Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

سونات مهتاب

يكشنبه, ۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۲:۴۳ ق.ظ

دلم می‌خواست یک آهنگ بودم، و تکه‌هایم در ذهن آدمها گیر می‌کرد...

نظرات  (۷)

چه انتخاب خوبى سونات مهتاب یکى از رویایى ترین آهنگ هایى هست که میشه دچارش شد..
پاسخ:
اصلا خیلی.... در عین سادگی، گسترده‌تربن احساسات توش جا می‌گیرن
چقدر تم وبلاگت اشنا هسن
مخصوصا اون چراغ
به گمانم قبلا حتما میخوندمت
همون نرم افزار اموزش زبان (تقلب کردم از کلمات کلید)
اون موقع ها فکر کنم یه زبانی به غیر از انگلیسی لولت بالا بود تو نرم افزار
پاسخ:
شاید :)
دوئولینگو؟ سایته. البته اپ هم داره ولی من با سایت کار می‌کنم.
سلام:)
من میتونم درباب یادگیری زبان چندسوال بپرسم ازتون؟؟:)
من عاشق یادگیری زبان های مختلفم!خییلی زیادعلاقه دارم .ازچهارم دبستان کلاس میرفتم برای زبان انگلیسی منتها سوم دبیرستان دیگه به کنکوروایناخوردم ودیگه ادامه  ندادم امسال هم برای دومین بارکنکوردادم وخب کلا دورافتادم ازش.قبلاسطحم اینترمیدیت بودکه خب خوب نبود واین وقفه هم باعث شدخیلی چیزارو فراموش کنم حالا بنظرتون الان من دوباره شروع کنم کلاس برم براش یا خودم توخونه میتونم به سطح خوبی برسم؟
اگرنظرتون به خوداموزی هست چیکارکنم کلا؟:)ازکجاشروع کنم وچیکنم وچی بخونم؟من خودم دوست دارم خودم بخونم وکلاس نرم.
بعد بنظرتون زبان سوم هم شروع کنم درکنارانگلیسی مشکلی نداره؟دلم میخوادترکی استانبولی یادبگیرم .خودمم ترکم.
شمااییینهمه زبانی که بلدین روکه مسلماکلاس نرفتین براشون؛پس چطوری یادگرفتین؟بادولینگوفقط؟؟من کل ترکی رومیتونم فقط بادولینگو یادبگیرم؟؟؟

ببخشیدزیادسوال پرسیدم :))))))) خیلی خیلی ممنونم پیشاپیش ازتون:-*

پاسخ:
سلام. 
اولا شرمنده که انقدر دارم دیر جواب می‌دم :|

ببین اگر سطحت اینترمیدیت‌ه، سعی کن داستان و پادکست و اینا گوش بدی فیلم ببینی و تقویتش کنی، اما از یه جایی به بعد، دیگه نمی‌شه خود آموز. مگه اینکه یه گروه پیدا کنی و سطحتو باهاشون بکشی بالا. حالا می‌تونه گروه دوستات باشن یا گروه تلگرامی و .... 

به نظر من جالب نیست آدم دوتا زبان رو باهم بخونه، ولی اگر خیلی دوست داری زیاد منافاتی باهم ندارن، چون از ریشه‌های جدا هستن. مثلا اگر انگلیسی رو با یه زبان ریشه ژرمانیک یا لاتین مثل آلمانی یا فرانسوی، ایتالیایی و .... می‌خواستی بخونی، شدیدا منعت می‌کردم. 

دوئولینگو بیشتر حالت تمرین داره،  رزتاستون نرم افزار خیلی خیلی بهتری برای یادگیریه. 

خواهش ^_^ 

۰۴ مرداد ۹۸ ، ۲۲:۱۳ زیگفرید ‌‌‌
یا یک نارنجک.
پاسخ:
نارنجک در جسم آدما گیر می‌کنه..
خواهش میکنم:)))
خیلی ممنونم از راهنماییتون:)
پاسخ:
قربانت 🙏

چه انتخاب هوشمندانه و خوبی . البته تو همین جوریش هم تو ذهن من گیر کردی این سال ها با نوشته های خوبت ، گفتم که بدونی

پاسخ:
قربونت :*
از مهربونیته 

وای آره ':(

پاسخ:
🥺🥺

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">