه ها
البته همه هم میدوننا باز دوباره میدن دستشون :/
پاسخ:
اونا جسم‌ بچه رو اذیت میکرد این ذهنشو خراب میکنه.
البته تبلتا استفاده ی مثبت هم دارن
من بچه بودم بیشترین زخم‌هایی که موند رو دست و بالم از دوچرخه سواری نصیبم میشد!!
وگرنه این چرخ و فلک‌ها اونم وقتی بابام با قدرت می‌چرخوندم یکی از لذت‌بخش ترین چیزهای بچگیم بود:دی 
اصولا من بچه کله خری بودم:)))

ولی جدای از شوخی و بچگی و اینا پست و تعبیرت و برداشتت خیلی قشنگ بود .
پاسخ:
آره اگه یه نفر ادمو چرخوند حال میداد. ولی اکه خودت مجبور بودی اون چیز وسطیه رو بچرخونی حال نمیدادا :/ 
۰۴ دی ۹۵ ، ۲۱:۱۹ Vincent Valantine
اگه حاضرین من رو نمی‎زنند من دوست داشتم :-"
پاسخ:
حاضرین شمارو میزنن.
چون یحتمل اون بچه ای بودی که چرخوفلک رو تند می چرخوند و بقیه رو لتوپار میکرد -_-
یاد اون روزها افتادم. چقدر سوار اینها شدیم و خندیدیم.
پاسخ:
خوشبحالتون :))
۰۵ دی ۹۵ ، ۰۱:۴۰ جولـ ـیک
در مواقع بن بست نگاهشون می کنی:)))))
پاسخ:
اوهوم...
بن بستهای احساسی
۰۵ دی ۹۵ ، ۲۳:۳۲ Vincent Valantine
لتوپار چیه مگه جنگه؟
من یادم نمیاد کسی با این زخمی شده باشه :دی
پاسخ:
شاید دوره ی شما ایمن سازی کردن :/ 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">