Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

※پایان مهر※

جمعه, ۳۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ

از نظر من خوشبختی این است که یک روز بروی جلوی آینه و به این فکر کنی که به خودت بدهکار نیستی. 

نه به خودت، نه به هیچکس دیگر. حساب پاک و وجدان پاک.


آرزویم این است این آخرین صحنه ای باشد که در زندگی ام می بینم.



  Oh my love/ Jacky Terrasson & Cécile McLorin Salvant 


حالا کلمات تیتر را جابجا کرده، و میم را مضموم بخوانید 
۹۵/۰۷/۳۰ موافقین ۵ مخالفین ۰
Faella

نظرات  (۹)

۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۹ ماه میسان
چه عجب ما یه بلاگ نیمه فرانسه پیدا کردیم....
پایان مهر مثله اوک لو تانِ فره ست
 On oublie le visage et l'on oublie la voix
پاسخ:
اینجا یه تیکه از همه چی پیدا می شه :))

+....Le cœoeur quand ça bat plus, c'est pas la peine d'aller

فکر کنم این عاقبت بخیر شدنی میتونه باشه که همه میگن! واقعا چه حس خوب و رهایی بی نظیری ....
پاسخ:
خیلی..... اصلا خیلی آآآآ
۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۰:۲۱ فیلو سوفیا
تعبیر خوبی بود...از این بعد باید بیشتر برم جلو آینه و ببینم با خودم چند چندم...؛)
پاسخ:
اره... آخر هر هفته، یا هر ماه...
حس خیلی خوبیه! فک می کنم برا من که فعلا دست نیافتنی به نظر می رسه...
پاسخ:
اره خیلی آرمانی و سخته ولی خب
میشه تلاش کرد براش
کدوم صحنه :|


اره شاید خوب باشه :)
پاسخ:
تصویر خودِ راضیم توی آیینه
۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۱:۱۰ آقایِ ریقو
من که خیلی بدهکارم. خیلی. در حق خودم کم کاری کردم.
پاسخ:
منم همینطور...
دلم میخواد از الان ببعد رعایت کنم :)
۳۰ مهر ۹۵ ، ۲۲:۳۵ آقاگل ‌‌‌‌
به پایان آمد این دفتر حکایت همچنان باقی طور...

پاسخ:
یه همچین طورایی :دی 
چرا موزیک اسپانیایی نبود ، من انتظار موزیک اسپنیش داشتم :| البته اون موردی هم که در متن اشاره شد برمیگرده به روند زندگی طبیعی هر انسانی . شما اگه بدهکار باشی درسته زندگی خوبی نداشتی ولی اینکه بدهکار نباشی صرفا به معنی خوشبختی نیس . نظرتو عوض کن نسبت به این موضوع :| 
پاسخ:
خب بنظر من اینکه ببینی فرصت هات رو از دست ندادی، برای خواسته هات و ارزوهات تلاش کردی و بهشون رسیدی و درکنارشون ارامش هم داشتی می تونه معنی خوشبختی باشه. و بدهکار نبودن به خود

+این اهنگ اسمش کاملا اینگیلیسی بود، اسپانیایی چرا :/
آره واقعا ، چه خوشبختی و آرامشی فراتر از این که آدم بدهکار نباشه
نه به خودش و نه به دیگران ، نمیشه گفت کدوم بخشش مهم تره ، هردو مهم هستن ، باید در یک سطح و موازی بهشون نگاه کرد.
ایشالا که 2500 سال عمر کنی دوست من و هیچ بدهکاری نداشته باشی
پاسخ:
متاسفانه من برای بدهکار نبودن به دیگران، خودمو خییلی نادیده گرفتم. خیلی رو خواسته هام پاگذاشتم و تا این سن که خیلی راضی نیستم تو این مرحله. کاش ازین ببعد روش بالانس کردنشو یاد بگیرم...

ممنووون عزیزم.. شما هم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">