Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

دختری که خورشید را خاموش کرد

پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۸ ب.ظ

می‌گفت خیلی کار خزی است که آدم روی پلو مرغ، سس بریزد. حتی اگر سس کنجد باشد.

 من به مرغ بی رنگ و رو اشاره کردم و توضیح دادم که مجبورم، گاهی سس تنها چیزی است که آدم را از شر برنج خشک و مرغ بیمزه نجات می دهد، و در همان حال فایل مکسی که به دستم رسیده بود را باز کردم.

یک نفر  آن را فرستاده بود که اصلاحش کنم، و اینطور که از پروژه بر می آمد شخص مذکور علاقه‌ی وافری به خورشید داشته، چون دقیقا ۷ عدد mental Rey sun ) MR sun که قبلا مستر سان صدایش میکردم)  در پروژه گنجانیده و اصلا به اصطلاح خدا یکی، خورشید یکی توجه لازم ننموده لکن صفحه به قدری درگیر نور و سایه شده بود که یک جابجایی جزیی یک ساعت طول میکشید. 

من هم که در این موارد بسیار بی اعصابم، تمامی خورشیدات موجود در پروژه را سلکت آل کرده و پاک نمودم و در طی این فرایند، به سریال مزخرفی فکر کردم که توی اسمش خورشید داشت. همان که چند سال پیش ماه رمضان پخش می شد و حمید گودرزی و شبنم قلی‌خانی درآن بازی می کردند. آن زمانها هنوز دخترهای نوجوان مجله هایی که روی کاورشان عکس حمید گودرزی  بود بغل می کردند و می خوابیدند و آن سریال با تمام چرتیت، در بین این قشر بسیار محبوب بود. به طوری که یک بار یک نفر گفت که حاضر است همه چیزش را بدهد و وقتی حمید گودرزی از آخرین خورشیدش استفاده میکند، صاف توی خانه ی آنها و دقیقتر، در اتاق او ظاهر شود. ما هم اصلا به روی خودمان نیاوردیم که این جمله را از یک دانش آموز پیش دانشگاهی شنیده ایم.

چنین جمله ای،خیلی سال قبلتر هم به زبان یک نفر دیگر جاری شده بود، و من به او خندیده بودم و او گفته بود هرچه باشد از فلانی (خواننده ی محبوب من در آن دوران ) بهتر است. بعد دعوا کرده بودیم و او مقنعه ام را از سرم کشیده بود و فرار کرده بود. البته به نظرم این قضیه ی مقنعه کشیدن مربوط به زمانی بود که سیتا یا خط قرمز پخش میشد و واقعا بچه بودیم.

شخص مدلر این پروژه هم یحتمل یا در سیاره ی دیگری زندگی می کرده، یا از طرفداران حمید گودرزی بوده، یا رمان حماسه ی 7 خورشید اثر کوین  جی. اندرسون را بسیار دوست میداشته، و می شود گفت همین بهترین دلیل است برای غیر قابل درک بودن. من هنوز بعد از تقریبا ربع قرن برایم سوال است که چطور ملت عاشق سینه چاک شخص سلبریتی ها (و نه بازی و تکنیک و صدا و اینها) می شوند یا کتابهایی می خوانند که درشان آدم فضایی دارد یا از 654567890 سال بعد روایت می کند. البته فیلمها و بازی ها را قاطی این مساله نکنیم. فیلمها و بازی های تخیلی فرق دارند. خیلی هم فرق دارند. آنقدر فرق دارند که قرار است بخاطر Deus ex: Mankind Divided یک سیستم جدید بخرم چون اگر لپتاپ گوگولی مگولی ام سکته ی ناقص یا کامل بزند زندگی ام به فنا می رود. 

و اینکه قرار بود این پست در رابطه با خورشید و نمادهایش در اسطوره شناسی و داستان ها و افسانه ها باشد، اما ظاهرا حمیدگودرزی و مرغ بی نمک نقش پررنگ تری را از آن ایفا کردند. و مثلا یک نفر می تواند بیاید و از من قول بگیرد که در برنامه های بعدی جبران کنم. اما خب، هو کرز که خورشید در 654567890 سال پیش چه بوده و چه میکرده. همین که درحال حاضر ما را گرم می کند و باعث می شود نانی برای خوردن داشته باشیم کافی است. درمورد کتب آدم فضایی دار هم شوخی کردم. هر چه دل تنگتان می خواهد بخوانید.

۹۵/۱۰/۰۲ موافقین ۶ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۱۱)

اخ این حمید گودرزی:/
هم سرویسی داشتم که واسش نامه نوشته بود :)))
پاسخ:
=))))) خدای من
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۵:۵۹ ~ فو فا نو
عنوانو ک خوندم فک کردم پست راجع ب آئورای جادوگره...
پاسخ:
اون یه روز قراره یه روز مستر سان رو تنها گیر بیاره، بره یه خنجر فرو کنه تو فرق سرش و بعد از اون بالا خون بچکه روی کره ی زمین و همه چیز قرمز شه
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۶:۴۴ Vincent Valantine
واقعاً اصلاً فکر نمی‌کردم دخترای نوجوان همچین تفکّراتی داشته باشند =))
سیستمت به ما هم قرض بده بازی کنیم :))
من دلم پلی 4 هم می‌خواد این final fantasy remake بنظر خیلی خوب میاد :(

پاسخ:
وا. اینکه دیگه بدیهی ترینه تو سنین خیلی نوجوانی

ما اکس باکس داشتیم نمی دونم کجا بردنش، الان دارم نفرین می کنم اینارو :((
۰۲ دی ۹۵ ، ۱۷:۵۳ .: جیرجیرک :.
دنیا بدون تخیل و فانتزی خیلی کسالت باره. به همین خاطرم ژانر این جور فیلم و کتاب ها اینقدر هواخواه داره. چون میشه باهاشون همه ی قانون ها رو زیر پا گذاشت و " گل برافشانیم و طرحی نو دراندازیم "
پاسخ:
اتفاقا من یکی از طرفدارای سرسخت فانتزی م. کارهام هم همه تو همین ژانر فانتزیه.
اما فانتزی های آینده طور رو خیلی نمی پسندم . بیشتر کلاسیک مثه گیم او ترونز و هری پاتر اینا دوس دارم. یا خیلی فانتزی مثه هابیت
پنجمین خورشید=))))
پاسخ:
وای اره اسمش این بود :))))
مرسی ری‌را
رزیدنت ایول خیلی وقته که تموم شده! بازی بعدی ای که می خوام بخرم این بازیه=)
پاسخ:
شما رزیدنت ایول های شماره دار رو که تموم کردی، غیر شماره دار هارو هم بازی کردی؟ 
Code Veronica و 2 ش، ورژن Remake ارجینالش، The Umbrella Chronicles، Operation Raccoon City، The Darkside Chronicles، 
Revelations و 2 ش که پارسال اومده؟ هااا اون گلد ادیشنه که کریس و جیل میرفتن سراغ وسکر و اتفاقای قبل 5 ش بود رو یادم رف.
تازه 7 ش هم قراره ژانویه 2017 بیاد... 

[ستاد بدبخ کردن جوونای مملکت]
۰۲ دی ۹۵ ، ۲۲:۵۳ نیمه سیب سقراطی
اَه من چقدرررر از این سریاله ۵خورشید بدم میومد خداااا چقدرررررر ...
سیتا :)) مِرِ کُفرِ سه تومها تَر دی مِنِهی ... :دی

پاسخ:
=))))))))))))) عاااالی
رو زمینم الان :)))))
۰۳ دی ۹۵ ، ۱۸:۴۵ Vincent Valantine
من یادم میاد تا دوم راهنمایی emma watson جذاب بودش ولی دیگه بعد از اون تا الان به جز موردی که همه از شکیرا خوششون میاد و یکی از بچّه‎های دانشگاه که taylor swift رو دنبال می‎کرد و می‎خواست بره خارج پیشش.
من که هیچ کدوم از این مسائل درک نمی‎کنم شکیرا هم خیلی خاص نیست البته جرات ندارم بگم خیلی زیاد مخالفت میشه و خیلی بهم می‎پرند.
دیگه تو بغل گرفتن مجله که دیگه اصلاً فکرشم نمیشه کرد.
پاسخ:
ببین طرفدار کسی بودن و دنبال کردن کاراش و اینا خب یه چیز عادیه، حتی آبسشن روی یه فرد خاص،
اما این که بخوای بری پیش طرف یا تو رویاهات باهاش عروسی کنی خیلی خنده داره :)))


۰۳ دی ۹۵ ، ۱۹:۰۷ شکوفه دانش
تمپلت جدید خیلی قشنگه. مطلب خیلی بیخود بود. با تشکر. :)
پاسخ:
ممنون :))
۰۳ دی ۹۵ ، ۲۰:۱۹ کلنگ همساده پسر
تا حالا به خورشید این طوری نگاه کردید که در هر ثانیه از میلیونرها انفجار هسته ای تشکیل شده !! والا اگه ربط این موضوع رو به پست شما خودم هم بدونم؟؟!!
پاسخ:
من به شما توصیه  میکنم به خورشید هیچ جوری نگاه نکنید کلا! چش درد میگیرید :/
اما اگه منظور فکر کردن به این قضییه بود، بلی :))
۰۴ دی ۹۵ ، ۰۰:۵۹ محمدرضا عاشوری
کاش فونت نوشته هاتون یکم درشت تر بود.
پاسخ:
12 گذاشتم، خوبه؟

البته میشه از ctrl و + هم استفاده کردا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">