Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

The Edge of 26

جمعه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۰۲ ق.ظ

امسال، دیگر حوصله ی مراسم "رزولوشن نوشتن روز تولد" را ندارم.

علاوه بر اینکه از آخرینشان که در شب سال نو اینجا نوشته بودم تغییرات زیادی رخ نداده؛ به هرکدامشان که نگاه میکنم _ چه آنهایی که در وبلاگ مکتوب شده اند (مثل این و این ) و چه آنهایی که خصوصی برای خودم یادداشت کرده ام_ تقریبا هیچ کدامشان تیک انجام/دستیابی نخورده اند. به هیچ کدام از آرزوهایم نرسیده ام، به هیچ جایگاهی که دلم می خواسته دست پیدا نکرده ام و حتی همچنان گواهینامه و آیلتس هم ندارم. در عوض اتفاقات کاملا متفاوت و دیوانه واری رخ داده که مانند آواز عشق، هر نفس میرسند از چپُّ راست، و مسیر زندگی ام را مرتباً عوض می کنند. البته امسال با تمام سالهای زندگی ام فرق دارد، اتفاق بسیار بزرگی در راه است که با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست؛اتفاقی که اصلا فکرش راه هم نمی کردم 27 سالگی ام بستر آن باشد. 

به هرحال، با اینکه قصد نوشتن برنامه برای یک سال آتی را ندارم، اما آرزو می کنم اتفاقات خوبی برایم بیوفتد و محض دلخوشی هم که شده، یکی از اتفاقاتی که برایش بال بال میزنم به واقعیت بپیوندد.

البته یکی از دوستان معتقد است که دلیل اصلی نرسیدن من به خواسته هایم، این است که آنها را می نویسم. چون خواسته ها و ایده ها تا وقتی توی سر آدم باشند برایش خواب راحت نمی گذارند، آنقدر عصبی اش می کنند که مجبور شود برایشان اقدام کند. گرچه من زیاد با این حرف موافق نبودم و اعتقادم این بود که ایده ها و خواسته ها، وقتی روی کاغذ بیایند و بررسی شوند تازه می شود به چشم یک چیز جدی به آنها نگاه کرد و دنبالشان رفت. اما متاسفانه خروجی این قضیه طوری است که تئوری دوست عزیزمان کم کم دارد به اثبات می رسد. 

خلاصه قرار شد چیزی ننویسم که سال بعد این موقع، حس دلقکی را پیدا کنم که کرایه خانه اش عقب افتاده؛ و صرفا چیزها را در پس ذهنم نگاه دارم و برایشان تلاش کنم.  


اما فارغ از تمام این صحبتها، این یکی را باید ثبت کنم:

همین روزها کلید ساخت انیمیشنم را می زنم. جزو بایدهاست. این یک سالی که همه چیز را پشت گوش انداختم هیچ کمکی به پیشروی ایده نکرده و با اینکه در این مدت با نرم افزارهای جدیدی آشنا شده ام که کارم را راحتتر و حرفه ای تر می کنند، باز از دست خودم عصبانی ام. 

باید به طور کلی بیشتر تلاش کنم... حس می کنم وقتم دارد ته میکشد..

۹۷/۰۲/۲۸ موافقین ۱۸ مخالفین ۰
Faella

resolution

نظرات  (۱۹)

اتفاقا منم خواسته هام رو مینویسم! بعد بغل اونایی که محقق شدن تیک میزنم ^_^
پاسخ:
من دیگه نمی نویسم :| خواستن محقق میشن نخواستن نمیشن -_- شورشو درووردن دیگه ایششش 
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۲:۰۹ صـــا لــحـــه
به نظر من مهم ترین دلیل نرسیدن به خواسته‌هامون تعیین نکردنِ ضرب العجل هست.
فکر میکنیم همیشه وقت هست ولی نیست!:(
پاسخ:
این هم درسته..
تولدت مبارک :)
پاسخ:
ممنون :) چند ساعت مونده حالا :ذی
فکر کنم تقریباً دوماه پیش توی همین وضعیت بودم. نوشتن خواسته‌ها و یا به ذهن سپردنشون، هیچکدوم تقریباً تا به امروز برای من کارساز نبوده. شایدم ایراد از خودمه که صددرصد تلاشم رو نکردم. بگذریم.
تولدتون مبارک باشه. :)
ان‌شالله توی سال جدید زندگی بروفق مرادتون پیش بره. و همون چیزی بشه که صلاحتون در اونه. 
پاسخ:
ممنونم ^_^
امیدوارم شما هم دونه دونه به خواسته هاتون برسید :) یهویی به چشم نمیاد :دی
من می دونستما فردا تولد شماست. کلا آدمها به دو دسته تقسیم میشن، اونا که می دونن تولد ما کی هست و اونا که نمی دونن تولد ما کی هست، باز اونا که می دونن به سه دسته تقسیم میشن اونا که می دونن و فراموش نمی کنن و تاریخ هم دستشون هست اونا که می دونن ولی فراموش می کنن و اونا که می دونن و فراموش هم نمی کنن ولی تاریخ دستشون نیست، الان اگه گفتین من جزو کدوم گروهم؟
به هر حال تولدتون مبارک، ان شالله همه ش کنسرتای باحال برین امسال
پاسخ:
ممنون :) 
ایشالا ایشالاااا :دی
امیدوارم سال بعد همین موقع یه done list پر و پیمون داشته باشی، جبران همه‌ی do list ها ^_^

تولدت مبارک دختر :)
پاسخ:
ممنونمممممممممم
بهترین آرزو بود 3>
تولدت مبارک عزیزم
امیدوارمتو این سن خفن برنامه هات دونه دونه تیک بخورن و هیچ روزی نباشه که دلخوش نباشی :-)
پاسخ:
ممنونم مهربون ^_^
من هر هفته یه دونه تو دو لیست مینویسم که نصف بیشتر مواردش بدون تیک میمونن :| ولی حداقل باعث میشه حس کنم دارم یه کاری میکنم!!
+ هپی برث دی دوستم : )))))) ایشالا که شمع های 30 سالگی ات رو به عنوان کسی که توی ذهنت پرورش میدی، رشدش میدی و بزرگش میکنی، فوت کنی و همون کسی بشی که دوست داری باشی
پاسخ:
برای من نصفیشم خط نمیخوره اخه :|| شاید باید انتظاراتمو بیارم پایین.. نمیدونم..

+مچککرممممم
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۳:۳۰ آرزوهای نجیب (:
تولدت مبارک (:
ان‌شالله که امسال به همهٔ آرزوهات برسی 😍
پاسخ:
مچکرمممم ^_^
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۵:۲۶ عاشق بارون ...
تولّدت مبارک! :) آرزو می‌کنم آرزوهات همه برآورده بشه و تیک بخوره. :)
پاسخ:
مرسی عزیز جان :)
 "سفسطه ی برنامه ریزی"، و ما خیلی وقتا، نه! تقریبا همیشه تو این دام میافتیم D: 
و البته تولدتون مبارک :)  امیدوارم امسال خوب تر پیش بره امور ;)
پاسخ:
خیلی ممنونم ^_^
تولدت مبارکککک:) 
میرسیم بابا ما ها هم اخرش به یه جای دلخواه میرسیم. تیک میخوره اون لیست کوفتی… 
پاسخ:
پس کی! پس کجااا :عررررررررررر

مرسی عزیزم :)
وای..
خدای من.. تولدته..
تولدت خیلی زیاد مبارک باشه. خیلی زیاد. خیلی زیاد
اردی بهشت ماه قشنگیه برای متولد شدن:) :*

پاسخ:
لیلا جانم... مرسی دوست داشتنی ترینم :*
خیلی مبارک باشه. امیدوارم به همه ی لیستت دست پیدا کنی چه اونایی که نوشته میشن و چه اونایی که نوشته نمیشن!
پاسخ:
مچکرم یلدا جان. تو که میدونی :(((
۲۸ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۳:۴۸ نیوشا یعقوبی
تولدت مبارک باشه عزیز دلم 
پاسخ:
مرسییی قشنگم :*
تولدت مبارک عزیزم🌹
به آرزوهای قشنگت برسی😊
پاسخ:
ممنونم ضحی خانم گل ^_^ 
دقیقا به همین دلیلی که میدونم چنین آرزویی میکنم.. خودمم مشکلم همینه :(
پاسخ:
خداوند نجاتمون بده فقط :|
پس احتمالا تولدتون مبارک باشه :)
هیچ وقت یاداشت نکرده ام برنامه ها یا آرزوهایم را ، یعنی اونقدر مرتبط و منظم نبوده ام که بخواهم این چنین برنامه ریزی ای داشته باشم ، ولی خوب هر سال را که سپری کرده ام ، هیچوقت نگران نبودم که سال بدی را پشت سر گذاشتم 
پاسخ:
ممنونم :)
ولی خب من زیاد شده سالای بدی پشت سر گذاشته باشم :/
تولدت مبارک🌹
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">