Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

The Best Offer

سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵، ۰۴:۵۳ ب.ظ

-هیچوقت نتونستی ببینیش؟

-فقط یه بار

چه شکلی بود؟

-گمون کنم داشتن علاقه زیاد به یه نفر، قاعدتا این احساس رو در تو بوجود میاره که اون زیباست...



Download

۹۵/۰۷/۲۷ موافقین ۴ مخالفین ۰

نظرات  (۸)

جملش تامل بر انگیزه و فکر میکنم درست باشه
پاسخ:
بنظر من وقتی یکی رو دوست داشته باشی دیگه چهره ی ظاهریش رو اونقدر نمیبینی... ینی اون چهره با اون ادم زیباست
فکر میکنم فیلمه رو دیده باشم خیلی سال پبش احتمالا
پاسخ:
اره جدید نیس خیلی
مال 2013 ه
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۰ آقاگل ‌‌‌‌
چه همه زدید تو دیالوگ و معرفی فیلم :))
تابستون تموم شدا.
:دی
پاسخ:
جمعه ک هست :د
این فیلم رو دوست داشتم ، غافلگیری خوبی هم داشت... در کل برای تماشا و لذت بردن  از یه فیلم  خیلی خوب بود:)
پاسخ:
منم دوستش داشتم.. مخصوصا جفری راش واااقعا معرکه بود
کاش یه توضیحی در مورد فیلم هم می دادی
شاید مشتاق شدیم کلا دیدمش
در کل انتخابت عالی بود :)
پاسخ:
فیلم خوبیه.
میخواستم راجبش بنویسم اما بخاطر پیچیدگی داستانیش ترجیح دادم اینکارو نکنم که یه وقت اسپویل نشه

ارزش دیدن داره جتما
۲۷ مهر ۹۵ ، ۱۸:۵۴ آقایِ ریقو
این روزها همه فیلم میبینن.
من سریال بیشتر دوست دارم.
پاسخ:
هرچی به جای خود
باید هم فیلم خوب دید هم سریال خوب
حتی عیب و ایرادهاش رو نمی بینی و همیشه یه دلیل برای خودت می تراشی و سعی می کنی موجه جلوه بدی بعضی چیزهارو و  حتی خیلی از معیارات و ایده آل هاتو تغییر میدی و مهم نیست اون شکی نباشه و ... خلاصه دوست داشتن است دیگر:)


پاسخ:
دقیقا همینجوریه :| 

۲۹ مهر ۹۵ ، ۱۹:۰۲ Vincent Valantine
من وجده رو با توجه به توضیحات دانلود کردم ولی واسه این یکی با خودم گفتم احتملاً چیزی زیادی نگفته تا همه زیبایی فیلمش رو یک جا کیف ببریم. :دی
پاسخ:
اره بنظرم ازون دسته فیلماس که ادم کلا ندونه چیه و راجب چیه بیشتر لذت میبره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">