Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

آنچه برای ما اتفاق افتاد

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۷:۲۲ ق.ظ

از اتفاقات ترسناک اتاقم، یکی اینکه من پنجره را نمی‌بندم و شوفاژ را باز نمی‌کنم، اما می‌بینم پنجره بسته‌، و شوفاژ باز است.
البته ترس من از موجودات ماورا الطبیعه نیست، آلزایمر زودرس‌ موجود ترسناکتری است...

نظرات  (۱۱)

😂

پاسخ:
هه هه هه 😭
۲۸ فروردين ۹۹ ، ۱۸:۲۱ پشمآلِ پشمآلو

جوابش مامان نیس؟:دی

پاسخ:
نبابا :)) 

چقدر آنابل! :)) 

پاسخ:
اصلا خیلی! نه تنها آنابل، بلکه تمام کانجورینگها و حلقه‌ها!
۳۰ فروردين ۹۹ ، ۲۳:۴۸ منتظر اتفاقات خوب (حورا)

یکی که سردشهD:

پاسخ:
اون یکی معمولا خودمم :دی

یه جوری فیلم بگیر... بعد از خواب یکی دیگه می‌شی شاید :دی

پاسخ:
گرگینه طور :))
حالا کاش این اتفاقا تو خواب میوفتاد -_-

سایر اعضای خانواده نمیان این کارها رو بکنن؟ من بابام هی میاد پنجره اتاقمو میبنده کشته منووووووووووووو

پاسخ:
مشکل اینه که این اتفاقا زمانی میوفته که من بیدار و تنها تو اتاقم :/

همچین الزایمری رو منم دارم!

به دوستم تکست می‌دم فلان؛ دو دقیقه بعد باز تکست میدم عین همون جمله رو در حالی که یادم نمیاد دو دقیقه پیش اون حرفو گفته بودم -_-

پاسخ:
اوه اوه اونو منم دارم :///
۱۵ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۷ مترسک ‌‌‌‌‌

راستش منم با این ژانر وحشت دارم زندگی می‌کنم 😐

پاسخ:
هممون ازینا شدیم :))

هر بار که حوصله ندارم میام به وبلاگت سر میزنم به این امید که چیز جدیدی نوشته باشی.امروزم از اون روزهاست 

پاسخ:
عزیزمممم 🥺
منم که کلا اینجارو ول کرده بودم 😐
۲۶ مرداد ۹۹ ، ۱۱:۰۶ کنت ویلیام

اقا بنظرم بیا مقام موجودات ماورا الطبیعه رو در همون حد دهشتناک و ایناش حفظ کنیم که امون منو این شبا بریده واقعا:)

پاسخ:
آه من نگم دیگه :)) دوباره برگشتم به هیولای کمد 🤦🏻‍♀️

ما برای پنجره ها ترسناک تریم! هی میایم درونشون رو دید می زنیم:)

من با ترجمه آهنگ ژاک برل با وبلاگت آشنا شدم. خوبه و خوبی.

پاسخ:
شاید 😰

+ممنون :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">