Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

Okuribito

جمعه, ۱۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۶ ب.ظ

-بیا... یه نامه ی سنگی

-نامه ی سنگی؟

-...تو روزگاران قدیم، قبل از اینکه بشر خط رو اختراع کنه...اونها دنبال سنگی می گشتند که شبیه احساس اونها باشه، و بعد اون رو می دادند به یکی دیگه. اون آدمی که این سنگ رو دریافت می کرد، از روی وزن این سنگ و از روی خط و خطوط روی اون سنگ، احساس اون شخص رو متوجه می شد. مثلاً سنگ هایی که صاف بودند، یعنی اینکه فرستنده سنگ، دغدغه ی خاطری نداره. سنگ خشن و زبر یعنی اینکه اون نگرانه...

-ممنونم

-تو چی احساس کردی؟

-این یک رازه..



هنگام تماشای این فیلم، به این فکر کردم که مگر می شود آدم با مراسمی که هیچ جایگاهی در فرهنگ خودش و کشورش ندارد انقدر ارتباط برقرار کند؟

حقیقت این است که احترام و احساسات انسانی کشور و مرز نمی شناسد. و سینمای ژاپن، جادوگریست که هرچیزی از آن بر می آید..



2008 

 Directer : Yojiro Takita


Download  (720p.Ganool)

۹۵/۰۹/۱۲ موافقین ۵ مخالفین ۰

نظرات  (۷)

۱۲ آذر ۹۵ ، ۲۳:۳۷ محمد عندلیب
من عاشق فرهنگ ژاپن هستم...زیاد انیمه هاشون رو ندیدم تا حالا... اما هر فیلی ازشون گیرم بیاد نگاه میکنم. خیلی فرهنگشون رو دوست دارم.
پاسخ:
فیلم ک بسیاره اما اگر انیمه های اقای Hayao Miyazaki دستتون اومد ببینید حتما 
شاید اگر کسی رو خیلی دوست میداشتم، یه کوه بهش هدیه میدادم که اندازه و وزن دوست داشتن منو بفهمه :-))
پاسخ:
کوهی از محبت؟ :دی
من ژاپن رو دوست دارم. یکی از جاهایی که میخام برم ببینمش حتما.
کلا اینمه و اینها ندیدم. اما اگه بخواید یه فیلم/انیمه/سریال یا کلا چیزی معرفی کنید که فرهنگ و آداب و رسوم و این چیزای ژاپن رو نشون بده، چی هست؟
همین فیلم هم به نظر خوب میاد البته.
پاسخ:
این فیلم یه رسمی رو نشون میده که فقط برای خودشونه. جالب بود بنظرم
احساسات آدمی مرز نمیشناسه :) چقدر خوب گفتی، 
دوست دارم ببینم این فیلمو
پاسخ:
فیلم قشنگ و پر احساسی بود..
بعضی وقت ها با خودم می گم چی میشد من یه ژاپنی به دنیا میومدم :| از صدتا اروپا هم بهتره به خدا!!
پاسخ:
من نمی دونم دلم میخواس کجا بدنیا میومدم -_-
اما ازینکه ژاپنیا ادمای سخت کوشی ن شاید دلم می خواست اونطوری بودم

عاقااا اینو ببین :))))
اینترویوی ادل ه با یه برنامه ژاپنی. من منننفجر شدم :)))
https://www.youtube.com/watch?v=0V03avIcYc8
فیلتر شکن ندارووم *__* 
پاسخ:
باشع می ذارم کانال بعدن
آره کانال خوبه :)
اون کلیپه که واسه ایتالیا بود خیلییی باحال بود :)))
پاسخ:
اره دیدی :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">