Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

Aníron

در امتــــــــــــــــــــداد خیابان وانیلا...

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
  • ۱۰ تیر ۰۲، ۱۳:۱۵ - طراحی سایت اصفهان عجب
محبوب ترین مطالب
آخرین مطالب

@VanillaAve


یحتمل فقط موزیک

نظرات  (۷)

دوباره حذفش نکنی؟! اون دفعه مردم و زنده شدم تا تمام آهنگها رو دانلود کردم تندتند
پاسخ:
ببخشید :( 
اون بار میخواستم اکانتی ک باهاش کانالو ساخته بودم حذف کنم، مجبور بودم :(
بعدتر دوباره ساختمش به همون آدرس فوروارد کردم، کاش بهم گفته بودی بهت میدادم. تو این جدیده م گذاشتمش
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۰۲ آقایِ ریقو
کانال آهنگه؟
پاسخ:
احتمالا. هنوز تصمیم نگرفتم
۲۶ مهر ۹۵ ، ۱۸:۱۳ آقاگل ‌‌‌‌
چه آهنگایی؟

پاسخ:
لینک کانال قبلی رو هم همون اولش گذاشتم. میتونید اهنگاشو چک کنید 
آورین :)) 
پاسخ:
:دی
چه عالی ^_^
پاسخ:
^_^
فدای سرت! مهم نیست، اتفاقا خبر دادی و من تونستم همه آهنگها رو به موقع دانلود کنم، ولی غمگین شدم که چرا حذف شد، چون تقریبا هروقت به تلگرام می اومدم می دونستم یه انتخاب باحال آهنگ در انتظارمه،یعنی با یکسری از آهنگای کانالت زندگی کردم!
the dark game of hobbit knight thrones
رو تقریبا هرروز گوش میدم.احتمالا وصیت می کنم تو مراسم ختمم پخشش کنن:)
پاسخ:
عزیزمممم :"> لطف داری :آیکون خجالت و اینحرفا

+وای دیدی اون چق خوبه؟؟
من ک همینجوری عاشق rains of catamiere و ساندترک هابیت بودم، دیگه این شده بود خوراکم :د
و چقددددر هم خوب میکس کرده بود لعنتی... البته بنظرم بازم دارک نایت یکم بی ربط بود اما تم اکشن ش بد نبود برای اهنگ
۳۰ مهر ۹۵ ، ۱۰:۰۷ شِـــ‌یدا ..
اگه نظر منو به عنوان یه عالم گرانقدر جویا بشی، بایذ بگم که غیر از آهنگ چیز دیگه‌ای هم گذاشتی، بد نیست.
پاسخ:
تو فکرم هس ویدئو یا عکس خوب هم